מהי אהבה?

סתם עוד אחת 19/09/2014 613 צפיות 7 תגובות

מהי אהבה, אתם שואלים?
אהבה היא הרבה דברים.
היא יכולה להפוך אותנו למאושרים, ולאומללים.
האהבה יכולה להופיע כשהאמא הטרייה מחזיקה בזרועותיה הרועדות מהתרגשות ומכאב את התינוק הטרי שבוכה בעודו נושם את נשימתו הראשונה.
אהבה היא לראות עם אבא משחק כדורגל, או ללכת לקולנוע לראות עם אמא קומדיה רומנטית, או ללכת עם שניהם ברחוב ולעבור בין החנויות.
אהבה יכולה להיראות בתמונה עם האח הקטן שמופיעה מעל הטלוויזיה, שאתם מחזיקים ידיים ליד הג'ירפה בגן החיות.
אפשר להבין אהבה כשאתם משלבים אצבעות ויושבים מול הטלוייזיה.
האהבה יכולה להפוך אותך למאושר, בנשיקה הראשונה, זאת ברחוב, כששניכם ישבתם על הספסל המלוכלך, והלילה עמד לרדת.
אהבה יכולה להכאיב, כשאתם רבים עד שאתם נפרדים.
אהבה יכולה להשתהות כשכל המשפחה יושבת בסלון ואוכלת פיצה שמנונית.
אהבה יכולה להופיע כשנאמר, "אנחנו מסכימים", שם, בחופה הלבנה, הוא עם החליפה הלבנה, היא עם השמלה הלבנה המפוארת.
יש אהבה כשיושבים על המיטה ומדברים.
אהבה יכולה להופיע כשהיא מחזיקה את התינוק החדש בזרועותיה, הפעם יציבות וחזקות, והוא מרגיש תחושה של דז'ה- וו מהתמונה של ההורים שלו בבית החולים מחייכים למצלמה, ואמו מחזיקה בזרועותיה הרועדות את התינוק הקטן שבוכה- הוא.
אהבה יכולה להיות כשהתינוקת, התינוקת שלהם מפעם, כבר עולה לכיתה אלף, והיא מחייכת למצלמה לזיכרון עם שיניים קטנות וחמודות.
אהבה יכולה להכאיב כשהילדה עם השיניים בוכה וצועקת.
אהבה יכולה להיות כשהיא, הילדה עם השיניים שעלתה לכיתה אלף מסיימת תיכון.
אהבה יכולה להופיע כשהיא, הילדה עם השיניים שסיימה תיכון, עומדת הפעם היא מתחת לחופה ואומרת, "אני מסכימה", ואביה שוב מרגיש תחושת דז'ה- וו כשהסכים להתחתן עם אהובתו.
אהבה יכולה להשתהות כשנולד הנכד הראשון, ואחריו מופיעים עוד ועוד נכדים.
אהבה היא לשלב ידיים מקומטות ורועדות מזקנה, שנייה לפני שהלב מפסיק לפעום.
אהבה היא לשכב יחד, באותו הקבר, יחד לנצח נצחים, להסתכל על הגופות מלמעלה ולחשוב על החיים הטובים שהיו לנו.
אהבה היא הרבה דברים.
אהבה היא כל הדברים האלה, ועוד דברים.
כל אחד מעריך את האהבה בצורה שונה.
ואני?
אני פשוט אוהבת את האהבה.


תגובות (7)

ואוו ממש יפה..אהבתי ;-)<3

19/09/2014 17:34

מדהים. אין לי מילים אחרות.

19/09/2014 19:43

את\ה כותב\ת נורא יפה איך את\ה נותן\ת דוגמאות יפות איך אהבה מתבטת בכול מייני דרכים ואפשרויות , אפשר בהחלט לראות שאת אוהב\ת לאהוב את\ה יודע\ת לבטא את זה בצורה מושלמת.
מקווה ומצפה לקרוא סיפורים מדהימים שאני בטוחה שאת\ה מסוגל\ת לכתוב אז אני מצפה בקוצר רוח לסיפורך הבא

19/09/2014 20:09

זה ממש יפה , אבל לדעתי יש פה דוגמאות שהן לא אהבה , אבל זאת דעתך .. הכתיבה שלך מהממת (:

20/09/2014 21:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך