מכתב לקופידון- המשוכתב.

15/10/2014 724 צפיות 2 תגובות

האהבה הזו שכולם מדברים עליה… האהבה הזו שקיימת בסרטים, בסיפורים… האהבה הזו שמסומלת בלב יפיפה ואדום בראשי החוצות… האהבה הזו שמוחדרת על ידי חיציו של קופידון.. האהבה הזו…
האם היא קיימת?
מישהו יכול לספר לי עליה?
להוכיח לי שהיא קיימת?
מישהו?

המכתבים…העצב שמתלווה אליהם, האהבה ששמורה שם בפנים שאני כל כך רוצה לתת למישהו, אבל אין, אין למי.
אבל תשבו ותגידו "שוב? שוב עצב של בני נעורים שבורי לב… כבר נשבר הלב מזה…"
אז לא. הפעם לא.
הפעם לא באתי לדבר על הנער היפה ששבר לי את הלב. הפעם לא.
חמישה זוגות (היום פגשתי את החמישי..) בני 30, ומעלה.
שבורי לב? כן.
כואבים? אולי.
עצובים? ברור.
הזוגות האלא… שהאהבה הייתה לא אמיתית, לא נכונה, קופידון, כל כך לא נכונה.
אז ככה אתה עובד? לשבור לאנשים את הלב? ויותר גרוע- לשבור לילדים את הלב?
חג האהבה.. הרי זה החג שלך, קופידון, לא?
בחג האהבה הזה, האחרון שהיה, שני ילדים בכו לי שבכל הבתים ההורים ביום הזה חוגגים, ורק בבית שלהם רבים, מתכסחים.וזה רק בחג האהבה… בלי קשר לכל הימים בשנה.
קופידון, יקירי, אתה ער עדיין? אתה ער? אני מקווה שכן.
כי אני ערה.. אני ערה, כי עיניים של ילד בן 10, מלאות בדמעות, עומדות מולי. שוברות את ליבי, מנפצות אותו.
לא כואב לך קופידון? לא שובר אותך? לראות ילד שלא ישן כל הלילה וקם למחרת כמו גדול ללימודים? לא דוקרים אותך הפיהוקים שלהם במשך היום, אחרי שלא ישנו כל הלילה, שתכנית- זה בגללך, בגלל טעות שלך?
קופידון אהובי, אומרים שאנשים לא טועים, הם אנשים. ואתה מלאך. מלאכים לא טועים, נכון, קופידון?
אז אולי תפסיק לטעות; תתאפס?
אני יודעת שיש אנשים שמערערים אותך ואת השפעתך היום, כאלא מלאי שנאה, לא מאמינים באהבה אבל אני מאמינה! קופידון! אני ועוד רבים אחרים. אז בבקשה תתאפס, ותפסיק לטעות טוב? תתחיל לפעול.
נשאר לך קצת לילה עוד, כדי לישון על הבקשה שלי, להחליט מה אתה עושה איתה, אבל רק הלילה, טוב? כי מחר אני רוצה לקום לעולם טוב יותר… כבר מחר..
אז לילה טוב, קופידון. לילה טוב


תגובות (2)

אֵלֶּה
ההם.
those

אֶלָּא
1. אבל; אך; אולם. "הייתי רעב, אלא שלא יכולתי לאכול כלום בגלל הכאב בשיניים."
2. כִּי אִם. "לא אפחד, אלא אהיה אמיץ."
but
3. רק; בלבד. "לא לקחתי לטיול אלא מעט מים ואוכל."

וגם, רק לידע כללי, אין דבר כזה שתי נקודות. יש או אחת או שלוש.

חוץ מזה, לא ראיתי טעויות. הרעיון נשאר יפה~ לא יודעת, אין לי הרבה מה לומר על זה. חיבבתי, זה נחמד, אבל כנראה שמשהו בי פשוט לא נוטה להתחבר לכתיבה שלך.

15/10/2014 10:41

זה כזה יפה ונאיבי רעיון מהמם !!

15/10/2014 11:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך