Drawing4Life
יהיה לזה המשך בקרוב, פשוט רציתי לנסות לכתוב את זה ממש מהצד שלי ואת כל המחשבות שלי כאילו אתן בתוך המוח שלי. מה אתן חושבות? א

מעכשיו, אין דרך חזרה

Drawing4Life 04/05/2015 931 צפיות 2 תגובות
יהיה לזה המשך בקרוב, פשוט רציתי לנסות לכתוב את זה ממש מהצד שלי ואת כל המחשבות שלי כאילו אתן בתוך המוח שלי. מה אתן חושבות? א

"אני רוצה לדבר איתך." אוקיי, שלחתי את ההודעה. זה טוב, זה אמיץ מצידי. בנים אוהבים בנות ישירות שיודעות מה הן רוצות. הם לא אוהבים רמזים או משחקים, הם רוצים שיגידו להם חד וחלק. אולי זה לא טוב שאני אדבר איתו בעצם? ומה אם לא יהיה לו מה להגיד? ואם הוא פשוט ישתוק ולא יענה לי? לא. זה רעיון לא טוב. מטומטמת שכמותך, מה את חושבת לעצמך בכלל. לא לא, הכל בסדר. עדיף לדעת שהוא לא אוהב אותך מאשר לחיות באשליות, נכון? זה מה שאת תמיד אומרת. זה המוטו שלפיו את חיה את החיים שלך, את מה השתנה עכשיו? כל הכבוד ששלחת את ההודעה, ככה תדעי לפחות. לטוב או לרע, ידע זה כוח. זה יעשה לך רק טוב. המצב הנוכחי לא יכול להמשך.
"אוקיי, שניפגש היום?"
הוא ענה. הוא שלח תשובה. אוקיי, לא להראות כאילו חיכיתי לתשובה שלו. שלא יחשוב שאין לי מה לעשות בחיים חוץ מלדבר איתו. כן, יש לי עוד דברים לעשות. הוא לא הדבר היחיד שבראש שלי. בדיוק. כן, שיחכה. כמה זמן עבר? 3 דקות. זה מספיק. כן, זה מספיק. אני אענה לו עכשיו.
"כן, אפשר"
"עוד שעה?"
קבענו. אנחנו הולכים להפגש, לבד! וואו, כמה חיכיתי לזה. אין מאושרת ממני. יש לי עכשיו שעה להתארגן. אני אספיק? כן, אני אספיק. אני לא מהבנות שלוקח להן שעות להתארגן, נכון? כדאי שאני אכנס להתקלח עכשיו, שאני אספיק. אוקיי, יצאתי, אני בקצב טוב, נשארו לי עוד 45 דקות. שיט, למה חפפתי את השיער! הוא לא יתייבש לי, הוא יתנפח ואני אראה רע. אני מטומטמת. הוא יראה רע, אני אראה רע. אוקיי, מה אני אלבש? הג'ינס הזה, בטוח, הוא עושה לי תחת יפה. עכשיו, קר בחוץ? אני אוציא יד החלון. כן, זה מה שאני אעשה. אוי, קר. טוב אז ארוך. זה נראה בסדר. לא רגע, זה משמין אותי. מה עוד יש פה? החולצה השחורה, שחור זה מרזה. כן, מעולה. עכשיו רק הג'קט השחור, כי אני לא יודעת מתי נחזור ואני לא רוצה לקחת את הג'קט שלו. עכשיו רק נעליים שחורות. מעולה! אוקיי מה עכשיו, איפור. רגע, אני צריכה להתאפר? אני לא רוצה להראות כאילו התאמצתי. אבל אני רוצה להיות יפה בשבילו. אוקיי, אז קצת קונסילר, שלא יראה את השחורים מתחת לעיניים. ומסקרה, כן, מסקרה זה חשוב. מי לא אוהב בנות עם ריסים ארוכים? מעולה. עכשיו סומק, אני לא רוצה להיות חיוורת. יופי. אז אודם? אם כבר התאפרתי, אז אני אוסיף אודם. אודם זה יפה. נשאר רק בושם. איזה בושם אני אשים? אני לא רוצה בושם מתוק מידי, אני לא בכיתה ו. אני רוצה בושם בוגר, אבל חמוד. כן, זה טוב. אני מכונה.
מה השעה? נשארה לי עוד רבע שעה. אני מניחה שאני פשוט אשב ואחכה, לא? אני ארגע קצת, הלחץ הזה לא טוב לי. אני לא רוצה שהוא יראה שאני בלחץ. אה! אני אצחצח שיניים. אנחנו לא יודעים איך הלילה הזה יגמר, לפחות שאני אהיה מוכנה. אוקיי, עשר דקות. בואו נחשוב מה אני אגיד. אני לא יכולה להגיד סתם ככה "אני אוהבת אותך". זה קצת מוגזם ומבהיל. אולי פשוט לנשק אותו? אבל אם הוא ילך אחורה, זה יהיה סתם מביך.
טלפון. אני מסתכלת, על הצג כתוב "רועי". אני מחכה כמה רגעים, שלא יחשוב שסיימתי להתארגן מוקדם מידי.
"את מוכנה? אני מחוץ לבית שלך". הוא אמר. הלב שלי דופק ואני יוצאת החוצה.


תגובות (2)

את רושמת יפה!!!
הייתי רוצה שתקראי את הספור שלי תירשמי לי ביקורת אם את יכולה !

04/05/2015 22:56

נקודת מבט ייחודית וכנה להפליא. אהבתי!

09/04/2016 11:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך