בחיים לא כתבתי אולי כשהייתי בת 8 באיזה פרוייקט בבית הספר. היום אני בת 22. אשמח לשמוע את דעתכם אם זה נגע בכם או לא.. אם יש שגיאות כתיב שראיתם או פסיקים ,נקודות, תתקנו אותי. :)

מפחדת להיפגע ממך שוב..

24/09/2016 1217 צפיות 4 תגובות
בחיים לא כתבתי אולי כשהייתי בת 8 באיזה פרוייקט בבית הספר. היום אני בת 22. אשמח לשמוע את דעתכם אם זה נגע בכם או לא.. אם יש שגיאות כתיב שראיתם או פסיקים ,נקודות, תתקנו אותי. :)

מפחדת ממך, מפחדת להיפגע שוב ולהתאכזב ממך כמו פעם.
מפחדת שאתה משדר לי את הדבר הטוב אבל בסוף תנעץ לי את הסכין חזק בתוך החזה.
רוצה לדעת מה קורה, עם מי אתה, מה אתה חושב ומרגיש, האם זה הדדי או הצגה? רואה סביבך כל הזמן בנות, חייה בפחד שאני הולכת ליפול לזה שוב. רק מבקשת אל תתן לי לחכות שתחזור, פשוט תשלח לי 'אני רוצה אותך כשאני חוזר משם ואני מוכן להיכנס לזה בכל הכוח בלי עצירות, הפעם בלי פזילות לכיוונים אחרים. אני מבטיח רק אותך אני רוצה לראות מול העיניים שלי, רק אותך בעתיד שלי' מתה לשמוע את זה לדעת שאתה שלי הפעם הזאת אבל באמת.
אל תתסכל אותי, אל תגרום לי להרגיש טיפשה, אל תעצים לי את הרגשות ותיתן מכה ולאחר מכן תלטף.
רק מחכה לשמוע ממך את האמת, רוצה אותי איתך או פשוט לא ולוותר..


תגובות (4)

נגע בי מאוד.

24/09/2016 20:34

    תודה רבה!

    25/09/2016 11:34

ברוכה הבאה.
יפה מאוד.
כתיבה טובה..
חסר לי כאן פניות לגוף המדובר כלומר 'אני' או 'הוא'. לדוגמה המשפט האחרון – "רק מחכה לשמוע ממך את האמת, רוצה אותי איתך או פשוט לא ולוותר.." זה יכול להיות ככה "…, [הוא] רוצה אותי איתך…" או ככה ".., [אני] רוצה אותי איתך…".
לשניהם יש משמעויות שונות בהקשר המשפט.
בלי קשר, הייתי משתמש בעוד פסיקים וחלק מהפסיקים הופך לנקודות כדי לסיים משפט.

בהצלחה :)

25/09/2016 09:31

    אז ככה תודה רבה על הקבלת פנים והמחמאות, באמת שזה גורם לי לרצות להמשיך לכתוב.
    לגבי המשפט האחרון הייתה לי התלבטות אם להוסיף איזו צורת גוף או להשאיר את זה ככה.
    החלטתי להשאיר ככה ולתת לכל אחד לקחת את המשפט לאיזה כיוון שהוא רוצה, אם זאת המספרת שאומרת את המשפט או הבחור.
    לגבי פסיקים ונקודות אשמח להצעות איפה הייתי צריכה להוסיף כי זאת נקודת חולשה אצלי ואני חלשה בזה.

    25/09/2016 11:41
סיפורים נוספים שיעניינו אותך