חיוכים
מבטיחה להעלות משהו שמח בסיפור הבא! חח:-) אשמח לתגובות הערות הארות או כל דבר אחר הזכויות שמורות, אין להעתיק לשכפל לצלם או לעשות כל שימוש אחר ללא רשותי. תודה ושיהיה יום נפלא!

משחק מכור

חיוכים 14/06/2016 771 צפיות אין תגובות
מבטיחה להעלות משהו שמח בסיפור הבא! חח:-) אשמח לתגובות הערות הארות או כל דבר אחר הזכויות שמורות, אין להעתיק לשכפל לצלם או לעשות כל שימוש אחר ללא רשותי. תודה ושיהיה יום נפלא!

אז בוא נשחק את המשחק הזה בו אני אומרת לך שהיא יפה יותר ממני ואתה אומר לי שאני מדברת שטויות, שאני הרבה יותר יפה ממנה.

בכול פעם שתשאל אותי אם אני בטוחה שאני בסדר אני אגיד לך שכן, הכול נפלא.

אתה תגיד לי שאני מדמיינת ושאתה לא חולם בהקיץ כשאתה איתי, כשבעצם כל הפחדים אוכלים אותך מבפנים והמחשבות לא נותנות לך מנוח.

אתה יודע מה? ניקח את זה צעד קדימה, בכול פעם במקום לומר לך שאני מצטערת ושאתה צודק אומר לך שאני אוהבת אותך.
הרי גם ככה באיזשהו שלב במערכת יחסים המילים האלו הופכות מהצהרה ומטרה – לשלוש מילים שאיתן אפשר להצדיק את הכול, ואפילו להשתמש בהן במקום המילים האמיתיות שרוצים לשמוע.

בסדר אני מניחה שככה זה במשחק, אבל כאן ההפסד הוא בעצם להפסיד אותך, ואני כל כך מעדיפה שאתה זה שיהיה שיפסיד אותי במשחק הזה שלנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך