ivroy
סתם, קטע סתמי. מקווה שתאהבו, מבינה אם לא, גם אני לא מתה על הקטע הזה :)

ניצחון

ivroy 15/02/2015 722 צפיות 5 תגובות
סתם, קטע סתמי. מקווה שתאהבו, מבינה אם לא, גם אני לא מתה על הקטע הזה :)

היה לי נער בכיתה. הוא אהב להרביץ, להציק לכולם. אני הייתי נערה שלא מעניינת אף אחד. הוא היה החתיך של השכבה. ואני, אני אהבתי אותו. ניסיתי שלא לאהוב, אבל לא הצלחתי. אז יום אחד, כשהוא נשאר בכיתה בגלל שקבל עונש, נגשתי אליו בהיסוס. שאלתי אותו אם הוא רוצה עזרה, למרות שידעתי שאסור לעזור לאחרים כשהם בעונש או בכלל בעבודה כלשהית…
"תודה. יש לך כתב יפה," הוא אמר. הוא התחיל לדבר על איך שאף אחד אף פעם לא מוכן לעזור לו והוא לא מבין למה, ושכל הבנות חושבות שהוא שלהן ונמרחות עליו כמו עלוקות, ועוד… הראש שלי היה תקועה במשפט "יש לך כתב יפה.". הבנתי שהוא החמיא לי, שמחתי. לבסוף שאלתי אותו אם הוא רוצה להפגש שוב, במקום אחר ויותר מסודר. הוא אמר שהוא מצטער, אבל שאחכה כי יש עוד המון בנות שמחכות בתור לדייט איתו. התאפקתי ולא בכיתי. יצאתי מהכיתה בסערה בלי להגיד שלום, הרגשתי נורא. ביום למחרת נגשתי אליו שוב, הוא הסתכל עלי משועשע, כנראה שזכר אותי מאתמול.
"הו, אני רואה שאת לא מוותרת בקלות." הוא גיחך.
"ואני רואה שבאמת כמו שכולם אמרו לי אתה מאוהב בעצמך, ואתה לא יודע כלום על אף אחד אחר, כי זה ממש לא מעניין אותך… ובכן, לדעתי, כדאי לך להתחיל לשים לב גם לאחרים, אחרת זה רק יזיק לך בחיים." אמרתי לו, והרגשתי מנצחת. הוא הסתכל עלי במבט אטום. בלי להגיד עוד דבר הלכתי בחזרה לביתי. אבל ברגע שהגעתי, בכיתי. הבנתי שלא הצלחתי. שהוא פגע בי שוב. שאני בשבילו סתם קרציה קטנה שצריך לסלק.
ולא הרגשתי ניצחון.


תגובות (5)

יש לך משהו שבעיניי הוא בעיה שחוזר על עצמו.
את פשוט…לא עושה דברים בצורה ריאליית.
את אומרת המון דברים חכמים ויפים על החיים ויש לך דעות וזה מקסים אבל את פשוט…כאילו…מכניסה מלל לפה של דמויות בלי שזה קשור לאותו הרגע, בלי קשר לגיל שלהן, בלי קשר לרקע שלהן, בלי קשר לסיטואציה. ברור שיש קשר, אבל מבחינה לוגית, לא הגיוני שהיא פתאום תתחיל להגיד לו דברים כאלה out of nowhere.
מבינה?

15/02/2015 00:39

תאמיני לי, שיש קשר, לגמרי.
היא לא נסתה להחזיר לו. היא כעסה על עצמה שהיא מאוהבת בו, היא נפגעה ממה שהוא אמר לה. אבל היא לא רצתה להחזיר לו. היא רצתה להפסיק לאהוב אותו, היא לא האמינה שהוא אמר לה את מה שאמר. אז היא נסתה גם להגיד משהו שיהפוך את עולמו. אבל אחרי זה היא הרגישה שזה לא הפריע לו ושהוא שוב פגע בה, ושלא יעזור כלום. אני יודעת שאולי זאת לא ההרגשה שלך, ואולי הקטעים שלי אומרים לך משהו אחר, אבל… אין לי מה לעשות עם זה. אמרתי לך כבר מזמן, אני משתנה רק כשאני באמת צריכה או רוצה, לא סתם בשביל אחרים. ואם אני משתנה כי מישהו אמר לי לעשות את זה, זה רק בגלל שחשבתי על זה והבנתי שזה נכון לעשות את זה, וזה לא שאני משתנה בשבילו ובגללו, אלא בשבילי. אני לא משתנה בשביל אחרים. אני לא הבובה שלהם.

15/02/2015 00:43

    אני יודעת שיש קשר, אבל מבחינה של הקשר לוגי זה לא הגיוני שהיא תוציא מהפה שלה משהו כזה באותה סיטואציה, כי זה נראה לא ספונטני, וזו לא סיטואציה שיש לה הרבה זמן לחשוב מה להגיד לפני.
    זו דעתי, בכל מקרה.

    15/02/2015 00:47

זו באמת דעתך, ולא נראה שאוכל לשנותה.
זה בסדר גמור. כל אחד חושב משהו אחר.
חשבתי על זה, ואני חושבת שדווקא את השיר "המראה" את יותר תאהבי,
זה יותר הסגנון שלך.
https://www.tale.co.il/שירים/המראה-2.html

15/02/2015 00:58

את יודעת משהו? לדעתי לפעמים שתיקה יכולה להגיד הרבה יותר.. לפעמים התהלמות יכולה להיות חזקה יותר מי תקיפה מכוונת שרואים שהיא מלאה גם בפגיעות. לא יודעת אם תביני אבל אני חושבת שאילו אני הייתי במקומה הייתי פועלת אחרת. נ.ב תכנסי בקשה לפוסט של אנדרי בסיפור "קצה קצהו". כתבתי לך שם משהו

15/02/2015 01:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך