"נסיכת הלילה"

15/06/2017 910 צפיות אין תגובות

יום שמש חמים כמו תמיד בחודש יוני, שלושת הגרציות,עומדות בשער כמו שלוש לביאות משחרות לטרף, הן רחוצות ורעננות, מחכות לגרציה הרביעית,שהנה הנה היא מגיעה, קצת באיחור,מטופחת ומריחה כמו זר סיגליות.
מרינה , מנהלת הקבוצה , כאילו, הדומיננטית שבהן, פונה אלי, כולה חיוכים,וקוראת לי כשאני פוסעת לעברן.
…"הנה מגיעה נסיכת הלילה"…היא צוחקת והן אומרות משהו שלא הצלחתי לקלוט, בטח ברוסית. השעה, שעת בוקר מוקדמת, עוד לא תשע…
ברור, הן כבר בשש בבריכה, משכשכות במים הקרירים, עושות אקווה ג'ים מפטפטות וצוחקות.
אני , ממש איחרתי היום !
מרינה רצה הביתה , לוקחת טרמפיסטיות תמיד. בעלה , דימה , לא בא למועדון . הוא לא אוהב. פשוט לא מעניין אותו . הוא מחכה בסבלנות לאכול ארוחת בוקר עם מרינה שלו.
בינתיים,הוא עורך את השולחן…
מרינה , אשה כבר לא צעירה , אולי בת שבעים . אבל היא גבוהה וזקופה ויש לה תסרוקת של הצעירות, וצבע בהיר שנראה ממש טבעי.מרינה יצאה לפנסיה לפני כמה שנים מקופת חולים, היתה רופאת משפחה.
היא אוהבת אופרה ,תאטרון ובכלל מוסיקה. מרינה נקאת אשה רב תרבותית . החברה שלה אירעה , רוקחת , והן עבדו באותה המרפאה שנים , וכאן נפגשו שוב במועדון הזה . שתיהן עלו ארצה בשנות התשעים. מרינה מדברת עברית נהדר, עם קצת מבטא. אבל הצליחה לקלוט את השפה השמית הקשה .בעלה שיושב בכבית תמיד ומחכה לה , מעריץ אותה מאז שהכירו עוד כשהיתה סטודנטית בריגה. קשה לגלות אצלה שהיא יהודיה, יכול להיות שגם דימה לא יהודי, אבל היא מספרת שהיא יודעת אידיש מהבית .
עכשיו בתשע היא נוסעת הביתה , היא לא תשב בקפיטריה לקפה עם חברות.
היא תאכל ארוחת בוקר, כמו שדימה והיא אוהבים, עם לחם שחור של המאפיה הרוסית ליד הבית שהיא אוהבת , עם דג מלוח ומלפפון חמוץ וגבינה בולגרית .דימה סוחט להם מיץ רימונים .זה מאט את ההזדקנות.ורואים יופי שזה עוזר …
כמעט והיא לא שותה קפה, היא מספרת, אבל היא מעשנת כמה סיגריות ביום, אבל מי סופר?
היא פריקית של בריאות , אבל עד כאן.
יש לה כולסטרול כמו לכולם בגילה, והיא לוקחת תוספי מזון .והיא אוהבת אלכוהול, כלומר וודקה בלוגה , אבל גם בירה , הכל במידה .
אנחנו נפגשות בבריכה ושאולת מה זאת היתה היציאה הזאת עלק "נסיכת הלילה"? מין לגלוג כזה? לא , היא אומרת, קצת צחקנו על חשבונך , שאת מגיעה אחרי שאנחנו סיימנו, ואת מסודרת ומאורגנת…ואז אירה אומרת "כן היא תמיד תמיד מסודרת…"
תמיד לבושה בטעם …מאופרת…עם הצבע שיער כמו שצריך…
תודה , תודה אני קוטעת את ההיסחפות .
נראה שהרביצו איזה ריכול עלי ולמען הסר ספק פתחו בסאגה של מחמאות. מיותרות לחלוטין.
והרי אמרו כבר חז"ל וכל המוסיף גורעא וישר הבנתי את הפואנטה.
אז נשאר עם נסיכת הלילה …בתור מחמאה , כי אני , אישית את הלילה בקושי מכירה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך