פעם ראשונה שכותב אין ככ פיסוק ודברים כאלה כי זה באמת היה יחסית מהיר והייתי חייב דף פשוט לשפוך שמה את הכל , מקווה שתאהבו ואם כן אעלה עוד

נקמה מתוקה ..

03/02/2016 816 צפיות 2 תגובות
פעם ראשונה שכותב אין ככ פיסוק ודברים כאלה כי זה באמת היה יחסית מהיר והייתי חייב דף פשוט לשפוך שמה את הכל , מקווה שתאהבו ואם כן אעלה עוד

לא האמנתי שהיא יכולה לעשות לי את זה , אמרתי לעצמי למה זה מגיע לי אחרי כל מה שעשיתי ונתתי בשבילה , אבל אמרתי את זה בראש שלי ובעצם כל שוט כל כוס שאני שותה ברגע זה פשוט משכיחה את זה ממני וגורמת לי אולי קצת יותר להתנתק ממנה קצת יותר לא לחשוב עליה , זה אפשרי ? באמת אני אוכל להמשיך אחריה ? להמשיך בלעדיה ? להתעורר לבוקר לבד ? או עם מישהי אחרת , אני שואל את כל זה בזמן שחבר מוזג לי עוד כוס והנה המלצר מביא עוד שוט ועוד שוט ועוד ..
מתקרבות אלינו כמה בחורות , אחת מתיישבת לידי והיא דווקא נראת טוב מתחילה לדבר איתי האמת אני חושב שהיא מתחילה איתי אבל איך יכול להיות שאני מדבר איתה ומדמיין אותך שומע אותה ומדמיין את הקול שלך , את פה ?
היי הינה את בסוף של המועדון מזכירה לי פעם נוספת למה התאהבתי בך למה עבדתי ככ קשה כדי שתהיי שלי , מה זה למה היד שלך תופסת את היד שלו , היי למה הוא מחבק אותך בצורה שאני הייתי פעם מחבק ולמה לעזאזל השפתיים שלכן נצמדות ככה בצורה שרק אני ואת ידענו .
אני מאבד את זה , לאט לאט הכאב מתחיל לחדור מאחורי כל השכבות כל הוודקה ופוגע ישר בלב
משחקים היא רוצה ? משחקים היא תקבל .
אז אתם בטח שואלים מה קרה באותו לילה ? מה היה ההמשך ? אפילו אני לא זוכר
אבל ההודעה שקיבלתי באותו בוקר ללא ספק עשתה לי את היום
' היי זאת עדי מאתמול , תודה שהחזרת אותי הבייתה ותודה שככ דאגת לי , אני מקווה שחברה שלך תבין מה היא הפסידה אתה באמת בן אדם מיוחד '


תגובות (2)

בעיני זה די מרגש, גם העובדה שהוא לא התפתה ושכב איתה.

03/02/2016 09:54

אבל מה שכן לא שותים ונוהגים חביבי

03/02/2016 09:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך