נשיקה אסורה

דון בבלס 01/07/2016 834 צפיות 3 תגובות

נשיקה הראשונה ידוע כדבר מלה בתשוקה ואהבה,כן בדרך כלל זאת גם האהבה הראשונה שלך. סיום של תקופת תמימות מוחלטת ששני אנשים מביעים את אהבתם במחווה רומנטית של נשיקה פשוטה לא משנה מה הסוג שלה. בפנינו הרגע הזה קסום אחרי הנשיקה הראשונה אומרים שהכל יסתדר נכון?
השעה הייתה חצות כולם כבר עזבו את המסיבה. רק הנער והנערה נשארו במקום, היא תמיד זרמה אתו כי היא סמכה עליו בעניים עצומות שלא יפגע בה לעולם הוא היה כמו אח שלה הגדול למרות שהיא הייתה בוגרת ממנו בגיל וגם בהתנהגות והאופי, אך הוא היה גדול ממנה מבחינה פיזית בערך הוא היה גבוהה ורזה אם עניים חומות . היא תמיד הרגישה נוח ובטוחה לצדו לא משנה מה קרה. היא ידעה שהוא תמיד דואג לה למרות שהוא לא מדבר איתה הרבה ולא מתעסק איתה כמו אם שאר חברותיה. היא אהבה את הריח שלו את העניים שלו אבל היא תמיד החשיבה אותו כחבר קרוב כן גם הוא נוגע בה קצת יותר. היא רק רצתה שהוא יהיה מאושר היא רק רצתה לעשות לו טוב.
אבל היא לא הבינה שיש מחיר של להיות ילדה טובה. היא לא הבינה שהיא כבר לא ילדה יותר, אבל הוא כבר מזמן הבין והוא אהב את זה שהיא שונה הוא לא הבין שהיא עושה הכל למענו היא לא יכולה להגיד "אני לא רוצה שתעשה את זה תפסיק". במקום זה היא אומרת "זה בסדר מצדי" וכל זה מתוך פחד שהוא יקום וילך.
הדבר היחיד שהיא שמרה מכל משמר הוא לקח… את הנשיקה הראשונה שלה היא אמרה לו "לא, אני לא רוצה לנסות". אבל הוא בסוף הצליח לקחת את זה ממנה הוא עזב והיא נשארה מהורהרת בוכה ומלמלת לעצמה "למה אני כזאת נחמדה?, איך זה קרה? אני בכלל אוהבת אותו?".
הנערה ללא ספק לא תשקח את הנשיקה הראשונה שלה אגרסיבית חסרת כל רגש שתכפתה עליה בלהט הרגע. אבל זה רק בנה אותה גרם לה להגן על עצמה מעוד בחורים כאלה.
אז אפשר להגיד שכן הכל היסתר אחרי הנשיקה הראשונה כי הייתה את השניה האמיתית מלאת הרגש העמתי.


תגובות (3)

יש מלא שגיאות כתיב וזה מוריד המון מרמת הסיפור והכתיבה.

02/07/2016 00:18

    אני יודעת שיש לי מלה שגיעות כתיב יש לי לקויות שלא משאפשרות לי בכלל לעלות על השגיעות סליחה.

    03/07/2016 11:48

אני יודעת שיש לי שגיעות כתיב כי יש לי בעיות…

03/07/2016 11:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך