קנאה

28/03/2015 853 צפיות תגובה אחת

דף חדש פתחתי אני לא אוהבת אותך יותר זה נכון אבל קשה לי לראות אותך איתה לראות את החיוך שלך כל פעם שהיא עוברת ,
קנאה .. זה דבר שמאפיין אותי אני לא מפסיקה לקנאות אני רוצה אותך תבין את זה כבר תבין שאני רוצה שתבוא שתגיד לי שגם אתה אוהב אותי תנשק את השפתיים שלי .. זה קרה כבר רק חבל ש..מתי שזה קרה זה היה בתוך חלום ,בתוך חלום שהיא לא הייתה נמצאת בו .
בתוך חלום שהייתי מאושרת ..מאושרת בגללך !
אתה לא יוצא לי מהראש אני שחררתי ממך הפסקתי לאהוב אותך מה עוד אתה רוצה ? לפחות תצא מהראש שלי תן לו להיפתח להזדמנויות אחרות . תן לו וללב שלי סוף סוף להיות חופשיים אני לא מפסיקה לחלום על כמה שאנחנו ביחד ושטוב לנו ושאנחנו מאושרים ביחד.
רק שבמציאות אני אומרת לך כמה שאני שמחה שאתה מאושר איתה .
למה הוא לא בא ? זה דבר שאני כל הזמן שואלת .. למה הוא לא בא . למה הוא לא מתייחס אליי מחבק אותי ,אני צריכה תחיבוק את החום והאהבה שלך .
זה חסר לי , המשכתי הלאה התחילו איתי בנים אחרים ובמקום לדבר איתם אני דחיתי כי חשבתי שאולי אתה תבוא אולי תהיה איתי אני מתגעגעת לימים שאתה היית מצחיק רק אותי , מחבק אותי מחייך אליי את החיוך המושלם שלך . מספר לי הכל .
איפה הם ?
היום אתה אפילו שלום לא אומר לי כשאתה רואה אותי , כי היא כל עולמך היא הבן אדם הכי חשוב לך זאת שאתה תעשה בשבילה הכל זה בדיוק כמו שאתה בשבילי …
כבר הצלחתי לשכנע את עצמי שאני יותר לא אוהבת אותך , אתה מתנהג שונה אני התאהבתי במישהו שמתחשב שדואג שתומך וברגע שהיא נכנסה לחיים שלך זה התהפך
אז אני המשכתי הלאה כבר אמרתי לך את זה .. אבל שתדע שיכול להיות כשאתה תבוא אני כבר יהיה במקום אחר , במקום ששכח אותך שכבר לא רק חושב עלייך.


תגובות (1)

מכירה את ההרגשה, חווה אותה על בשרי. בואי נפתח קבוצת תמיכה, או שנצא את ואני אחת עם השנייה

28/03/2015 15:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך