רגיל זה משעמם

Me. Just ME. 12/11/2017 909 צפיות אין תגובות

אני רוצה גבר. לא עוד ילד קטן שמחפש קשר זמני. אני רוצה גבר רציני.
אני רוצה מישהו שאוכל לדבר איתו על הכל. שאוכל לספר לו כל פדיחה אפשרית שקרתה לי היום.
אני רוצה מישהו שיצחק מהבדיחות שלי, שיהיה לו הומור טוב.
גבר כזה עם חיוך ממכר. חיוך שיגרום לי להשתגע, להתחרפן, לאבד את השפיות.
חיוך מהפנט שיגרום לי להתנפל על הבנאדם מרוב אהבה.
אני רוצה מישהו שיאהב אותי כמו שאני אוהבת אותו. אחד כזה שלא יגרום לי לתהות אם הוא אוהב אותי, הוא כבר יוודא שאני יודעת את זה בכל יום.
אני רוצה מישהו שאוכל להשקיע בו. כן, אני אוהבת להשקיע.
בא לי סתם ככה להכין לו איזה מכתב חמוד וקיטשי באופן מוגזם, או להפתיע אותו עם ארוחת ערב.
וכן… גם אם הפיצה נשרפה, הוא עדיין יעריך הכל וינשק אותי ויגיד תודה.
אני רוצה מישהו שאוכל לשגע אותו, להכניס אותו לתוך מעגל הטירוף שלי. אחד שאוכל לסחוף אותו בכל יום להרפתקה חדשה. שאוכל לגרום לו לצפות למשהו אחד ואעשה בדיוק את הדבר ההפוך לו.
אני רוצה מישהו שאעיר אותו באמצע הלילה לצאת איתי לטייל בחוץ.
אני רוצה מישהו שיזרום איתי ועם השטויות שלי, שנוכל לנסוע סתם ככה באוטו שלנו עם מוזיקה על פול ווליום ולהשתגע.

בא לי אהבה מטורפת, לא משהו רגיל, אהבה מוזרה, לא צפויה.
אני לא רוצה מישהו נורמלי, רגיל זה משעמם. לא רוצה עוד חתיך טיפוסי עם קוביות או אחד עם וילה על הים. לא רוצה איזה גאון מתמטיקה ומחשבים.
אני רוצה מישהו מוזר כזה… מוזר כמוני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך