shachar974
נראה כמה אני אכתוב באתר הזה... אני רוצה גם לכתוב סיפור אבל אני לא ממש מבין בזה חחחח

שיחת הנפש הראשונה.. :)

shachar974 24/04/2014 801 צפיות 4 תגובות
נראה כמה אני אכתוב באתר הזה... אני רוצה גם לכתוב סיפור אבל אני לא ממש מבין בזה חחחח

אמאלה לא יכל להיות לי סיום יום יותר טוב מזה!!! והכל בזכותה!!!
בואו אני אספר לכם איך היום שלי התחיל ואיך הוא נגמר..
היום התחיל כרגיל… אמא מעירה אותי בבוקר אני מתארגן לבצפר וזה בושם חולצת
בצפר כי זה כלאאא(רציני יש על החלונות סורגים-,-) יצאתי מהבית הדלקתי סיגריה והלכתי לבצפר… כל הדרך רק חשבתי עליה על החיוך שלה על העיניים שלה על המגע שלה בכל חיבוק שלנו… לא יכולתי שלא להיזכר ולהתגעגע לכל הדברים האלה…
כל היום חיפשתי אותה בבצפר ולא מצאתי… בשעה השלישית המורה שלי החליטה לעצבן אותי והיא צעקה עליי כי צחקתי..(אין! אני שונא אותה!!) עפתי מהכיתה הלכתי לעשן להירגע…
על הדרך גם חיפשתי אותה… חשבתי אם ללכת לביניין שלה או לא אבל אמרתי לעצמי בסוף שלא כדי כי פעם קודמת שהייתי שם היה צרות…
נגמר השיעור התחילה ההפסקה… בגלל שההפסקה הייתה קצרה חבר שלי העדיף להישאר בכיתה ולא לבוא איתי… עישנתי עוד אחת… חשבתי עליה… כבר יומיים שהיא לא יוצאת לי מהראש זאתי חחח…
נגמר הבצפר הלכתי הביתה… הייתי כל כך עייף! הלכתי לישון אפילו לא אכלתי… התעוררתי ב5 והתארגנתי לאימון… באימון דפקתי נפילה כולם כולל המדריך מתו מצחוק ואני?! איך לא?!
סוף האימון הלכתי לפגוש את חבר שלי(אחד אחר) ובגלל שהם גרים באותה שכונה אמרתי לו לבוא למקום שנמצא מתחת לבית שלה… אחרי חצי שעה התקפלתי הייתי עייף ומבואס שלא ראיתי אותה.. ואז ראיתי 3 בנות שנראו לי מוכרות.. הלכתי לידן ולא ממש הבנתי מי הם אבל המזל שלי היה שהיא קלטה אותי "חייים שלייייי" היא צרחה כשקפצה עליי בחיבוק אבל לצערי לא יכולתי בקושי עמדתי על הרגליים היא לא הבינה מה קרה "למה אתה יבש אליי? :( " "אני גמור מעייפות אני אחרי האימון" היא אמרה לי בסדר ובזמן שחברות שלה שורקות התקדמתי הביתה מבואס… נזכרתי אחרי דקה ששכחתי לתת לה משהו… הלכתי חזרה לכיוון שלה והן התקדמו ולא הבינו… אחרי דקה שתיים היא עזבה את חברות שלה ורצה אליי… ישבנו דיברנו התקרבנו במשך שעה ככה… היא הייתה חייבת ללכת וגם אני אז התחבקנו…
אחרי כמה שניות שמתי לב שהיא לא משחררת אז חיבקתי חזק יותר היא אמרה לי שהיה לה כיף ואמרתי שגם לי הבאתי לה נשיקה בלחי והלכתי הביתה מחויך… :)
וזה היה היום שלי… אני מחכה לפעם הבאה שאני אראה אותה ♥ :) מאוהבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב


תגובות (4)

העיקר שהיום שלך נגמר טוב חחח ולדעתי תכתוב סיפור לפי איך שאתה כותב ילך לך פה :)

24/04/2014 23:53

אתר מדהים וסוף כל סוף גם בנים כותבים פהה חחח

25/04/2014 11:46

    אהמ… אהמ…..

    25/04/2014 11:55

חחחח תודה על התגובות ♥ רועי… זה מה יש חחחחח

25/04/2014 17:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך