שמלות עם שושנים

16/11/2017 736 צפיות 2 תגובות

היא משהו הבחורה הזאת. דוגמא ומופת. היא לכאורה אמורה להיות עניה ומופנמת. אבל היא ?ממש לא . קודם כל מי שרואה אותה , ואף אחד לא יכול להתעלם ממנה , רואה אשה גדולת מימדים, גבוהה ושערה הקצר מחומצן. היא עונדת תכשיטים גדולים , והשמלות ? עם שושים אדומות , גדולות בשלות בדיוק כמוה . היא צוחקת צחוק מתגלגל. אפילו אם היא לא ממש בקטע מצחיק .היא אומרת העולם מצחיק אז צוחקים . היא עושה שיצחיק.
בכל דבר היא מוצאת משהו שאפשר לצחוק עליו . אבל דבר אחד היא ממש לא מוכנה לצחוק עליו . וזה האהבה הגדולה שלה לגמליאל זרחוביץ. זה כבר מוגזם. גמליאל היה אהבת חייה, נסע לארה"ב, קצת עסקים ,קצת בילויים . הבטיח שיחזור, בסוף נשאר. הכיר איזה קוריצה שם. חי איתה והם מגדלים יחד שני ילדים .
עדינה אשה חזקה . היא עוד מדמיינת שיחזור. פעם . אולי בגלגול הבא. הילדים שלהם כועסים עליו . ועדינה לא נותנת לו גט. גמליאל התחתן בנישואים אזרחיים. הוא לא מתעקש על הטכס ברבנות . הוא רחוק מזה .בת זוגו , שבעת גיורים. והרבנות עלולה לעשות בעיות גם בגלל שהוא כהן והיא גרושה.אבל בינתיים עדינה חיה. נושמת ובועטת. היא לא ממורמרת חלילה. נכון לעכשיו היא חיה עם בן זוג וביחד הם צוחקים על העולם . חברה טובה שלה , שלי הכירה לה אותו , כשבא יום אחד אליה להרכיב לה מדפים שקנתה באיקאה. עדינה באה עם עוגה טובה והם שתו קפה במרפסת. החברה הטובה סיפרה לה שהבחור ידיד טוב שלה . אשתו נפטרה לפני שנתיים. הוא עכשיו פנוי ריגשית. אשתו המנוחה היתה חולה מאד והוא סעד אותה עד מותה."תנסי "אמרה לה ,הוא נשמה טובה !" ואז הם התחילו לצאת, והיא ראתה שיש תחליף לאדון זרחוביץ שלה . שישאר לו בארה"ב.היא כבר לא מחכה לו, מחקה אותו מהזכרון.
לחגי, היא החברה הראשונה שהכיר אחרי שאשתו מתה עליו. הוא מיד נדלק על הפשטות של עדינה. אשה כמוה, יכולה להחשב כברוטלית או המונית ,גדולה ושמנה שלא דופקת חשבון לאף אחד. כשהיא נכנסת רואים אותה מיד.יש לה בטחון עצמי בכמויות מסחריות. הבחורות הדקיקות הגבעוליות שמתרוצצות בביקיני בים, מרכינות את ראשן . והיא הולכת לה בגאון בבגד הים הצבעוני שלה , שזופה והשיער המחומצן מבליט את השיזוף העמוק. עגילי זהב גדולים משלימים לה את ההופעה .גם גברים וגם נשים מעריכים את אופיה הנוח ואת סבר פניה הנעים.


תגובות (2)

זה היה כיף לקרוא. במיוחד את הסוף.

03/05/2018 22:14

אני חושבת שהסוף , חסר לו משהו .
הייתי מוסיפה , שבשבוע שעבר אדון זרחוביץ התקשר . הוא התפנה .
בטי , איתה התחתן עזבה אותו עם השיפוצניק שלהם. הכל טוב . הוא מסתדר . אין צורך לרחם עליו . מה איתך עדינה ? הוא שואל בעדינות .
הסתדרת ?
אני חוזר לארץ בקיץ. אולי נפגש????????????

15/08/2018 16:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך