טולי
פירושית אני יודעת שאני לפעמים מעצבנת, חופרת, מציקה, מעיקה וכל דבר אחר שתבחרי. אבל רציתי שתדעי שאני אוהבת אותך ואני מודה לך על הכל!!

תודה ליפה שלי- פיר ❤

טולי 27/10/2014 1055 צפיות תגובה אחת
פירושית אני יודעת שאני לפעמים מעצבנת, חופרת, מציקה, מעיקה וכל דבר אחר שתבחרי. אבל רציתי שתדעי שאני אוהבת אותך ואני מודה לך על הכל!!

זה לא יום מיוחד, לא בשביל כל אחד לפחות, גם לא כל כך בשבילי למען האמת. אבל היום הבנתי משהו, שיש לי חברה אמיתית, שיש לי מישהו לסמוך עליו, מישהו לבכות לו, הרבה.
הבנתי שאני לא חייבת להיות לבד תמיד, להיות 'מלכת הקרח'. הבנתי שאני שיש לי חברה שאין כמוה, שהיא תמיד פה בשבילי, שלא משנה מה היא שם בשבילי.
יש לי חברה אחת, הכי טובה, אבר. חברה שהיא חברה לפו הדב שלי, חברה לחיים, חברה להכל.

'בך אני פגשתי במקרה,
ראיתי בך עולם יפה מיד היינו שנינו הזוג הכי אוהב .'

'תודה ליפה שלי, לנסיכה שלי, למהממת תודה שהבנת אותי כל השנים האלה ואין עוד אחת כמוך, שתאהב אחד כמוני. את, בשבילי את כל העולם, כל העולם. את לא אחת שמוותרת ,את נלחמת בשבילי. ולא נותנת לי ליפול, תמיד את לצידי. יודעת לאהוב, וסולחת לי בלי סוף. בלעדייך לא אוכל, גם דקה אחת לחיות.'

אז ככה, תודה שתמיד היית שם בשבילי, שהיית פה לידי, שהקשבת לי, שתמכת בי כשהסתכלתי לכיוון הלא נכון, תודה שתמיד עזרת לי, שנתת לי עצות. תודה שלא כעסת עליי, תודה שלא נמאס לך ממני עדיין כי אחד אחר מזמן היה מרים ידיים ממני, תודה שאת זאת את, אל תשתני בשביל אף אחד.

תודה שאת גורמת לי לחייך בעזרת חיוך אחד שלך, מילה אחת שלך, צחוק אחד שלך, שיגעון אחד שלך.

'כמה את יפה כשאת צוחקת
כל מבט שלך חודר עמוק ללב
את מיוחדת
כמה את יפה כשאת צוחקת
כל מבט שלך חודר עמוק ללב ומרגשת.'

'אני נשבע לך, אני נשבע לך
שאתן לך את ימיי ולילותיי.'
אני נשבעת שאני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך אחות תאומה שלי, אני נשבעת שהעולם היה שחור ובלעדייך כלום לא היה טוב.
מההתחלה התחברנו וכבר בהתחלה נשבעתי שלא אפגע בך, אז עכשיו אני נשבעת לפני כולם.

אז, אחת שלי, נסיכה שלי, אני מודה לך, את הנשמה שבי, קטנטנה שלי אני אוהבת אותך מלא!!

'האחת שלי
שתי עיניי מבקשות
שתהי איתי
הידיים רוצות
עוד חיבוק אחד
להרגיש קצת
את מביאה אותי
להיות חזק.'


תגובות (1)

יפה שלי אוהבת אותך המון ואת יודעת שאני פה בשבילך חיים שלייי

27/10/2014 22:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך