אני ישמח לתגובות! (;

תמותי

18/09/2014 596 צפיות 3 תגובות
אני ישמח לתגובות! (;

תמותי,צאי לי מהחיים.
תמותי,הלוואי ולא תתעוררי 
תמותי,הלוואי ולא תהיה איתי
תמותי,נימאס לי מליראות אותך.
התייאשתי,ספגתי נימאס לי. לא יכולה לראות את הפרצוף שלך.
את אישה חסרת עמוד שידרה,חלולה,ואם זה לא מספיק גם צבועה אני לא מצליחה למוצאו משהו שאני באמת מעריכה. ואם לא היינו מחוברות בקשר דם אני יודעת שהיחס שלי אליך היה יותר רדוד.
הדבר היחיד שמנחם אותי זה שאנחנו קשורות רק בקשר דם. והידיעה שיום יבואו והנטל שלך אליי כבר לא היה קיים כי את כבר לא תיהיה חלק מחיי. ואז תביני שהישתנתי! אני כבר לא אותו ילדה קטנה ותמימיה שכיבדה,עזרה,ואהבה במלואו התשוקה.
אבל אני בספק אם תביני שהסיבה שזה קרה היא בגלל שפתחתי עניים והבנתי מה אני רואה,אותך,רעה,קרה,טמטום אין סופי,ובושה.
אני רואה שאת ליד אנשים את שונה כי ניכנסת לדמות האוהבת,תומכת,צינית,מלאת רגש כל מה שאת לא…
ואת זה אומרת מישהי אם ניסיון שלא הייתי ממליצה לאף אחד לחוות… ואם את שואלת אם יש לי לפחות רגש אחד אליך את צודקת…!

אני מקווה שיום יבואו ואת כבר לא תהיה אפילו במחשבות שלי!!!!


תגובות (3)

אמיתי? עם אמיתי, אני מאוד מצטערת לשמעע ואני בטוחה שכמו שאת אמרת – זה יעבור. לא אמיתי? תסתכלי, את כל כך מוכשרת שאת יכולה לתאר כעס זעם ועצב שנראה כל כך אמיתי. כול הכבוד.

19/09/2014 09:43

לצערי זה אמיתי! :(
אבל לפעמים זה משעשע.
שלא תטעי אני לא בנאדם אופטימי אבל אני "מיתרגלת למצב"
ומצליחה להמשיך לחיות עם חיוך על הפנים!

19/09/2014 13:45

    דרך אגב אני מאוד שמחה שאהבת! :))

    19/09/2014 13:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך