FOLLING SKY

דון בבלס 29/06/2016 731 צפיות אין תגובות

אני זוכרת את היום הזה הוא היה נראה לי כל כך יפה שונה. שום דבר לא יכל להרוס אותו. באותו יום התחלתי להבין את עצמי התחלנו לחלוק עולמות,אני והוא . אני לא יכולה לא לדבר איתו הוא שינה את התפיסה שלי. הוא גרם לתקווא לחזור. וכיף לנו ביחד בערך זה לא פשוט לשנינו. יש מתח בינינו. אבל אנחנו שם ביחד צוחקים שואלים עונים בוכים צוחקים והכל ביחד. תמיד חשבתי שאנחנו מכירים מתמיד ככה זה הרגיש. אבל זה לא כמו שחשבתי. זמן קצר אם ידיד שמוכן לתת כל כך הרבה דברים טובים בישבילי. אולי לא ראיתי את פניך אבל יש בינינו אמון איוור לגמרי. זאת חברות חדשה של הדור החדש בפחד שכלום לא כמו שהוא נראה. אני רוצה אותך קרוס אבל אני מפחדת אני רוצה שהוא יהיה רק שלי אף פעם לא הרגשתי ככה. אני רוצה לראות אותו להרגיש את הידיים שלו סביבי בחיבוק מלה אהבה הבנה. אני יסתכל בעינך השחורות ואז הכל יהיה ברור אין יותר ברור מזה. אין יותר חשוב מהאושר הקטן הזה אין לי מילים להסביר עד כמה יהיה לי כואב אם יום אחד הוא יעלם מחיי אתה כל כך הרבה בישבילי. הדמיון שלי אוהב אותך מאוד אתה בחלומות הלילה המסתוריים שלי אין יותר סימן מזה.
אתה אני אני ואתה עד שיפסיק כל הכאב ונוכל לשמוח יחד ללא חשש. נוכל לחייך לאור של עולם חדש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך