give me freedom פרק 2 + המשך הרשמה

valerie1212 02/07/2014 696 צפיות אין תגובות

עבר שבוע, התמוטטתי וגברת איזבלה נתנה לי את כל הבוע הזה בשביל להישתקם, אני מרגישה בן אדם שונה לחלוטין.
גברת איזבלה גם אמרה שאני אפספס הרבה אימונים אז היא רשמה אותי לשיעוריים פרטיים לבוגר האקדמיה שעכשיו נותן שיעורים, כל מה שאני יודעת שקוראים לו מייק והוא רקדן מוכשר.
אני מאוד מתרגשת לחזור לאימונים, אגרתי כוחות ואני מוכנה לחזור לרקוד שוב.
הכנסי לתיק לי בקבוק מיים, את נעליי הבלט שלי וגומייה לשיער.
לבשתי את הבגד גוף שלי ויצאתי מחדרי והתחלתי ללכת לסוטודיו, נכנתי לסוטודיו והיה שם איש בגיל 24 הוא רקד בצורה סוחפת כמו נוצה.
כל מה שרציתי זה להצתרף, התחלתי ללכת לכיסא הכי קרוב ושמתי עליו את התיק, הורדתי את נעליי.
וחיכיתי שיסיים, עברו שלוש דקות והוא הסתכל עליי ואמר "את בטח אמה" הוא חייך.
"כן, ואתה בטח מייק" קמתי והושטתי לו את היד בשביל ללחוץ את שלו.
הוא הסתכל עליי מוזר ואז פשוט הסתובב והלך לשים את המוזיקה.
"חייב להתחיל, תעמדי ותראי לי מה שאת יודעת" הוא אמר והסתכל עליי.
לאחר שנייה מצאתי את עצמי רוקדת כמו שלא רקדתי אף פעם,שמתי לב למבטים שלו.
הוא גם לא מנסה להסתיר את זה, לאחר כארבע דקות סיימתי ודווקא הרגשתי ממש טוב עם הביצוע שלי.
"הריקוד במקור חייב להיות עם בן זוג נכון ?" הוא שאל וצדק זה אכן היה ריקוד לשניים, אני רקדתי את זה עם אבא שלי.
"כן" עמדתי ישר מולו.
"אז אני רוצה לרקוד איך את זה, את המצאת את זה ?" הוא שאל הייתי מופתעת מאוד.
"לא, אמא שלי הייתה הכיראוגרפית של הריקד הזה" אמרתי וחייכתי בנימוס
שעה אחריי שלימדתי את המורה שלי את הריקוד, התחלנו לרקוד.
אני יכולה להגיד שזה הרבה יותר כיף לרקוד ם מישהו זר מאש עם אבא שלי, ורק עכשיו שמתי לב לאינטימיות בריקוד.
הייתי מאוד קטנה שאמי המציאה אותו, אני לבד מופתעת שאני זוכרת אותו כל כך טוב.
רקדנו ביחד הכל היה מושלם, לפעמים ילדים היו עוצרים מחוץ לחד ומסתכלים.
סיימנו עמדנו כמה שניות קרובים מאוד אחד לשנייה, סיטואציה מביכה.
"את מאוד לחוצה את חייבת להשתחרר" הוא אמר והלך לקחת את הגבת שלו שהייתה מונחת על הכיסא
"להשתחרר ?" שאלתי בתהייה
"כמה זמן את עוסקת בבלט" הוא שאל אותי
"מאז שאני זוכרת את עצמי" אמרתי עם טיפת גאווה
הוא הסתכל עליי ואז קר למישהו "ג'ייס" הוא אמר ופתאום ילד נכנס לכיתה.
הוא היה לבוש בבגדים רופפים וכובע גרב, עייניו היו כחולות והשיעא היה שלו שחור שבצבץ מבעד לכובע.
"כן מייק" הוא ענה למייק
"אני רוצה שתיקח את גברת רקדנית היום לכלובים" מייק אמר וגיחך
"כ..כלובים ?" אמרתי וגימגמתי
"כן זה מועדון ריקוד" ג'ייס ענה לי
"מייק אני לא חושב שהיא תרגיש שם בנוח" ג'יי אמר וניסה לא לפגוע בי
"מעולה בשמונה אתה תבוא לקחת אותה מהשער הראשי" הוא אמר וג'ייס כבר הבין שאין טעם להיתכווכח.
הוא יצא, ואני שאלי את מייק "ולמה לא שאלת אותי לגביי זה ?" עצבנית
"מה כבר ילדה כמוך יכולה לעשות אחריי שמונה בערב" הוא אמר בזילזול ואני יצאתי מהסטודיו בדרך לחדר.
ללכת ? לא ללכת ?
מה אם יקרה לי שם משהו, זה נשמע כמו מקום של עבריינים.
ואוליי זה יהיה מהסוג של החוויות שאני ררוצה ?

מה אתם אומרים כדאי לאמה ללכת ? תכתבו לי בתגובות למטה :)
וההרשמה בפרק הראשון


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך