This Ain't A Love Song

כותב מהלב 08/08/2016 629 צפיות אין תגובות

הוא היה עסוק בחיפוש אחרי אהבה. זה היה כמעט הדבר היחיד שהעסיק אותו. זה היה הדבר הראשון שחשב עליו כשקם בבוקר, והדבר האחרון שחשב עליו כשהלך לישון.
במידה מסוימת, החיפוש היה החיים שלו.

והיה לו קשה למצוא. הוא יצא להמון דייטים, אבל מעטים מהם היו מוצלחים. וגם אם הם היו מוצלחים והוא הצליח לפתח מערכת יחסים עם מישהי, מערכת היחסים החזיקה מקסימום חודשיים, כי הוא לא היה מרוצה ממנה. כי הוא לא סתם חיפש אהבה.
הוא חיפש אהבה אמיתית.

יום אחד, בתור לגלידריה, הוא ראה מישהי יפהפייה. למעשה, יותר יפה מכל אישה שראה עד אותו הרגע.
היא הייתה לפניו. היא הזמינה גלידה וניל, שזה היה הטעם האהוב עליו. לפתע הוא שמע אותה מזמזמת שיר. בהתחלה היה לו קשה לזהות, אבל לבסוף הוא זיהה, וגילה להפתעתו שזה השיר האהוב עליו.
הוא היה חייב להגיד לה משהו.
"היי… השיר שאת מזמזמת… זה לא This Ain't A Love Song של בון ג'ובי✨ במקרה?"
"כן, אתה מכיר? שיר נפלא לדעתי" היא השיבה עם חיוך יפהפה.
"את צוחקת?! זה השיר האהוב עליי!"
"גם עליי!"

הם דיברו עוד, ועוד. וגילו שיש להם המון במשותף. הוא לא חשב מעולם שיוכל לדעת שזה נכון כל כך מהר. אבל הוא פשוט ידע. היא הייתה הבחורה מדהימה שהכיר אי פעם מכל בחינה אפשרית.
הוא התחיל להתאהב בה.

לאחר שדיברו במשך כמה שעות טובות, היא הייתה צריכה ללכת. הוא הרגיש כל כך חזק שזה נכון, ויצא מנקודת הנחה שגם היא עד שהוא רכן אליה במטרה לנשק אותה. היא נסוגה לאחור.
הוא הביט בה במבט מופתע.
"אני מצטערת…" היא אמרה.
"אתה בחור מאוד נחמד, אבל למען האמת… אני נשואה"
תדהמה אחזה בו. כל האשליה שבנה לעצמו בשעות האחרונות התנפצה לו כעת בפנים.

הוא החליט פשוט לקום וללכת משם. לאן? הוא אף לא ידע. הוא פשוט הלך ברחבי העיר, מרגיש את האכזבה בוערת בתוכו. והיא באמת הייתה רצינית הפעם. וזה כבר עבר את הגבול מבחינתו. עד רמה שלא יכל כבר.
עד רמה שרצה לוותר על החיפוש אחרי האהבה.

וכך עשה. הוא החליט להפסיק את החיפוש אחרי האהבה. הוא החליט שאם היא תבוא יום אחד זה יכול להיות מצוין, אבל נמאס לו לחפש אחריה באופן אקטיבי.

ולאחר כמה ימים, היה אף מסוגל לשקוע בקריאת ספר טוב, ולאחר מכן, להאזין לשיר האהוב עליו, "This Ain't A Love Song של בון ג'ובי✨". וכל זה, בלי אפילו מחשבה אחת בנושא אהבה. הוא לקח קצת לעצמו, במטרה להבין את עצמו, לעבוד על עצמו, וגם פשוט, להנות מלהיות לבד.
ובאופן מפתיע, היה יותר מאושר משהיה אי פעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך