סיפורי ערסים אור ודוד פרק 29 פרק לפני אחרון ..

24/04/2014 1514 צפיות 3 תגובות

קמתי לבצפר בעצב .. לבשתי טייץ שחור וחולצה לבנה ונעלי אולסטאר שחורות חצי מגף שמתי אודם בורדו מסקרה קוקו גבוה ויצאתי לתחנה .
הייתי עם הפרצוף לריצפה וראיתי את דוד .
" דוד ? " אמרתי וניגשתי אליו הייתי צמודה אליו , הסתכלתי אליו לתוך העיינים
" מה אור ? "
" אני מצטערת "
" סליחה לא תעזור לך "
" אתה עדיין אוהב אותי ? "
" כן .. אבל את לא אותי "
" אני כן אוהבת אותך , אתה לא נותן לי לאהוב אותך "
" אור , היית התקופה הכי טוובה בחיים שלי אבל גם תקופות טובות נגמרות "
" אני יודעת שלא תסלח לי , אבל תדע שאני אוהבת אותך " אמרתי וחייכתי יותר נכון ניסתי לחייך ליטפתי את הלחי שלו כי אני יודעת שזו הפעם האחרונה שאני אראה אותו מולי .
הוא חיבק אותי ' חיבוק של ידידים ' ועלייתי לאוטובוס .

נקודת מבט דוד :
חיבקתי אותה , הרחתי אותה , אבל הכי גרוע איבדתי אותה ראיתי אותה עולה לאוטובוס מנסה שלא לבכות הלב שלי נשבר , רציתי שהכאב הזה ייעלם הדלקתי סיגריה וישבתי בספסל , וחשבתי עד כמה החיים שלי חרררררא אחד גדול , היא אף פעם לא תהייה שלי שוב ..
פתאום מישהי ישבה לידי , כוסית כזו נראת טוב ..
" היי " אמרתי לה
" היי "
" מה השם ? "
" שיר ושלך ? "
" דוד "
" אחלה " היא אמרה ועלתה לאותו קו שאור עלתה ..

נקודת מבט אבי :
ראיתי את אור נכנסת לבצפר עם עיינים אדומות , אחריי הנשיקה המדהימה שלנו וואי וואי הרגשתי בעננים .
" נסיכה שליי " אמרתי ובאתי לתת לה חיבוק והיא העיפה לסטירה .
" אל תתקרב אליי בחיים , שומע !? בחיים אני שונאת אותך אבי הרסת לי את החיים הרסת , תתרחק ממני כמה שיותר מהר !! "
" תירגעי מה ישלך ?? " אמרתי בעצבן לא באה לי בטוב
" מה ישלי ?! מה יש לי ? אתה יידעת שיש לי חבר ובכל זאת נישקת אותי והרסת לי את החיים" היא אמרה והתחילה לבכות ושמעו את הכאב שיש לה בלב , כשהיא דיברה .

נקודת מבט אור :
הלכתי לשירותים שטפתי פנים ונרגעתי קצת הלכתי לכיתה וישבתי ליד שיר
" היי יאו את לא יודעת איזה חתיך פגשתי היום בבוקר ! "
" חח מה השם שלו ? "
" דוד . . " היא אמרה והלב שלי החסיר פעימה הרגשתי כאילו שמתי שהיא אמרה את השם שלו , העולם עצר מלכת ..
" איזה דוד ? איפה פגשת אותו ?! " שאלתי
" הא בתחנה מול הקיוסק של יוסי , ולא יודעת מה השם משפחה שלו אבל אני יודעת שהוא הייה אתמול בווינה ראיתי אותו " היא אמרה בהתרגשות הרגשתי שזה הדוד שלי אבל לא לא רציתי לדעת ..
*
הגעתי הביתה נכנסתי למיטה שמתי את השמיכה מעליי והתפרקתי בבכי אימא שלי פתחה את הדלת
" אור ? אור ? קרה משהו ? "
" לא אימא לא קרה לי כלום " ניסתי להגיד בקול רגיל
" אוקי .. " היא אמרה וייצאה מהחדר התקשרתי לדוד הוא ענה אבל לא דיבר
" אני אוהבת אותך ואני מצטערת עשיתי טעות אני יודעת שלא תסלח לי ואני מתגעגעת אלייך בבקשה אל תוותר עליי אני לא וויתרתי עלייך " אמרתי בוכה בחיים לא בכיתי ככה !
" אור … מה עובר עלייך ?!" שיר ענתה
" אויש סורי חח בטעות התקשרתי לדוד הלא נכון , נסיכה שלי אני רואה שאת עם הדוד החתיךשלך ? "
" כן , איזה נסיך הוא יא מאמא "
" טוב ביי חייבת ללכת " אמרתי וניתקתי ובכיתי עוד יותר זהו הם ביחד . .

*** כעבור 3 חודשים ***
הגיע החופש הגדול , דוד ושיר עדיין ביחד .. ואני ..


תגובות (3)

לא לא שדוד ואור יחזרווו
תמשיכיי זה מ-ה-מ-ם

24/04/2014 14:30

אור ודוד צריכים להיות ביחד

24/04/2014 14:45

תמשיכי עכשיו אוקי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/04/2014 14:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך