סיפורי ערסים :) אלירן ועמית , פרק 23

משתמשת 04/09/2015 1588 צפיות תגובה אחת

החלטתי לסיים את הסיפור .
הפרק יצא חסר חשיבות ורצת משעמם אבל מבטיחה שהפרק הבא יהיה מעניין .

~ נקודת מבט עמית ~

אחרי שאלירן הלך ,
סוף סוף בשעה טובה פשטתי את החלוק מגופי נכנסתי לאמבט. אהבתי
ההרגשה של המים החמים שעוטפים כל חלק בגופי .
נירגעתי ועיכלתי את מה שקרה היום .
* דפיקה בדלת *
" מי זה ? " שאלתי
" אמא , את יכולה לצאת אני צריכה לדבר איתכם "
היא אמרה . אבל רק נכנסתי .. אווף .
יצאתי מהאמבט והפעם התייבשתי והתלבשתי , הבנתי שלא במזלי להירגע היום באמבט חם .
יצאתי וירדתי לסלון וראיתי את אביאל ואמי מתחבקים וקופצים מאושר " מה קרה ? " שאלתי והתקדמתי אלייהם
" מצאו את כל הכסף ! הכל יסתדר ! " היא אמרה וחיוך ענקי עלה לי על הפנים .
קפצתי עלייה בחיבוק " אני שמחה כלכך ! " אמרתי והתנתקנו " חייבים לחגוג את זה " אביאל הציע " יאללה שלושתינו במסעדה על חשבוני " אמר והוסיף " יאללה לכו תתארגנו יש לכן חצי שעה "
חייכתי ועליתי למעלה לחפש מה ללבוש.
עמדתי מול הארון שלי והוצאתי דברים .
אחרי התלבטויות רבות בסוף החלטתי על שמלה פרחונית עם חגורה חומה באמצע הבטן ומגפיים חומות נמוכות , קצת איפור , אספתי את השיער לחצי קוקו והייתי מוכנה .
לקחתי בתיק אוזניות , פלאפון וכסף לכל מקרה וירדתי .
" כפרה על האחות הפצצה שלי " אביאל אמר וסובב אותי , הוא לבש מכנס חרדל בהיר עם חולצה לבנה מכופתרת רק למעלה , וברור שהוא שם את השרשרת מגן דוד מזהב שלו .
אמא שלי יצאה מחדרה ויצאנו למכונית .
" אז לאן נוסעים ? " שאלתי את אביאל " הפתעה " אמר וכעבור כמה דקות הגענו .
זה היה נראה כמו בסרטים ! שולחנות עגולים בשורה ומסביב יש ארבעה כיסאות והכל מסודר ויפה .
הארוחה הייתה מושלמת ! לא יכלתי לדמיין אותה יותר טובה , כבר הרבה זמן לא יצאנו שלושתינו ככה ,
בעיקר כי אמא שלי עבדה.
חזרנו הבייתה בסביבות תשע וחצי – עשר והייתי עייפה .
ישר עליתי לחדר הורדתי את הנעליים ופשוט נשכבתי על המיטה אפילו בלי להוריד את השמלה ונרדמתי.

התעוררתי כשידיים שריריות עוטפות אותי " בוקר טוב נסיכה שלי " שמעתי והסתובבתי אליו , אלירן .
הוא נישק אותי נשיק קטנות בפנים וחיבקתי אותו " צריך לקום " הוא אמר
" לא רוצה " עניתי לו בקול ילדותי
" טוב אז במקום ללכת לבית ספר , אני ואת .. "
הוא אמר בקול ערמומי וקמתי לתנוחת ישיבה והוא צחק " פחדנית " אמר וקם מהמיטה .
" ממתי אתה פה ? איך נכנסת ? מה השעה ?" שאלתי בעייפות וקמתי לכיוון הארון " אביאל הכניס אותי לפני עשרים דקות והשעה עכשיו .. שמונה " הוא ענה
" מה ?!! מה שמונה ?! עוד עשר דקות צלצול ועדיין לא התארגנתי ! " אמרתי במהירות ושלפתי בגדים מהארון , הלכתי לשירותים ציחצחתי שיניים ושטפתי פנים והתלבשתי , לקחתי תיק עם פלאפון , מטען , כסף ומפתח וירדתי למטה כשאלירן אחרי " מהירה " אמר וגיחחתי .
" יצאתי " צעקתי ויצאנו לרחוב . נכנסנו למכונית של אלירן והתחלנו לנסוע .
" מה עם ירין ונועה ? " שאלתי
" אביאל אוסף אותם " ענה והגענו לבית ספר .
כבר היה צלצול .
רצנו לבפנים והלכנו במהירות לכיתה שלי " יום טוב " אמר , התנשקנו במהירות והוא הלך .
נשמתי ונכנסתי לכיתה . למזלי כולם עדיין התארגנו לתחילת השיעור .
התיישבתי במהירות ליד נועה והשיעור התחיל .


תגובות (1)

תמשיכי מושלם נדיר אהבתי

04/09/2015 13:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך