1122loveme
סיפור ראשון שלי מקווה שתאהבו

סיפורי ערסים ליאן ומאור-הקדמה

1122loveme 22/12/2014 1227 צפיות 2 תגובות
סיפור ראשון שלי מקווה שתאהבו

ליאן-היי קוראים לי ליאן, אני בת 17 כיתה י"א אני עוברת לתל אביב בגלל העבודה של אמא שלי, אבא שלי ברח כשהייתי בת 3. יש לי אח גדול בן 18- אורי, יש לי שיער שטני עד אמצע הגב, אני ממוצעת בגובה, יש לי עיניים ירוקות הרבה אומרים שיש לי פנים שאמן פיסל והציעו לי הרבה לדגמן אבל לא הסכמתי ועד היום אני מצטערת על זה.

אורי-היי קוראים לי אורי אני בן 18 כיתה י"ב אני עובר מחר לתל אביב עם אחותי ואימי, יש לי שיער שטני עם בלורית, קוביות ושרירים,אני חתיך הורס כמו שהבנתן. אני סטוציונר אבל מכבד בנות, מאז שאבא שלי ברח אני שומר על אחותי ואימי בשבע עיניים.

תום-היי אני תום אני בן 18 מתל אביב,אני לומד באורנים,סטוציונר בנשמה מעשן ושותה.
יש לי שיער חום בהיר וקוביות אני גבוה והבנות דלוקות עליי, אני בן יחיד ההורים שלי הרבה בשליחויות בחול אז הבית לרשותי.

מאור- היי אני מאור בן 18 מתל אביב, חתיך הורס ומת על עצמי, בנות רודפות אחריי ואחריי לילה איתי אני זורק אותם. יש לי שיער שטני עם בלורית ועיניים כחולות, אני שרירי עם קוביות,מעשן ושותה. אני שומר על אמא שלי בגלל שהייתי קטן אבא שלי היה מכה אותה ועכשיו הוא בכלא.

הילה-אני הילה בת 16 מתל אביב, יש לי שיער חום בהיר ארוך,ועיניים חומות, יש לי אחות קטנה בת 4 קוראים לה הילה ואני חולה עלייה אמא שלי נפטרה שהייתי קטנה, אבא שלי ארכאולוג אז לא חסר לנו כסף, אין לי חבר וגם אין לי מלא חברות כי ליהי מלכת השכבה לקחה לצד שלה את כולם.

ליהי- היי אני ליהי אני בת 16 כיתה יא מתל אביב, מלכת השכבה או כמו שכולם אומרים פצצת השכבה, יש לי שיער בלונדיני ארוך וגוף מושלם,יש לי עגיל בטבור באף, אני מאוהבת במאור וכל דבר שאני רוצה אני משיגה.


תגובות (2)

ייאאא
תמשייייכיייי
נשמע מאוד מאוד מעניייןןן

22/12/2014 20:29

סורי קוראים לאחות של הילה תהל ולא ליאן

22/12/2014 21:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך