Lili01
אז החלטתי להעלות פירוט על כל הדמויות המרכזיות שבסיפור, בהמשך הסיפור תראו שחייה של נערה מתבגרת לא כאלה וורודים ושיהיו לה מכשולים, קשיים ופגיעות בהמשך הדרך. מקווה שתקראו ושזה יעניין אותכן, אוהבת אותכן וקריאה מהנה :)

סיפורי ערסים- מתן&מאי הדמויות:

Lili01 17/09/2014 996 צפיות תגובה אחת
אז החלטתי להעלות פירוט על כל הדמויות המרכזיות שבסיפור, בהמשך הסיפור תראו שחייה של נערה מתבגרת לא כאלה וורודים ושיהיו לה מכשולים, קשיים ופגיעות בהמשך הדרך. מקווה שתקראו ושזה יעניין אותכן, אוהבת אותכן וקריאה מהנה :)

מאי לוי- בגיל עשר גילו לה את מחלת הסרטן אבל היא הצליחה להתגבר עליה וכיום היא בת שש עשרה, בריאה וחזקה.
תמיד סובבים אותה חברים, היא ׳מקובלת׳, היא לא סנובית למרות שרואים אותה בפעם הראשונה חושבים שהיא כן.
היא רוקדת היפ הופ, בשבילה הריקוד הוא החיים. יש לה אח הגדול ממנה בשנה ואחות הקטנה ממנה בשנתיים, לפני שהיא חלתה הם היו משפחה מרוחקת, תמיד רבו ולא היו ביחד. שגילו למאי את המחלה הם התקרבו אחד לשנייה ונהיו למשפחה מגובשת ואוהבת.
אף פעם לא היה לה חבר, היא חושבת שלא צריך חבר בגיל הזה ויש לה את כל החיים לפניה.
תמיד שומעים אותה לפני שרואים אותה, היא מצחיקה, שהיא עצבנית כדאי שלא להתקרב אליה ורק מוזיקה וריקוד יכולים להרגיע אותה. יש לה את החברה הכי טובה ששמה דנה, הן כמו אחיות.
היא טובה בלימודים, חשוב לה להצליח בעתיד.

דנה שני- גם היא חלתה לפני כשש שנים ובבית החולים הכירה את מאי.
היא אוהבת לשיר, בשבילה השירה היא החיים, תמיד היא מזמזמת שירים בשולחן שבסוף הכיתה, ותמיד תשמעו אותה שרה.
היה לה חבר אבל היא גילתה שהוא בגד בה עם מישהי אחרת, היא הייתה שבורה מזה, היא הייתה בדיכאון במשך שנה ובסוף יצאה מזה.
יש לה אח תאום, הם מאוד מחוברים- מה שהוא מרגיש היא מרגישה, ולהפך.
הם מדברים על הכל, היא מתייעצת איתו על בנים והוא מתייעץ איתה על בנות.
הוא עזר לה במשך תקופת הדיכאון והיה שם בשבילה ותמך בה כל הזמן.
יש לה צחוק מתגלגל שכולם צוחקים ששומעים אותו, היא טובה בלימודים ואוהבת לצאת ולבלות עם מאי ועם עוד חברים.
היא אף פעם לא שתתה או עישנה, והיא גם לא תעשה זאת בעתיד.

רון לוי- בן 17, האח הגדול של מאי.
רון כמו כל הערסים שיש בתל אביב הוא סטוציונר, שותה אבל לא מעשן.
הוא ומאי התחברו רק אחרי שגילו למאי את המחלה. הוא החל להגן עליה ולשמור עליה מפני בנים, הוא לא רוצה שיפגעו בה. יש לו חברה כבר שנתיים אך לאחרונה הוא מרגיש שזה כבר לא זה ושהוא כבר לא אוהב אותה כמו פעם.
מסיבות, חברים וצחוקים- זה הוא.
הוא אוהב לדבר שטויות ולהצחיק, הוא לא אוהב ללמוד, בשבילו לימודים הם אויב, תמיד תראו אותו בחוץ מסתובב עם חברים.
החבר הכי טוב שלו הוא דניאל, הם ביחד מכיתה א שהכירו בכך שדניאל התיישב על ידו בכיתה. בנות, מסיבות, בעיות ובאלגנים- תמיד תמצאו אותם ביחד.

דניאל בן חיים- בן 17, גם הוא בדיוק כמו כל הערסים, סטוציונר, שותה ומעשן. מסיבות זה החיים שלו.
אין לו תחת וכוח בשביל לשבת בכיתה וללמוד אז הוא מסתובב בחוץ ורק מדי פעם נכנס.
אין לו אחים, הוא בן יחיד.
הוא ישב במוסד לעבריינים צעירים לפני כשנתיים וכשיצא משם הוא הבטיח שישתנה. ההורים שלו מיואשים, הם לא יודעים מה לעשות עם ההתנהגויות שלו, המעשים והבאלגן.
הוא לא חושב לפני, הוא מקשיב רק לעצמו, אף פעם הוא לא יעשה משהו שאחרים אומרים לו. הוא למד איך להגן על עצמו מפני חזקים יותר, למד לא לשתוק שפוגעים בו, ועושה מה שבראש שלו בשבילו המשפט ׳חיים רק פעם אחת׳ הוא משפט מוטו.
פגעו בו הרבה בעבר וכתוצאה מכך הוא חיזק את האישיות שלו ולא נותן לאף אחד לפגוע בו כמו שהיה בעבר.
הייתה לו חברה אבל הוא הבין שכרגע אהבה היא לא בשבילו, הוא מעדיף לחיות את החיים, לזיין בחורה אקראית שמצא במועדון ויום אחרי להיפטר ממנה. הוא חושב שמתי שהאהבה האמיתית תבוא הוא יידע וירגיש, ואז הוא באמת ישתנה.

מור שני- האח התאום של דנה. הוא ואחותו אחים קרובים מאוד, הוא יודע מתי כואב לה, מתי מציק לה משהו או מתי היא שמחה ממשהו.
יש לו חברה, שמה נועה, הם ביחד כבר שנה וחצי והם מאוהבים עד השמיים.
הם שכבו לפני חודשיים אך הוא הצטער על כך שמיהרו לעשות זאת.
שסיפרו לו על זה שדנה חלתה הוא נכנס לתקופת דיכאון ארוכה ורק אחרי שנה הוא עיכל את זה וניחם אותה, עזר לה והיה לצידה.
הוא משחק כדורגל בקבוצת הנוער של תל אביב, כולם אומרים שהוא שחקן הכדורגל הבא של תל אביב.
הוא מחבב את הלימודים אבל הוא לא יכול ללמוד יותר מדי שעות, זה קשה לו.
שרואים אותו מחייך ישר מחייכים, יש לו את החיוך המדבק של השכבה.
הוא מצחיק, ידיד טוב וחבר מושלם, רומנטי חסר תקנה ואם יש לו חברה הוא ייתייחס אליה כמו אל מלכה.

מתן אסולין- בן 17 מחיפה, השנה הוא, אמו ואחיו הקטן עוברים לדירה בתל אביב.
אביו נהרג במלחמה כשמתן היה בן אחד-עשרה.
כשהודיעו להם שאביו נהרג, הוא נשבר אך אמו נכנסה לדיכאון עמוק והוא היה צריך להיות חזק בשבילה ולנחם אותה.
הם עוברים לתל אביב אחרי שבע-עשרה שנים שבהם חיו בחיפה.
הוא הולך ללמוד בבית ספר חדש, כך שיש מורים חדשים, תלמידים חדשים, חוקים חדשים וחברים חדשים.
מוזר לומר זאת אבל הוא אף פעם לא התאהב. הוא מחכה לאחת שלו, לזאת שהוא ירגיש שזה באמת זה, שתגרום לבטנו להתפך ולחיוכו להתרחב כל פעם שהיא תעבור.
הוא אוהב לצאת בלילות למסיבות או סתם לשבת באיזה פארק נטוש עם חברים, אלכוהול ונרגילה.
הוא דואג לאמו ולאחיו, הוא מביא את המשכורת הביתה בנוסף לאמו שעובדת.
אם רק יאמרו מילה אחת על אביו הוא יתחרפן, הוא לא מסוגל לשלוט בזה.
אם יפגעו באמו או באחיו הוא ישתגע, הוא דואג להם ושומר עליהם, בשבילו הם הכל.
הוא עושה ואומר שטויות ומצחיק את הסובבים אותו, עושה באלגנים, מכבד נשים, הוא לא יכול לראות בנים שמנצלים את הבנות שבמעדונים, שמזיינים אותן ואחרי יום זורקים אותן, הוא לא מסוגל לראות בת שנפגעת מבן אחר.
הוא אומר שכשכאהבת חייו תיכנס לחייו היא תרגיש כמו נסיכה.


תגובות (1)

נשמע טוב, מחכה להמשך

17/09/2014 17:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך