אמילי קלארק
בבקשה תגיבו על הפרק הזה. אני גם עליו השקעתי המון תיקנתי ומחקתי וניסיתי ועבדתי עליו מלא אז בבקשה.. :)

סיפורי רובסטן פרק 2

אמילי קלארק 24/10/2014 683 צפיות תגובה אחת
בבקשה תגיבו על הפרק הזה. אני גם עליו השקעתי המון תיקנתי ומחקתי וניסיתי ועבדתי עליו מלא אז בבקשה.. :)

כעבור כמה שבועות….
התקשרתי למיכאל וכרגיל הוא לא ענה לי אז השארתי הודעה למושיבון שאני יוצאת לעבודה.
הגעתי לשם וראיתי את רוברט יושב שם אז ניגשתי אליו.
קריסטן : היי רוברט התקבלת אני רואה.
רוברט : תקראי לי רוב, וכן התקבלתי ואני רואה שגם את קריסטן.
קריסטן : תקרא לי קריס וכן.
רוברט : מוכנה לחזרה הראשונה?
קריסטן : כן, אני מוכנה ואתה?
רוברט : קריס, אחרי הרבה זמן שלא עבדתי כשחקן אני לא חושב שאני יהיה ממש טוב.
קריסטן : אני מאמינה בך ואני יודעת שאתה תעשה את התפקיד של אדוארד קאלן הכי טוב. אתה תהיה הערפד הכי חתיך והכי מוכשר והכי חתיך שערפד יכול להיות.
רוברט : קריס, גם אני מאמין בך את תהיי הבחורה האנושית הכי יפה שיכולה להיות וגם ברור שהכי מוכשרת.
קריסטן : רוב, אני צריכה לשים את העדשות החומות האלה אתה יכול לעזור לי בבקשה?
רוברט : כן, רק תיזהרי איתם.
קריסטן : גם אתה צריך לשים את העדשות הכתומות לא?
רוברט : אחרייך כי הקטע שלי עוד לא מגיע.
קריסטן : לעזור לך לשים עכשיו?
רוברט : אני אשמח.
אני שמתי לרוברט את העדשות והעדשה כמעט נפלה ובאתי לתפוס את העדשה ורוברט תפס לי את היד לפני שנפלתי. הרגשתי צמרמורת. אבל צמרמורת נחמדה כמו שהרגשתי בפעם הראשונה שמיכאל ואני החזקנו ידיים בטיילת.
קריסטן : סליחה, אני ממש מצטערת.
רוברט: היי, לא עניין גדול תפסתי אותך כמעט נפלת את בסדר?
קריסטן : כן אני בסדר.
במאי : קריסטן סטיוארט, להיכנס בבקשה למשרדי לחזרה הראשונה.

במאי : קריסטן, את יכולה להתחיל.
אני ורוברט סיימנו את התפקידים שלנו אחרי חמש שעות של חזרות.
במאי : רוברט וקריסטן עשיתם את זה מאוד יפה אבל תמשיכו לתרגל בבית. מחר תהיה החזרה של הנשיקה של בלה ואדוארד. אני חושב שכדאי שתתכוננו לזה ותהיו מחר בנשיקה הכי טובים שאתם יכולים להיות. שיהיה לכולם המשך יום טוב.
רוברט : וואי, מחר הנשיקה.
קריסטן : רוצה נלך לטיילת ונתאמן על התפקידים שלנו?
רוברט : כולל הנשיקה?
קריסטן : אני אשמח אם תרצה, אם לא תרצה זאת בחירה שלך.
רוברט : לא זה בסדר בוא נלך.
אני ורוברט הגענו לטיילת והתחלנו לעבור על התפקידים. כשהגיע הקטע של הנשיקה אני ראיתי את רוברט רועד כולו.
קריסטן : רוב, אל תדאג אתה תהיה הכי טוב שיכול להיות אני מבטיחה לך, קדימה תתקדם.
רוברט : אוקיי אם את אומרת ככה.
אני ורוברט התקרבנו אחד לשני והתנשקו בתשוקה ענקית. וואי איזה מנשק מצויין. אפילו מיכאל בחיים לא נישק ככה.
קריסטן : רק שתדע אתה מנשק מצויין.
רוברט : גם את, קריס.
קריסטן : רוצה לבוא אליי? סתם נראה טלויזיה וכאלה.
רוברט : אני אשמח.
אני לא יודעת מה להגיד, אני חושבת שאני מתחילה ממש לאהוב אותו. הוא מאוד חתיך והוא מאוד נחמד. אפילו יותר ממיכאל. אני לא יודעת אם אני אוהבת את מיכאל יותר אחרי הנשיקה הזאת וגם ההתנהגות שרוברט מפגין כלפי זה לא להאמין בחיים לא הרגשתי טוב כל כך כמו עכשיו.
כשהגענו הביתה השעה הייתה כבר 23:30 בלילה ומיכאל עדיין לא הגיע. זה מוזר הוא אף פעם לא מאחר.
רוברט : קריסטן אני צריך להגיד לך משהו.
קריסטן : לך על זה
רוברט : את ממש יפה וממש אחלה של בחורה. ואני חושב שאני ממש אוהב אותך, אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה כי את עם מיכאל.
קריסטן : רוב, אני לא מאמינה שאמרת את זה. אני בכלל כבר לא אוהבת את מיכאל אני כבר שבועות מחפשת דרך לצאת מהקשר הזה. והנא הסיבה. כי אני חושבת שאני מתחילה לאהוב אותך, באמת באמת לאהוב אותך.
רוברט : באמת?
קריסטן : אז איך אני ייפרד ממנו?
רוברט : תגידי לו שאת פשוט לא אוהבת אותו יותר ושאיבדתם את התשוקה שלכם.
קריסטן : אתה צודק חכה אני מתקשרת אותו לשאול אותו איפה הוא.
קריסטן : מיכאל, איפה אתה כבר 12 וחצי בלילה .
מיכאל : אה, קריסטן אני אל אמא שלי.
קריסטן : אבל אמא שלך גרה בוונציה ואנחנו גרים בלוס אנג'לס.
מיכאל : כן טסתי אלייה רק לכמה ימים יום שישי אני יחזור אני מבטיח.
קריסטן : אוקיי תמהר.
מיכאל : אני ימהר מבטיח אוהב אותך ביי.
קריסטן : ביי.
אני החלטתי. אני רוצה להיות עם רוברט לשארית חייו גם אם זה ישבור לב אחד בדרך. בדרך כזאת או אחרת אני הולכת להיות עם רוברט לא משנה מה יעמוד בדרכי.


תגובות (1)

אני שמחה שהשקעת מחשבה, אבל העלילה מתקדמת ממש מהר, ואת לא יישמת שום דבר ממה שרשמתי לך בפרק הראשון.
את לא הוספת "" לדיבור, שכחת סימני פיסוק, שוב כתבת (לא היה לי מה לכתוב אז כתבתי נקודות):
קריסטן: …………..
רוברט: ……………..
הסימן ':' (נקודותיים אם לא הבנת.) הוא רק לפירוט, או הצגה.
כמובן שאת צריכה להוסיף פסיקים, ועל נקודות אני לא אדבר כי זה בסיס.
ואני אמרתי כבר שהעלילה נראית לי כאילו יכולת למשוך אותה עוד פרק, מקסימום שניים. את כותבת מעולה, ואני ממש אוהבת את סגנון הכתיבה שלך, אבל יש לך הרבה טעויות.
אני מצטערת אם פגעתי, אבל זה רק לטובתך ובאמת שאני רוצה לראות המשך ♥
אם את רוצה עזרה, המייל שלי:
[email protected]
או שפשוט תלכי לצור קשר. :)
אוהבת המונים. ♥♥

26/10/2014 16:04
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך