אהבה ממבט ראשון ? חלק שני

18someone 17/12/2015 993 צפיות תגובה אחת

רועי היה חלומה של כל נערה, או בכלל של כל בת.
כשהגעתי הביתה לאחר הלימודים, זרקתי את התיק במהירות ונשכבתי על המיטה
ניסיתי להעסיק את המחשבות שלי בדברים אחרים, רק להפסיק לחשוב על רועי, להפסיק לחשוב על הגוף שלו, להפסיק את המחשבות והדמיונות שרצות לי בראש.
ניסיתי.. אני עדיין מנסה, אך ללא הצלחה. רועי, רועי , רועי זה מה שהראש שלי כל הזמן אומר וחושב עליו.. אחח הוא כזה מושלם אני חושבת לעצמי.
הפלאפון צלצל, הופיע על הצג מספר לא מזוהה , עניתי מתוך סקרנות, הקול בפלאפון אמר: " קים ? היי קים, מזהה אותי?"
זה רועי !! רציתי לצרוח מרוב התרגשות, אבל החלטתי להישאר אדישה ולא להראות את זה לכן עניתי: " אממ.. לא, מי זה ?"
"זה אני , רועי, התלמיד החדש. זוכרת אותי?"
ברור שאני זוכרת אותו אני חושבת לעצמי. " אה, היי רועי, מה קורה?"
"הכל בסדר, רציתי לשאול אותך משהו"
" בכיף, מה רצית?"
"אממ, אני חדש, אני לא מכיר אף אחד, אני לא מכיר את העיר, רציתי לשאול אם את רוצה לבוא איתי לסיבוב, תעשי לי סיבוב היכרות בעיר?"
"אני ? אתה רוצה שאני אבוא איתך ?" הייתי מופתעת, לרגע חשבתי שאני הוזה.
"כן " הוא צחק צחוק קטן וסקסי " תגידי לי את הכתובת שלך ואבוא לאסוף אותך עוד רבע שעה?"
" אממ .. אוקיי, אבל לא להרבה זמן. אשלח את הכתובת באסמס, ביי"
"ביי קים"
כשנתקתי את השיחה ישר צרחתי, לא הצלחתי להתאפק, שלחתי לו את הכתובת בהודעה ומיד התקשרתי לאנה.
"אנהההה , את לא מאמינההההה"
" קים ? מה קרה ??"
"רועי!!! זה מה שקרה! הוא התקשר אלי, הוא רוצה שאבוא איתו לסביב, שאכיר לו קצת את העיר"
"אומיגאד, מה ? את רצינית ? יאו יכלבה, אני כל כך מקנאה בך!! את הולכת איתו נכון?"
" אממ כן ? כאילו… ללכת?"
"איזו שאלה!! את מיד הולכת ללבוש שמלה יפה וסקסית, תנעלי נעל עם טיפונת עקב, לא להגזים! שזה לא יראה יותר מידי מתאמץ!"
" אני מאוד לחוצה אנה, את יודעת שקשה לי להתחבר לאנשים, אני… אני סגורה"
" אני יודעת קים, ובכן… זה הזמן שלך להיפתח! יאללה, תזדרזי, תלכי להתארגן שהוא לא יצטרך לחכות לך! אחרי זה אני מצפה להסבר שלם, כל פרט קטן שקרה! בהצלחה חברה שלי!"
וככה נגמרה השיחה, רצתי להתארגן, התלבשתי , הברשתי את שיערי, טיפה התאפרתי, נעלתי נעליים וחיכיתי ליד דלת ביתי.
ראיתי מכונית מתקרבת, בתוכה היה רועי, הוא עצר את מכוניתו , בא לכיווני ואמר: " בואי".
הוא פתח לי את הדלת של המכונית ונכנסתי.


תגובות (1)

סיפור יפה מחכה להמשך

17/12/2015 18:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך