illpp
אני מאוד מקווה שתאהבו ותגיבו ותדרגו, ואני מאוד אשמח אם תגיבו לי איך להשתפר! כי אף אחד לא מושלם ;)

אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד פרק 3

illpp 21/06/2015 1043 צפיות 3 תגובות
אני מאוד מקווה שתאהבו ותגיבו ותדרגו, ואני מאוד אשמח אם תגיבו לי איך להשתפר! כי אף אחד לא מושלם ;)

"הדביל הזה בגד בי! הלכתי אליו לחדר וראיתי מישהי מדגדגת אותו או משהו ופשוט ברחתי בדמעות, נראה לי הפלתי כמה דברים אבל פשוט לא שמתי לב" היא אמרה מנסה להיזכר, "אני בטוחה שנתקעת במשהו אחד. בי" אמרתי לה בצחוק והתחלנו להתפקע מצחוק על המיטה, סיפרתי לה מה קרה והכל והיא התנצלה כמה פעמים. אחרי שנרגענו מישהו דפק בדלת והלכתי לפתוח, זה היה ראיין, באותו רגע כעסתי עליו והוצאתי אותו החוצה. "מי אתה חוב שאתה שאת הבוגד בריילי?" הגנתי עליה כאילו אני מכירה אותה כל החיים שלי "אני לא בגדתי בה! זאת הייתה בכלל בת דודה שלי, היא מחכה לי בכניסה לבניין כדי להסביר את הכל לריילי אני רק חייב שהיא תקשיב לי!" הוא אמר לי נסער כולו, ראו שעברו עליו כמה שעות קשות. "נראה לי שהיא לא באמת מאמינה למה שקרה, אבל היא פגועה" אמרתי לו, "אמנדה, אני צריך את העזרה שלך, אבל תעשי כל מה שאני אומר לך!" אמר לי מהר וסיפר לי את התכנית. ועכשיו רק לסדר את הקרקע קודם. נכנסתי לחדר חזרה ואמרתי לה שזה היה מתיחה של מישהו "ריילי כמה זמן את וראיין חברים?" "כבר שנה בערך, אני ממש אוהבת אותו" היא אמרה בגעגוע אליו. "אולי נלך לאכול? אני ממש רעבה" אמרתי לה בהתלוננות מזויפת, אני חייבת להוציא אותה מפה. "האוכל עוד לא מוכן, אוכלים רק בשעה 13:00, יש עוד שעה" היא אמרה לי, שיואו אני כזאת מטומטמת. "אבל אם את רוצה אני יראה לך את המקום ואז נלך לאכול." יצאנו מהחדר ואמנדה הראתה לי את הפנימייה, זה מקום ממש גדול ואני מפחדת שאני אאבד שם, יש להם בריכה, ירידה לים, מדשאות ענקיות, מועדון גיבוש, ואפילו חנות של הפנימייה שמוכרת מחברות וממתקים ובגדים של הפנימייה וזאת חנות ענקית! אחרי שראינו כמעט את כל הפנימייה והתחלנו ללכת לכיוון החדר אוכל ראיין שלח לי הודעה שהכל מוכן "אוי ריילי! שחכתי את הסווטצ'ירט בחדר, את יכולה לבוא איתי שניייה לקחת אותו?" שאלתי אותה מהר "אוקיי אבל בואי מהר" אמרה ורצנו לכיוון החדר, שנייה לפני שהגענו האטתי ונתתי לה לעקוף אותי והיא נכנסה לחדר.
~ראיין~
אחרי שאמנדה הסכימה לעזור לי רצתי לדור וביקשתי ממנו עזרה ואז רצנו שנינו לחנות וקנינו בלוני הליום בצורת לב ומלא שוקולדים ומתנות ואפילו לקחתי אישור ויצאתי לשעה לקניון וקניתי לה שרשרת זהב עם תליון לב שחרוט עליו RR. כשיצאתי מהחנות אמנדה שלחה לי הודעה שהן יצאו מהחדר ואני דיברתי עם דור שיעביר את הכל לחדר ואני יסדר את הדברים כבר שם וסידרתי את הכל ושלחתי לאמנדה שאני מוכן, וכשריילי נכנסה
~ריילי~


תגובות (3)

זה כזה מדהים!!! מחכה להמשך דחוף
אה ועוד משו,אני אשמח אם תרחיבי יותר את העלילה זה נראה שהכל מהיר מידי. זה לא בא ממקום רע זאת הערה בונה. אוהבתתת❤❤

21/06/2015 18:52

אני מאוד אוהבת הערות על הכתיבה שלי כי רק ככה אני אשתפר! אז תודה!

21/06/2015 20:18

תמשיכי!זה ממש יפה!

21/06/2015 20:32
סיפורים נוספים שיעניינו אותך