אלישע_ויירניק
לא רציתי להוסיף דבר, ובכל זאת, הוספתי

חורחה הנכה פרק גימל

לא רציתי להוסיף דבר, ובכל זאת, הוספתי

ג׳ונסון היתום לקח את הדברים בצורה כל כך קשה עד שהחליט להפסיק להגיע למשרד.
הוא התחיל ללכת אל החורשה במקום ללכת לעבודה.
ובחורשה היה סופר נמלים.
לאחר כמה ימים של ספירת נמלים הגיע לאלף וחמש מאות נמלים.
מספר שלא היה מבייש אף סופר נמלים מקצועי עם תעודה.
וכך לאט לאט הופצה השמועה שישנו בשכונה סופר נמלים מקצוען,
והשמועה הגיעה לאוזניו של חבליציו הנורא שהיה הבעלים של המפעל לספירת נמלים מספר אחת במדינה.
וחבליציו הנורא להט אחרי סופרי נמלים חזקים, משום שכל עבודתו היתה לספור נמלים, והוא כבר ספר כל כך הרבה נמלים בחייו, שכבר היה להוט למצוא לעצמו מחליף שיירש את העסק ויתן לו נחת.
וכך לאחר מספר בירורים הוזמן ג׳ונסון היתום אל משרדו של חבליציו האיום.
במשרדו של חבליציו היו תמונות של כמה צבעים ושם הצבע בתחתית כל תמונה,
וזאת משום שחבליציו טען טענה שאמנם לא היתה מקובלת על מרבית עמיתיו אך הוא דבק בה קשות – שלא צריך יותר מצבע אחד בכל תמונה.
וכאשר עמיתיו היו מקשים ״אם כך מדוע הכיתוב של שם הצבע בתחתית התמונה הוא בשחור ואם כך כבר יש לך שני צבעים בתמונה?״ – אז היה מפטיר כלאחר יד ״אתם סתם מתחכמים איתי, הכוונה לצבע עצמו של התמונה ולא לכיתוב״.
וכאשר ג׳ונסון היתום נכנס אל משרדו של חבליציו האיום, מיד שם לב לכך שישנן תמונות על הקירות שהן רק עם צבע אחד ושם הצבע בתחתית התמונה, והניח שכנראה סברתו של חבליציו היא שצריך רק צבע אחד בכל תמונה, והניח שיתכן ומרבית עמיתיו חולקים עליו ומקשים עליו בעניין הכיתוב בתחתית שהוא בצבע שחור ואם כך יש לו כבר שני צבעים, ומיד פתח ואמר לחבליציו – ״ דע לך, שמה שעמיתיך מקשים עליך זו שטות גמורה, כי עיקר התמונה הוא הצבע ולא הכיתוב בתחתית״.
וחבליציו כאשר שמע את מה שג׳ונסון אמר, מיד התמלא יראת כבוד כלפי ג׳ונסון הכיצד אדם שאיננו מכיר אותו מסוגל להבין כל כך הרבה פרטים סמויים מן העין בהסתכלות אחת בלבד.
באותו היום ג׳ונסון היתום לא רק קיבל את העבודה להיות מנהל המפעל החדש, אלא גם זכה להיכנס לירושה של חבליציו,
ומאותו היום למשך של כמה שנים של ספירת נמלים, נעשו ג׳ונסון וחבליציו חברים בלב ובנפש בקשרי עבותות בלתי ניתנים לפירוק, עד כדי כך שהיו נמצאים ממש כל היום והלילה ביחד, ולא יכלו להיפרד כלל אפילו לא לרגע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך