אלוהים + תשעה באב שמח.

תשעה ביולי באב

01/08/2017 1021 צפיות אין תגובות
אלוהים + תשעה באב שמח.

זקן ארוך דיגדג אותי בקצה הלחי בואכה האוזן תובע שאתעורר. 'ויהי אתמול' הוא אמר בקול שלמה ארצי וצחקק גיחוך של מסלעה . כיווצתי את עפעפי חזק יותר ויכולתי לראות בצבעים של אש את המילה הבאה שלו עושה סלטות קופצניות ומזמזמת 'היום. היום. יום.'
ישרתי את הקפלים בקצוות של הפרצוף והסתובבתי על הגב כדי שהיד שלו תחבק אותי עד המותן השנייה. הרגשתי שהוא מחייך שם במגדל השן שנח לי על הקודקוד. 'מה כתוב בשעון' הוא לחש לי לעצם הבריח כשהחיוך עוד בקולו. הרמתי את זרועו והסתכלתי. 'התשיעי'. טוב. 'היכון הכן צ–' הוא קטע אותי כשניתר ופניו נחתו בבית השחי שלי. נראה לי הוא כיוון יותר מערבה. חיכינו ליום הזה. אתמול כדי להתכונן, זזנו לאט והוא התנשא מעלי בבוקר במבט צלול ומינרלי. יכולתי לראות מריחה קלה של גיריות בקצה עטיפת הדבש של אישוניו אבל היום כשסנטרו שרט בזיפיו את דרכו מבית השחי לכיוונים מדגדגים יותר העניים שלו היו בכל הצבעים. לחלחתי את עיניי וניסיתי ליצור קשת משל עצמי. צבתי לו את קצה האף ובגלגול נדיה קומינצ'י זינקתי מהמיטה.' אל תשכחי לדלג' הוא שר במנגינה מומצאת שוב ושוב בעודו מתייצב לעמידת נר והראש שלו מתנודד ואדום מקצה המיטה. דילגתי לעבר המקלחת. צווחתי לו מבעד לזרם ומעבד לכתפיים 'תשמח! '. לא התרחצתי כבר שבוע כדי להרגיש את החטאים נשטפים ויורדים למצולות בדיוק היום. היום. יום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך