eden12
שקראו ותגיבו ;)
אוהבתת

סיפור אהבה חדש 1

eden12 16/06/2013 861 צפיות תגובה אחת
שקראו ותגיבו ;)
אוהבתת

"את לא רצינית שטיסה להוואי .."אמרה שירז, נו אני איתו 5 שנים אני צריכה להשקיע לו "" אמרתי . איך בדיוק תטיסי אותו להוואי בלי שהוא ישים" לב .?" שאלה . אני יספר לו מחר על הדקה האחרונה שהוא" צריך לעלות על מטוס" חייכתי . בהצלחה עם זה" אמרה ." תודה" אמרתי ." יצאנו מהכיתה ביחד והלכנו לכיוון מגרש הכדורגל ששם נתנאל משחק עם השכבה שלו משחק . הגענו בול בזמן המחצית , אני ושירז ישבנו שם על הכיסאות וחיכינו שנתנאל ישים לב אלינו ויבוא אלינו. יפה שלי" שמענו קולות מורינו והסתובבנו ," ראינו את דור )חבר של שירז( . הם התנשקו והוא פשוט בלע אותה .. אחי עם נשיקה כזאת אפשר להכניס להריון מה" זה ?" שמענו מאחורינו עוד קולות של בנים. הסתובבנו שוב ואלו היו נתנאל והכיתה שלו , הם הורידו את החולצה בגלל החום .. נמסתי פשוט. נתנאל התקרב אלי וכל הבנים בכיתה שלו הסתכלו עלינו . אמר נתנאל ונישק "על מה אתם מסתכלים .." אותי , חייכתי אמצע הנשיקה . למה את מחייכת?" חייך גם הוא ." סתם ככה " אמרתי והתנתקתי מימנו ." ילד היום הולדת עוד יומיים אה ?" שאל דור" והסתכל עלי , עשיתי לו פרצוף של 'סתום יחמור' . עוד יומיים אני יחשב כפדופיל בשבילך" אמר" נתנאל . פדופיל" אמרתי . "אתה כבר פדופיל בשבילי .." שאני אוהבת" הוספתי . סוף היום חזרתי לבית–רדו לאכול עומר וקורל " צעקה אמא שלי" מלמטה . מה שתגידי" אמר עומר ." באה " אמרתי ." איפה אבא?" שאלתי ." ירדנו שנינו למטה לאכול . אצל חברים .. מגיע לו קצת לא?" שאלה אמא ." פעמיים בשבוע או יותר הוא אצל חברים " אמר" עומר . אמא עוד יומיים סוףסוף חיכיתי לזה כל כך" הרבה זמן .. אני חייבת לשמוע מה נתנאל יגיד על זה" דיברתי כמו ילדה בת 3 .


תגובות (1)

LOL LOL

תמשיכיייי
עצה?
עם תכתבי את הסיפור בצורת צ'אט זה יהיה יותר טוב…
לדוגמה:
"את לא רצינית זה טיסה להוואי!!" אמרה שירז
"נו… אני איתו שנים, אני צריכה להשקיע בזה" אמרתי
"איך בדיוק תטיסי אותו להוואי מבלי שהוא ישים לב?" אמרה
"אני יגיד לו את זה בדקה האחרונה" אמרתי וחייכתי.

בכללי סיפור ממש יפה, תמשיכייי

16/06/2013 09:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך