איך? אני חדשה באתר וזה הדבר הראשון שהעלתי. זה לא סיםור אמיתי אבל יש לי באמת חבר הכי טוב שדואג לי בדיווק ככה והיה לנו לא מעט פעמים שחשבו שיש בינינו משהו והיה פעם אחת שרבנו ולא דיברנו שבועיים ואלה היו השבועיים הכי נוראיים שהיו לי.

סיפור אהבה

06/07/2015 697 צפיות 2 תגובות
איך? אני חדשה באתר וזה הדבר הראשון שהעלתי. זה לא סיםור אמיתי אבל יש לי באמת חבר הכי טוב שדואג לי בדיווק ככה והיה לנו לא מעט פעמים שחשבו שיש בינינו משהו והיה פעם אחת שרבנו ולא דיברנו שבועיים ואלה היו השבועיים הכי נוראיים שהיו לי.

אני לא מאמינה שאני כבר חצי שנה עם האהבה של החיים שלי, חצי שנה עם הבן אדם שמשלים אותי אחרי כל הריבים שהיו לנו ואחרי כל הבכי והפגיעות אנחנו ביחד סוף סוף תאיר ואסי.
היום אנחנו חוגגים חצי שנה ביחד, החצי שנה הכי יפה בחיים שלי.
קניתי לו מתנות בושם שהוא הכי אוהב, כדור כי הוא משוגע על הכדורגל, כמה חולצות ומכנסיים ונעליים יפות.
הגעתי לשכונה שלי והתחלתי להתהלך בה עד שראיתי שם את אדיר החבר הכי טוב שלי שהוא גם החבר הכי טוב של אסי.
קראתי לו שילווה אותי הביתה.
אדיר אמר לי "אז מה תאירי חיימשלי מה קורה?"
"אצלי הכל מעולה חצי שנה עם אסי איזה כייף אתה מאמין כבר חצי שנה" אמרתי לו.
התרגשתי ממש! אפשר היה לראות את זה עליי מקילומטרים עם החיוך שהיה מרוח לי על הפנים .
אדיר חייך" מזל טוב אהבה שלי את לא מבינה כמה אני שמח בשבילך" חיבקתי אותו חזק ולא שחררתי.
את אדיר הכרתי לפני שהכרתי את אסי ואז פעם אחת יצאנו אני והוא לפארק יציאה עם כמה חברים ראיתי שהם החברים הכי טובים.
מהפעם הראשונה שראיתי את אדיר כבר ידעתי שיהיה לנו משהו חזר ובאמת הקשר בנינו הוא חזק יותר ממה שתוכלו לדמיין ואפילו הייתה תקופה שחשבו שאנחנו ביחד וזה גרם לנו מלא בעיות, נחזור לסיפור…
"אדירי נסייך שליי אתה לא מבין כמה אני מודה לך על זה שהייתה לידי כל הזמן בלי לעזובב ואני אוהבת אותך הכי העולם אני מרגישה הכי קרובה אלייך בעולם ואני באמת הכי שמחה בעולם על היום שהכרתי אותך שהצלת אותי באותו יום ומאותו יום לא עזבת אותי לשנייה.
תמיד היית הבן אדם הכי קרוב אליי הבן אדם שמעודד ומשמח אותי כשרבנו הרגשתי כאילו חלק ממני מת !! אני לא רוצה להתרחק ממך יותר בחיימשלי!!!" היו לי דמעות בעיניים ואדיר המשיך לחבק אותי ואז התחיל לדגדג אותי יודע שאני רגישה לזה.
"אהבה שלי אני מת עלייך את כמו אחותי הקטנה ואפילו יותר מזה את חלק ממני נשמה שלי!
כשהיינו בריב הייתי כל היום עצבני את זוכרת אני כאן כדי לשמור עלייך ואני כאן תמיד בשבילך לכל מה שתצטרכי " נישקתי אותו בלחי והוא נישק אותי במצח ובקודקוד ראשי.
"יאללה בוא נלך אליי הביתה לא היית אצלי כבר שבוע התגעגעתי וגם תראה מה קניתי לאסי" חייכתי.
"יאאלה תזיזי את עצמךך כפרהה עלייך " הוא חייך.
התחלנו ללכת צוחקים כמו מפגרים עד שהגענו לבית שלי.
פתחתי את השער שלי הבית והתחלנו ללכת לדלת הראשית של הבית, דפקתי בדלת כי שחכתי מפתח ואז אמא שלי פתחה את הדלת היא בחופשה ובגלל זה היא בבית.
איך שהיא ראתה את אדיר היא קפצה עליו בחיבוק, היא חולה עליו הוא כמו הבן שלה, גם אחים שלי הקטנים אחותי תהל שעכשיו בת 15 חולה עליו וגם אחים שלי התאומים חולים עליו אדם ואגם הם בני שבע בכיתה ב'.
עלינו לחדר שלי ודיברנו ודיברנו.
" אני צריכה להתקלח אתה יורד לאדם ואגם או נשאר פה"
"אני ירד אליהם התגעגעתי . תקראי לי שתהי לבושה"
"ביוווש"
הכנתי לי את ההלבשה התחתונה ומילאתי מים באמבטיה וניכנסתי לתוכה עצמתי את עיניי.

****
פתחתי את עיניי וראיתי שאני עדיין במקלחת שטפתי את גופי ויצאתי יבשתי את גופי והתמרחתי בקרמים עם ריחות מעולים.
הלכתי עם מגבת ומתחתיה הלבשה תחתונה לחדר הארונות שבחדרי ובחרתי לי שמלה אדומה עם כתפיות דקות דקות שכל החלק של החזה הדוק מאוד ומתחת לחזה חגורה עדינה שחורה והשמלה ממשיכה צמוד לגוף עד קצת אחרי הישבן לא קצר מידי שמתי נעלי עקב שחורות מבריקות שמתאימות באופן מושלם לשמלה וקראתי לאדיר
"אדיר בואאא!" לאחר כמה שניות שמעתי צעדים עולים במדרגות והצעדים התקרבו לדלת חדרי ואז היא נפתחה, אדיר ראה אותי ועייניו נפערו "וואו" הוא חייך .
"חכה לא סיימתי אבל תודה חיימשלי."
הלכתי לשידת האיפור שלי והתישבתי על כיסא לבן ממול למראה שמעל השידה, אדיר לקח כיסא והניח אותו לידי הוא ישב עליו והסתכל עליי מתאפרת שמתי אודם אדום , מסקרה שתבליט לי את הריסים, סומק, צללית ואיליינר.
עשית מחליק בכל השיער ואז הייתי מוכנה.
רמתי ואדיר קם איתי חיבק אותי ולחש לי באוזן" בהצלחה אחותי את הכי יפה שיש לכי"
חייכתי אליו והוא חייך בחזרה לקחתי את המתנות וירדתי למטה שאדיר מאחוריי אמרתי שלום לאמא ואדיר פתח את הדלת וסגר אחרינו.
הוא הקפיץ אותי לבית של אסי וכשהגענו הוא אמר לי "יאללה כפרה רדי ותהנו מזל טוב דברי איתי מחר אני בבית שלי"
נכנסתי לבית של אסי לא היה אף אחד עליתי לחדר שלו הוא שמע שירים על פול ווליום אז אפילו לא דפקתי הוא במילא לא ישמע פתחתי את דלת החדר שלו והחיוך שהיה על פניי כל היום ירד בשנייות כאילו מעולם לא היה.
אין לי אפילו מילים כדי לתאר את ההרגשה.
עאילו שמעתי את הלב נשבר ואת החתיכות נופלות על הרצפה.
הדברים שהיו בידי נפלו וברגע שהבושם בגע ברצפה הוא נשבר לרסיסים בדיוק כמו הלב שלי בזמן שהבושם נגע ברצפה דמעה ירדה מעיניי ואחריה עוד שובל של דמעות שלא פסקו אפילו לא לשנייה.
הרגשתי קושי לנשום וכל כך כאב לי כאב לי ברמות שאי אפשר אפילו להסביר במילים.
אסי והבחורה שהייתה מעליו שמעו את הניפוץ והנפילה של הדברים וסובבו את ראשיהם אליי.
הכרחתי את עצמי ללכת משם ירדתי למטה והתחלתי לרוץ שמעתי ריצה מאחוריי ,אסי.
רצתי יותר מהר יצאתי מהבית שלו והתחלתי לרוץ לא יודעת לאן התחבאתי מאחורי איזה עץ שהיה בסביבה והרכנתי את ראשי לרצפה כשברמתי את ראשי ראיתי את אסי מולי.
הוא התנשם והתנשף בכבדות" תאיר תקשיבי לי "…"אנ.." קטעתי אותו באמצע" אתה לא כלום.
אני לא רוצה לשמוע אותך אני לא רוצה הסברים" אמרתי בשקט בכוחותיי האחרונית וברחתי משם.
" כוסראאבק ערס סעעמקק" שמעתי את אסי צועק .
רצתי לבית לא שלי רצתי לאדיר זה ששומר עליי מהכל.
רצתי ורצתי עד שהגעתי דפקתי בדלת ושמעתי צעקה "רגע" ואחריה ירידה במדרגות לאחר שניות ספורות הדלת נפתחה ואדיר שהיה לבוש רק במכנס קצר הסתכל עליי וחיבק אותי בלי לדבר ולשאול כלום רק לחבק בדיוק מה שהייתי צריכה.
הוא הכניס אותי הביתה והלך למטבח לאחר כמה דקות חזר עם כוס קולה גדולה עם קרח חבילת טישו וחבילת גלידה וניל עוגיות שאני הכי אוהבת ביד.
הוא נתן לי את הקולה לקחתי לגימה והנחתי על השולחן אדיר חיבק אותי חזק ואפילו לא שאל מה קרה.
הוא יודע בדיוק מה לעשות בזמן שאני בוכה.
הוא נתן לי את הממחטות ורק אז פתח את פיו.
" תיאירי נסיכהשלי יפה אחת מה קרה?"
ליטף את פניי והביט בעייני אני רק המשכתי לבכות הנחתי את הכל על השולחת סימנתי לו להשען אחורה על הספה ונשכבתי על חזהו הוא חיבק אותי בשתי ידייו והרגשתי מוגנת.
"ה..ו..א הוא .. בג.ד ב..י" משכתי באפי.
"תרגעי ותסבירי לי בדיוק מה קרה אני לא מבין"
"נכנסתי אליו הבית ושמעתי מוזיקה על פול ווליום אז הגעתי לחדר שלו ולא דפקתי פתחתי את הדלת ומול העיניים שלי התגלה המחזה הכי גרועה שיכולתי לראות אסי.. הוא שכב ומעלייו בחורה עם הלבשה תחתונה וזהו והם מתנשקים רצתתי משם ברחתי.
באתי לפה מהר"
אדיר חיבק אותי והיה מופתע למה ששמע.
"מה אבל איך הוא? הוא אמר שהוא אוהב אותך הוא אמר גם לי כלכך הרבה פעמים על תשכחי שגם רבנו על זה כמה פעמים"
"אדיר אני אומרת לך הוא היה שם והיא מעליו."
"איזה בן זונה , אני יהרוג אותו אני.."
"עזוב חיימשלי תרגע , הוא הוא לא שווה את העצבים שלך אני יהיה בסדר אני רק ירגע קצת אני צריכה שרק תיהיה כאן איתי כמו ץמיד"
"ברור אהבה שלי"
הוא אמר הנחתי את ראשי שוב על חזהו ועצמתי את עינייי מנסה להרגע.
אדיר ליטף את ראשי ואת פניי ובלי לשים לב נרדמתי מקווה שכל זה היה חלום!


תגובות (2)

וואי אהבתי מאודד!!! ברוכה הבאה ;)

06/07/2015 03:32

וואו תודה רבה!
חשוב לי מאוד דעתכן!

06/07/2015 03:54
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך