RackCityBitch3
http://www.youtube.com/watch?v=6wBzR7zhA0g
התאהבתי בשיר הזה, ישר קלטתי שזה קשור לאד!
מקווה שאהבתם את הפרק:)

סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 105:))

RackCityBitch3 30/10/2012 1324 צפיות 8 תגובות
http://www.youtube.com/watch?v=6wBzR7zhA0g
התאהבתי בשיר הזה, ישר קלטתי שזה קשור לאד!
מקווה שאהבתם את הפרק:)

קיפלתי את הג'ינסים לתוך המזוודה, השקט הזה, התגעגעתי לשקט הזה.
אבל זה היה צפוי מדי שמישהו יהרוס אותו
הפלאפון צלצל
"ג'ן" הופיעה על המסך, עכשיו היא צריכה אותי, מקודם היא עזבה אותי.
פשוט סיננתי אותה והמשכתי לקפל את הדברים שלי, סגרתי את המזוודה ולקחתי ספר, נשכבת על המיטה ומדליקה את המנורה שהארי קנה לי- זה לא חשוב עכשיו. פתחתי את הספר בעמוד שעצרתי בו- 18.
הפלאפון צלצל עוד הפעם
-"כן?" עניתי, "הארי, כתב עלייך שיר."
-"מה?" קמתי מהמיטה, -"את צוחקת?"
"לא! הוא ואד שארין, כתבו עלייך שיר. ואני מצטערת על מקודם"
-"זה לא חשוב עכשיו, מה כתב עלי שיר? הוא אמר לכולם? כולם יודעים?"
"כן, לא ראית את הראיון בטלוויזיה?" היא ציחקקה "הוא סיפר עליכם."
-"הוא סיפר עלינו?!" צעקתי, זה לא יכול להיות,
למה הארי יספר עלינו?
למה שהוא יכתוב עלי שירים?
"הוא אמר כמה הוא אוהב אותך וזה שבר אותו כי בנות זה עם קנאי, והוא סיפר עליכם מלא דברים, זה עולם אחר."
-"איך קוראים לשיר?"
"little things"

הארי כל הזמן הסתכל על הדברים הכי קטנים, לא משנה איפה, אבל לרוב זה היה אצלי, בחיים שלי. אני יודעת אני לא הרגשתי שהוא אוהב אותי אבל אהבתי אותו עם כל מה שהיה לי, אבל הוא כל כך פגע בי, לא יכולתי לסלוח לו אבל בתוך תוכי תמיד סלחתי לו ואהבתי אותו, אבל זה עדיין הארי שאהבתי כמעט כל חיי. מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי אותו, כן.

-"הם מפורסמים עכשיו ואם אני אחזור אליו ידברו, הרבה ידברו ויגידו שאני חזרתי אליו רק בגלל שהוא מפורסם עכשיו. אבל הם לא מבינים שום דבר מההיסטוריה שלי ושל הארי."
"אני בדרך אלייך." היא ניתקה, רציתי לשמוע את השיר, אבל אני אחכה לג'יין.

המילים הראשונות בשיר דיברו אלי,
שכבנו שתינו על המיטה, מקשיבות לקול הרך של הארי בסולו שלו, זאת אני.
הוא מדבר עלי.
אני עדיין לא מאמינה שהוא כתב שיר עלי.
-"אני שמה אותו עוד הפעם" לחשתי לה והדלקתי אותו עוד הפעם, -"Im IN LOVE WITH YOU, AND ALL YOUR LITTLE THINGS."
הרגשתי את הלב שלי פתאום עוצר,
-"את באמת מדברת מתוך שינה?" ג'יין צחקה, "כנראה, אבל הארי לא היה מתלונן."
-"פעם מישהו הסביר לך מה זה אהבה? מהצד שלו?"
"לא."
-"הוא לא התלונן כי הוא-"
"כי הוא אהב לשמוע אותי?" צחקתי, -"כן." היא צחקה -"אני רצינית."
"ואני מבינה מהשיר שאת שנאת את איך שאת נראת."
-"עד עכשיו. אני חושבת שהבנות שהארי היה יוצא איתן הן נראו פי אלף יותר טוב ממני."
"את טועה."
-"שש.." המשכנו לשכב על המיטה, ולהקשיב לשיר ולמילים, זה היה מדהים. לשכוח מהכל.
ועוד הפעם הארי אצלי בלב. עוד הפעם.

פלאשבאק*
-זו הייתה הפעם הראשונה שהארי הביא מישהי הביתה, הוא יצא עם כמה בנות לפני אבל לא הביא אותן הביתה. הציג אותה בפנינו, קימברלי.
כן בדיוק כמוני, קינאתי בה? כן אני קינאתי בה, כי כל הזמן ששמעתי קימברלי חשבתי שהוא קורא לי, בכיתי שעות בשירותים- שהארי יצא עם קימברלי לאינשהו, בדרך כלל הוא היה לוקח אותי לכל מקום, גם עם בחורות שהוא היה יוצא איתן.
זה היה בוקר- יום שבת
הנחתי את ידי על המיטה… לא, זה הרגיש לי כמו, הבטן של הארי. נרתעתי לאחור, מסתכלת עליו מסתכל עלי, עיניו של הארי נצצו.
-"כמה את מדברת." הוא חייך עם שפתיו הגדולות
"אמרת משהו גם עליי בזמן השינה שלך, שאני חבר טוב או משהו כזה.." הוא המשיך
-"זה כל מה שאמרתי?" הסתכלתי למעלה.
"אתה בטוח שלא אמרתי שום דבר אחר?"
-"שום דבר, תשאלי את האחרים, הם יוכלו להעיד." הם? ריילי ובראד גם היו?
מצוין. בטח אמרתי גם דברים שלא הייתי צריכה להגיד
הבטתי אליו והוא פגש במבטי לגמרי, הלחיים שלי האדימו, -"קימברלי מחכה לי. רוצה לבוא איתנו?"
עוד הייתה בי טיפה של תקווה כזו, שהוא התכוון לקימברלי- זאת אומרת אני. -"לא." עניתי לו, לא תודה הארי, לראות אותך ואת קימברלי מתנשקים לי מול העיניים- לא חלום חיי.
"אנחנו הולכים לגלידרייה האהובה עלייך. נביא לך משהו אהובה?" הוא קם מהמיטה, לבוש בטי-שירט לבנה וג'ינס שחושפות את הבוקסר שלו, -"לא תודה הארי." נעמדתי מול המראה, מסתכלת על עצמי, "אני נראית כמו- איכ." בילגנתי את שיערי השחור, הארי החליק את ידו בידי ושילב אותה, -"אני אוהב את איך שאת נראית."
-"אנחנו דומים קצת, אחים או אחים?" הוא צחק, צחוק מדהים, שגרם לריאות שלי להפסיק לנשום. אחים.
**

-"את טסה להוואי?"
-"קימברלי!"
מישהו הכה אותי, פתחתי את עיניי ומצאתי את עצמי על הרצפה וג'יין עומדת ומסתכלת עלי, -"נרדמתי?"
"כן נרדמת, ודיברת גם." היא צחקה, -"חשבתי יותר מדי, זה משהו שאסור לי לעשות. במיוחד לחשוב על הארי."
-"את טסה להוואי ולא אמרת לי."
"את רבת איתי, מתי היה לי זמן להגיד לך את זה בדיוק? היי ג'יין אני יודעת שאת לא מדברת איתי אבל אני טסה להוואי, טוב להיתראות."
-"נכון."
"נראה אחרי החגים?" היא הושיטה לי יד, קמתי מהרצפה וקפצתי עליה בחיבוק, אולי פישלתי שם ופה, אני לא מושלמת. -"Youre perfect to me" הקול של הארי הדהד בראשי מהשיר, -"אולי נועדתם להיות ביחד?"
"זאת השאלה."
-"הוא לא היה כותב עלייך מילה אם הוא היה עובר הלאה." היא אמרה, אני לא יודעת.


תגובות (8)

לא הבנתי מה היה חולם ומה היה אמיתי!
חחחחחחחחחחחחחח
אבל אני מכורה לסיפור זהזה
אני בשעתיים חופשיות

31/10/2012 05:14

חחחחחחחחחחחחחחח לא היה חלום,פשוט מהפלאשבאק שהיא נזכרה בו היא נרדמה.:)

31/10/2012 05:28

חחח אני ואסתי בשיעור חופשי והיא מוסרת לך "הבנתי מחכה להמשך!!" חח :))

31/10/2012 05:32

ווהו !!
הארי חזר ללב של קימי !!
יאיי ..
תמשיכי !

31/10/2012 05:39

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31/10/2012 05:45

תמשיכי !!!!!!!!!

31/10/2012 05:49

יאאי המשכת!!!! אבל לא בא לי שקים והארי יהיו ביחד!!! הוא פגע בה יותר מידיי פעמים!!

31/10/2012 06:49

תמשיכייי במהיירות *~*
יאאא את חייבת להמשיך , זה אפילו לא ממש סיפור על הלהקה הזאת ,
סתם שמות מן הלהקה :)

31/10/2012 07:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך