עוד סיפור סינדרלה 1

time machine123 14/05/2017 1037 צפיות אין תגובות

אביטל התיישבה בחדרה . היא שמעה מאחוריה קול מוכר. היא לא אהבה לשרת את אחיותיה החורגות ואת אמה החורגת.
אביטל לא החזירה אליהן מבט. אף פעם היא לא הרגישה את עצמה מעל כולם.
היא התכתבה בסתר עם גבריאל לנדר, היא לא ידעה שהוא הבחור המקובל בבית הספר ובשכבה. היא עשתה את זה מאחורי גבה של אימה החורגת.
היא הניחה את הלפטופ הקטן על השולחן והתחילה להקליד. היא פתחה חלון חדש ושמה מוזיקה לרקע. קצת שתוכל להסית את דעתה ממחשבות הלב.
היא שמעה דפיקה על הדלת. היא מיד הפסיקה להקליד וקמה ממקומה כדי לפתוח את הדלת. זו הייתה אחותה החורגת, פאר.
" נו , כבר התחלת לעשות את הסלון? אם לא , את יכולה לשכוח מהכסף ותתחילי לדאוג שהחדר הזה יהיה מבריק . מה את עושה עם הלפטופ הזה? תביאי לי את זה! עד שאת לא מסיימת עם המשימות שלך. את לא תקבלי אותו בחזרה!" אמרה פאר ולקחה מאביטל את המחשב הנייד שהיה שייך לה באופן פרטי.
" כבר הברקתי את כל הסלון , הוא כבר מבריק, מה את רוצה שאני אעשה?" הוסיפה אביטל בייאוש ונאנחה מעומק ליבה.
" תכיני לנו ולאימא שניצלים . וגם יש לך כביסה לעשות." הוסיפה פאר בצחוק רע ועזבה את החדר בהפגנתיות.
אביטל פרצה בבכי תמרורים. היא רצתה כבר להתחיל משהו למען עצמה ובזכות עצמה.
היא שמעה את הטלפון הנייד שלה והיא ענתה מיד בלי עכבות.
" היי." אמרה מאיה בקול שמח.
" שלום גם לך !" אמרה אביטל בקול עצוב.
" מה קורה? אני מחכה לך בחוץ עשרים דקות . למה את לא יוצאת?" שאלה מאיה בטון עצבני.
" סליחה אם אני מעכבת אותך , אז שאני אצא כבר לבחוץ?" אמרה אביטל בטון ישנוני. קולה נבלע כשהיא פיהקה בשרשרת.
" בטח , את לא רוצה שאברח לך?" אמרה מאיה וחיכתה בחוץ . ממתינה לראות מתי אביטל תצא לעברה.
כשאביטל יצאה לבחוץ , מאיה השמיעה תרועת ניצחון חרישית.
" שלום, מה נשמע? חיכיתי לך. למה את לא יצאת מיד אחרי שקראתי לך?" אמרה מאיה בטון קצת כעוס.
" מאיה , אני עשיתי את המשימות שהאימא החורגת ואחיותיי החורגות ביקשו ממני לעשות. מה אני יכולה לעשות? אף אחד לא יודע שאני מתכתבת עם גבריאל לנדר ואף אחד לא צריך לדעת על כך." אמרה אביטל , בודקת מאחור שאין אף אחד שמאזין להן.
" אל תדאגי, כשמדובר בי , אני יודעת לשמור על סודות היטב!" הבטיחה מאיה.
" אני מאמינה לך , את מעולם לא אכזבת אותי!" אמרה אביטל בחיוך.
האחיות החורגות עמדו מאחורי האוטו של מאיה והאזינו לכל השיחה שהתנהלה בין אביטל למאיה.
" אז אביטל ממשיכה להתכתב עם גבריאל לנדר למרות שאסור לה? אנחנו חייבות ליידע את אימא!!" הוסיפה פאר בעצבנות.
המשך יבוא..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך