עוד סיפור סינדרלה 2

time machine123 15/05/2017 1097 צפיות אין תגובות

מאיה הדליקה את דוושת הדלק ונסעה לעבר בית הספר.
פאר וטוהר הלכו בעקבותיהן כדי למנוע מאביטל להתכתב עם גבריאל לנדר.
מאיה החנתה את המכונית לצד המדרכה והראשונה שירדה מהמכונית הייתה אביטל.
עינייה פגשו בשתי אחיותיה החורגות, פאר וטוהר.
" הנה את!!! איך את מעיזה להמשיך להתכתב עם גבריאל לנדר? ככה את מביישת את אימא שלנו!! תני לנו את הלפטופ שלך או שתתחרטי על זה!" אמרה פאר ואז נזכרה שהמחשב הנייד של אביטל הוחבא אצלה בארון .
מאיה הופיעה ועמדה מולן. " אתן רוצות להתעסק איתי?" אמרה מאיה בעצבנות.
" מאיה , הן לא שוות את זה. בואי נלך לכיתה!" הוסיפה אביטל בלי חיוך ומאיה הניחה לפאר ולטוהר להמשיך בשלהן.
כשאביטל ומאיה המשיכו הדרכן אל הכיתה. גבריאל לנדר הגיע גם למסדרון מלווה בחברו הטוב , יונתן.
יונתן דחף אותו קדימה וגבריאל התקדם לעבר הכיתה בלי לראות שיש מישהי מלפניו . אביטל וגבריאל התנגשו וכל הדברים שהם החזיקו בידיים שלהם , נפלו ישירות לרצפה.
" סליחה , לא התכוונתי .. סליחה.." אמרה אביטל בחיוך מתנצל והיא התכופפה לעברו כדי לעזור לו להרים את הדברים שנפלו.
" זה בסדר , אני יכול להסתדר לבד." הוסיף , אסף את חפציו האישיים והתקדם לעבר הכיתה.
מאיה ואביטל נכנסו אף הן לכיתה והן נכנסו אחת אחרי השנייה, בלי לשים לב שפאר וטוהר עקבו אחריהן , הן ראו איך אביטל התרגשה כאשר גבריאל עבר במסדרון , ואיך היא הסמיקה כאשר הוא הזכיר את העובדה שהוא יכול להסתדר לבד.
הן תכננו להפתיע אותה ברגע שהיא תבוא הביתה מהבית הספר.
הן נזכרו שאביטל שמרה קלטת מביכה כשהיא מקדישה שיר לגבריאל ושרה אותו לו. היא אמרה גם שהיא מתה לנשק אותו.
איכשהו הן היו חייבות למצוא את הקלטת הזאת כדי שהן יוכלו להביך אותה מחדש.
גבריאל לנדר לא ירצה לצאת עם משרתת כמוה.
הן קנאו בה וביכולותיה הרבות של אביטל ולא היססו מלמרר לה את החיים בשלט רחוק.
כאשר אביטל סיימה את יום הלימודים ובאה ישר לביתה, בלי לדעת שפאר וטוהר אורבות מאחוריה.
" בואי איתנו , יש לנו משהו שיכול לעניין אותך." אמרו ולקחו אותה איתן לסלון.
אביטל לא הבינה על מה הן דיברו. בהתחלה היא הסתכלה עליהן בפליאה.
כשהן הקרינו את הקלטת המביכה בפניה , היא הביטה על המסך והכירה את עצמה כאשר היא הייתה בת שתיים עשרה.
המשך יבוא..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך