עולמות נפרדים-פרק 1

מוריה24 17/08/2013 735 צפיות 3 תגובות

זה היה ערב חורפי וסגרירי, אחד מאותם ערבים בהם הדברים היחידים להם אנו מייחלים הם פוך, שוקו חם וספר טוב לקינוח.
ישבתי לי באחוזה, בוהה בתקרה כאילו והיא הדבר המעניין ביותר שראיתי בחיי. עד כדי כך שיעמם לי.
ניסיתי לחשוב על רעיונות לדברים שאוכל לעשות, אך כל הזמן חזרה לראשי אותה תמונה. סטייק אנטריקוט עשוי טוב, בתוספת פירה, או צ'יפס, אני לא קטנוני.
"למה תמיד כשמשעמם לנו אנו מיד חושבים על אוכל?" מלמלתי לעצמי בייאוש. "מישהו צריך לבדוק את זה..".
בעודי ממלמל נשמעה נקישה בדלת.
"מי זה יכול להיות?" המשכתי, כאילו ממש מישהו יענה לי. " אנשים לא רואים שיורד גשם?"
אחזתי בקצה הכורסא על מנת להתרומם וצעדתי מיד לכיוון הדלת.
פתחתי אותה ולתדהמתי נעמדה מולי בחורה. אולי הבחורה הכי יפה שראיתי כל חיי.
היא הייתה כמעט בגובה שלי, דבר שלא קל להגיע אליו, ושערה היה ארוך וחום כמו שוקולד. אני כל כך אוהב שוקולד.
הסתכלתי עליה ולא אמרתי דבר.
"אתה בסדר?!" היא שאלה בכעס. "זה לא שזה דחוף או משהו, אבל יורד עלי גשם אתה יודע..!"
ניערתי את עצמי בבהלה. "בטח, בטח. כנסי!"
הבחורה עם שיער השוקולד נכנסה לאחוזה, תוך כדי שהיא מסתכלת עליה כאילו לא ראתה קירות מימיה. היא הסתובבה אלי, הושיטה את ידה ואמרה בביטחון: "משי, ואתה?" .


תגובות (3)

תמשיייייכייייייי!

17/08/2013 12:18

ממש יפהה תמשיכיייייייי
ואני ממש אשמח אם תקראי ותגיבי על הפרק ה12 בסיפור שלי פרחי מונטריי ♥ :)

17/08/2013 12:19

תמשיכיייי, סוף סוף סיפור סינדרלה!! הז'אנר האהוב עליי:}

17/08/2013 12:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך