סיפור ערסים / אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 18

Mai-love-stories134 27/01/2015 1076 צפיות תגובה אחת

" ירין ?" שאלתי והוא הביט בי מופתע בדיוק כמוני .
" אממ מדיסון מה את עושה פה ?" שאל בלחש
" זה בדיוק מה שבאתי לשאול אותך , אתה בסדר ?" שאלתי והתקרבתי אליו , התיישבתי ליד מיטתו .
" כן כן ברור רק תעשי טובה את יכולה ללכת " אמר ועיניו דמעו מרוב כאב .
" אין בעיה , עמית יודע מזה ? כאילו הוא ביקר אותך ?" שאלתי והוא שתק לרגע ואז פניו נהפו להיות כעוסות .
" תלכי מפה פשוט " צעק והלכתי במהירות מהחדר .

" החלטת מה את רוצה לארוחת צהריים ?" שאלה אמא כשהיינו כבר בבית .
" תכיני מה שאת חושבת שכדאי " אמרתי ועליתי במהירות לחדר .
" אמיר ?" דפקתי על דלת חדרו אבל לא הייתה תשובה .
" הוא באימון " ליאן ? מתי היא הספיקה לבוא?
" מה את עושה פה ?" שאלתי והבטתי בה , היא נראתה עצבנית , עצובה הכול ביחד .
" אתם לא נועלים טוב את הדלת " אמרה וצחקתי .
" אז נכנסת פה כמו עבריינית ? סבבה מחר את בכלא " אמרתי ונכנסתי לחדרי
" למה ככה ?" שאלה
" כי ככה " אמרתי והתיישבתי על המיטה והיא התיישבה על הכיסא שליד השולחן של המחשב .
" מה קרה בובי ? את נראית עצובה " אמרה ליאן .
" לא אני לא " שיקרתי
" רואים את זה עלייך , והעיניים שלך די דומעות " אמרה ליאן והרכנתי את ראשי למטה .
" מה קרה ?" שאלה
" אריאל " אמרתי בקול רועד .
" אריאל ?? ממתי אריאל מעציב אותך ?" שאלה ליאן מבולבלת
" אנחנו התנשקנו ו…" היא קטעה אותי
" אומייייגאדדד ואת לא חשבת לספר לי ?? מה ? מתי זה קרה ??? " שאלה ליאן וסיפרתי לה הכול כולל מה שקרה היום עם עמית ושאריאל צרח עליי את נשמתו .
" חרא בנים !! פשוט עם של חראות !! אכפת להם רק מהאגו המזויין הזה שלהם ! " אמרה ליאן בכעס
" וואי נשמע שגם לך קרה משהו היום " אמרתי
" אמיר " אמרה והתחילה לספר לי את כול מה שקרה איתו היום .
" בן אלףף אני אלך לדבר איתו ! אני אמרתי לשניכם שזה ייגמר רע " אמרתי
" וצדקת … אבל זה גם לא הכול " אמרה ליאן
" לא הכול ? מה עוד קרה ??" שאלתי סקרנית .
" אחרי העניין בקפיטריה , באתי ללכת ללוקרים ואז התנגשתי במישהו והתחלנו לריב וזה , קיצר חתיכת ערס שחש את עצמו " אמרה ליאן בכעס ושילבה ידיים ואני התחלתי לצחוק .
" מה את צוחקת יא כלבה ???" צעקה
" אומנם את כועסת עליו אבל אני מכירה אותך ובטח הוא היה חתיך " אמרתי והיא חייכה
" מאוד ! את לא מבינה " היא אמרה מבסוטית ומיד חזרה להיות רצינית .
" אבל הוא סתם חזיר ! " אמרה מיד אחר כך .
" כן כן …" אמרתי והמשכתי לצחוק
" חוץ מזה קודם כול אני אוהבת את אמיר " אמרה ליאן
" את יודעת שהוא גם מאוד אוהב אותך , הוא כול הזמן מדבר עלייך , תקשיבי לדעתי אתם צריכים באמת שלדבר " אמרתי והיא הנהנה
" אני יודעת " אמרה ליאן
" יופי טופי " אמרתי
" ומה את הולכת לעשות עם אריאל ?" שאלה
" לנסות להסביר לו ולהתפלל שהוא יאמין לי " אמרתי
~ צלצול טלפון~
" הלו " עניתי במהירות .
" מדיסון כול כך יפה … ואין לה אף אחד בלב" מישהו התחיל לזמר לי , זה היה שון
" שון הכבשון כמה התגעגעתי אלייך !!" אמרתי בהתרגשות
" חיימשלי !!רק רציתי להודיע לך שחזרתי סוף סוף אחרי חודש מחו"ל ואני בא לבקר אותך היום " אמר שון
" יאללה מה אתה אומר ! כן כן תבוא !! " אמרתי והוא צחק
" אל תדאגי אני זוכר את הכתובת ! אני יבוא , ניפגש בערב נסיכה " אמר וניתק .
" מי זה שון ? " שאלה ליאן
" הידיד הכי טוב שלי , הוא בא בערב ואת חייבת להיפגש איתו!!" אמרתי
" אם את אומרת " אמרה ליאן באדישות .
~ טריקת דלת ~
" אמיר הגיעה " אמרתי לליאן
" אממ טוב תמסרי לו חיים טובים , ביי " ליאן באה ללכת אז היא ואמיר נתקלו אחד בשניה והביטו זה בזה מספר שניות .
" טוב אתם צריכים לדבר ואני אהיה בחדר " אמרתי ומהר נכנסתי לחדרי וטרקתי את הדלת .

~ נקודת מבטו של אמיר ~
"הבטתי בעיניה היפות של ליאן , אני חייב להסביר לה שמה שהיא ראתה היום לא היה ולא נברא , סתם איזה שרמוטה לא הסכימה לרדת ממני .
" טוב אני צריכה ללכת " אמרה ליאן אבל במהירות אחזתי בידה
" ליאן בבקשה , תני לי להסביר " אמרתי והיא נאנחה ונכנסנו לחדרי .
" את חייבת להאמין לי לא השרמוטה הזאת לא הסכימה לרדמת ממני , אני ניסיתי להוריד אותה ממני אבל היא כול הזמן חזרה . אני בחיים לא הייתי עושה לך דבר כזה " אמרתי והיא גלגלה עיניים .
" אז תרביץ לה ! תעשה משהו ! במקום שתיתן לה לשבת עלייך " צעקה
" ניראלך שרציתי הזונה הזאת תשב עלייי ?" צעקתי חזרה
" ככה זה ניראה ! ובכול מיקרה מה את סתם ממציא תירוצים ! אתה וכול החברים הזבלים שלך חולים על זה ששרמוטות באות אליכם ולא יודעת מה עוד , אבל תודה בזה אמיר ! אז תפסיק לזיין את השכל שהיא סתם זונה כי אתה מת על זה ! " צעקה עליי ליאן . זה לא נכון ! פעם זה היה ככה אבל עכשיו לא !
" אני מת עלייך ! עלייך !! אותך אני רוצה ! את זאתי שאני רוצה שתגיד לי 'בוקר טוב' , רק את החיוך שלך אני אוהב ! רק אותך אני אוהב ליאן ! אני אוהב אותך ורק אותך " אמרתי והיא נשמה בכבדות , עיניה נצצו .
" יפה שליי " אמרתי והצמדתי את שפתיי בחוזקה אל שלה .
" אני גם אוהבת אותך " אמרה וחייכנו אחד אל השנייה .
" אעאעאעאע יפיםם שלי השלמתםםם" פתאום מדיסון באה משום מקום וחיבקה את שנינו .
" יאללה ביי " גירשה אותה ליאן
" שני זבלים ! אני באה לברך אתכם ! לומר לכם כמה שאם חמודים ואתם מתנהגים אליי כמו חראות … סבבה , אתם תראו מה זה " אמרה מדיסון בקול חמוץ ונעלב ויצאה מהחדר .
" חח חיימשלי " אמרתי ואני וליאן המשכנו בעניינים שלנו .

~ נקודת מבטה של מדיסון ~
הגיעה כבר הערב , ליאן ואמיר השלימו ואני ואריאל עדיין לא דיברנו ולא ממש נראלי שאני רוצה כרגע לדבר איתו .
אני ליאן כבר היינו מאורגנות לקראת ארוחת הערב עם שון .
" איך אני נראית ??" שאלה ליאן .
" מי אלו שני הדוגמניות האלו ??" שאל אמיר כשעמד בפתח הדלת וליאן רצה אליו והם התנשקו . איזה חמודים !!
" יאללה בואו , צריך לרדת לאכול " אמר אמיר ואני וליאן ירדנו אחריו במדרגות לכיוון שולחן האוכל .
" ערב טוב מלאכים " אמרה אמא
" אמא דיי " אני אומיר אמרנו יחד ואני , ליאן , אמיר ואמא התיישבנו בשולחן
~ צלצול בדלת ~
" אני אפתח " אמרה ליאן
" כן תרגישי בבית " אמרתי לה והיא הלכה לפתוח את הדלת הכניסה .

~ נקודת מבטה של ליאן ~
פתחתי את הדלת ולא נכון ! לאלא
" אתה ?????"
" את ????"


תגובות (1)

שון כבשון = חתיך מהבית ספר :) תמשיכייי

27/01/2015 20:32
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך