סם אהבה פרק17

Safe and Sound 10/10/2015 605 צפיות תגובה אחת

פרק 17

"אני לא מאמין. "מלמלתי," אתה לא יכול להחליט צריך להיות משפט, צריך להיות חקירה. "צעקתי עליו.
הסתובבתי בחדר הקטן של בית חולים הייתי עצבני כל כך שעל סמך כלום מכניסים אותה לכלא .
העפתי מבט לעבר קייסי רואה אותה סגורה בתוך עצמה כאב לי עליה כל כך, אני יחקור את זה  לא היה להם כלום לא יכולים סתם כך להכניס אותה בגלל שאין עוד חשודים.
" מצטער זה הוחלט ברגע שתשתחררי מכאן  שוטר הכח אותך לתחנה ומשם לכלא אלקטרז. "בזה סיים את מילותיו ויצאה מהדלת.
עמדתי בהלם זה הכלא הכי מסוכן  בעולם ועוד בגיל שלה  אני לא…
" קייסי   מלמלתי הבטתי באה רואה את פנייה היפות שעכשיו מושפלות על המיטה. התקרבתי עליה בצעדים קטנים, "קייסי" קראתי לה היא הרימה את ראשה ראיתי אותה את המלאך הקטן הזה בוכה העיינים שלה הדמעות,  פנייה נטולות רגש.
קייסי. " מלמלתי בכאב, כאב לי לראות אותה כך הרגשתי כאב  עליה בגיל שלה לעבור דבר כזה, ועוד  שהיא אולי לא  עשתה את זה בכלל.
" תלך" אמרה בלחש בין הבכי, אני לא הול.. "תלך" היא קטע אותי, "בבקשה" היא הוסיפה בלחש לא יכולתי לראות כך.
התקרבתי לחבק אותה  בהתחלה היא התנגדה, אבל אחרי כמה ניסיונות הפסיקה ונרגעה.
מה אני עושה יש לי אישה בבית אני הבטחתי לעצמי לא להיות רגיש לחקירה לא להיות רגיש עליה .
"מתן." אמרה בלחש אחרי שנרגעה מהבכי המר. 
מ..  השבתי לה רוצה לשמוע את מה שלפיה.
"למה אתה מנעשה לעזור לי, למה אתה מנחם אותי, למה אתה נישקתה אותי, למה אתה רבת עלי, למה עם אתה שוטר למה?"שאלה מרימה את ראשה  שהיה מונח על החזה שלי.
"לא יודעה" אמרתי בכנות מוחלטת,   אני באמת לא יודעה, אחרי שיצאתי מכאן מהנשיקה כל כך כעסתי על עצמי על שבגדתי באישה שלי, אבל יש בקייסי משהוא שמושך אותי עליה כל הזמן.
קייסי החזירה את ראשה על החזה שלי.
אני צריך להתקשר" אמרתי, והיא הבינה וקמה  ממני.
התקשרתי למפקד רוצה לדעת מה קורה עם החקירה של קייסי על מה מכנסים אותה.
"מפקד" קראתי אחרי כמה צלצולים שלא ענה.
"למה מכנסים את קייסי לכלא?" הגעתי ישר לעניין.
"שמעתי מרצארד  שצעקה עליו, תקשיב היא נכנסת לכלא ואתה יורד מהתיק הזה מובן והתקשרנו לבית חולים ואנחנו צריכים שתגיע ביחד איתה לתחנה ואז מורידים אותך מהתיק הזה"
הבטתי בקייסי שמסתכלת עלי כנראה אני האמת זה שיביא אותה לכלא?

איך הפרק מה מתן יעשה?
השמח לתגובות ולדרוגים
ואיך אתם עם המצב עם אתם רוצים לשתף אני כאן וכמובן שהיה לכולם שבוע טוב ורגועה


תגובות (1)

וואו אמן שמתן לא יקח אותה לכלא, פרק מותח!
*יודע

13/10/2015 06:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך