ספור בלי שם פרק 7

ליאן25 01/04/2015 598 צפיות אין תגובות

הלב שלי לא הפסיק לדפוק לשנייה שמעתי את הדפיקות שלי עולות לי עד הראש ורק מתחזקות רציתי לצעוק "תבוא אלי" אבל מחקתי את זה מראשי כי לא שכחתי את המילים שלו שהוא אמר לי שישבתי בגן והייתי הרוסה לגמרי .
חשבתי שהוא יחזק אותי ויעמוד איתי אבל הוא תקע לי סכין בגב בפעם השנייה שזה קורה לי שפשוט משחקים בי.
אם חושבים על זה המילי הזאת פשוט ביצ' אני יודעת אני כרגע חלשה ממנה אבל הנקמה בליבי לרגע לא נחה .
הראש שלי העלה כל מני רעיונות על לנקום בה כבר דמיינתי במוחי איך אני תולשת לה שיערה שיערה מראשה .
"אליי" הוא קטע אותי ממחשבותיי . זה היה עוד פעם דרק הרגשתי שאני מעט מחוזרת .
הילד הזה לא עוזב אותי לשנייה . "אני בא אליכם היום בסדר ?"
הייתי מעט בהלם … "למה ?" שאלתי .
הוא לא ענה והתרחק ממני בריצה . סוף היום הגיעה הייתי מוטשת מכל הלימודים האלה החפירות אווף כמה שאין לי כוח עוד .
בדרך לבית נתקלתי במחזה מכוער ביותר שגרם לי עוד רגע להקיא .
ראיתי את ניק מנשק למילי את הידיים מדבר איתה ומנגב לה את הדמעות.
באותו רגע רציתי לקבור את עצמי כאב לי לא יודעת למה אבל כאב לי שהם ביחד באמת .
רציתי שניק יחבק אותי וינשק אתי לא יכולתי השתוקקתי כל כך לריח שלו לשפתיים שלו למרות שבחיים לא נישקתי אותו .
המשכתי ללכת לבית וקבלתי הודעה ממאי .
"היי מותק בלי דיבורים ושום התחמקויות !היום אנחנו חוגגות ! אליעד ועוד כמה חברה הזמינו אותי ועוד כמה חברות למועדון . ורק שתדעי מלא ילדים יהיו מהבית ספר שלך וגם אחיך בא ."
החיוך שלי קפץ בשניה ומעט שמחתי מזמן לא יצאתי למועדון וכל מני כאלה .
החזרתי לה ב"אוקי אני היהי מוכנה ב 21:00 ." והמשכתי ללכת .
הערב כבר הגיעה וראיתי את ג'ייק מתארגן . ירדתי למטה לראות מה שלום ברנדה והבחנתי שהיא יושבת עם השכן ההוא בסלון והם מצחקקים ביניהם באמצע סרט .
באותו רגע פחדתי מעט להשאיר אותם לבד אבל .. טוב נו זה לא ענייני .
עליתי למעלה בחזרה ונכנסתי למקלחת .
לפני שנכנסתי למקלחת הנחתי את הבגדים על המיטה מסודרים .
שמתי חצאית גבוהה שחורה וחולצה לבנה מכופתרת . הגרביון היה עדין חדש באריזה הוא שכב על השולחן סגור . התלבטתי בין הנעליים היה את העקב השחור והחום אבל לבסוף בחרתי בכלל עקב אחר אבל גם שחור שהתאים לי לבגדים .
כשהייתי במקלחת שמנעתי את ג'ייק שואל לאן אני מתארגנת . עניתי לו שאני יוצאת גם למועדון עם מאי וכמה חברה . ג'ייק מעט היה מופתע אך שמח .
"סוף=סוף את יוצאת לאנשהו " עניתי נאנחת בכן ארוך ויצאתי מהמקלחת עם מגבת.
סילקתי את ג'ייק מהחדר והתארגנתי למסיבה . התאפרתי מעט מוגזם מרחתי אלינר שחור ומסקרה אודם אדום בושם ויצאתי .
כשירדתי למטה ראיתי את דרק מחכה לג'ייק למטה עם הרכב של אבא שלו .
דרק דיי עשיר הוא גר בבית וילה שלוש רחובות מהבית שלנו .
ירדתי למטה וחיכיתי עם דרק לג'ייק התקשרתי למאי והודעתי לה שאני יבוא אם אחי ודרק וניפגש בכניסה .
בדרך למועדון דרק לא הוריד ממני את הענים עד שג'ייק כבר התחיל להתעצבן ואמר ברקע :"די לפזול את העניים על אחותי ".
צחקקתי עם עצמי והתכתבי עם מאי בהודעות .
לאחר כנסיעה של חצי שעה הגענו למקום . המקום היה מלא באורות ותור ארוך של אנשים עמד ונכנסו כמעט אחד אחד .
פגשתי את מאי וחברים שלה וג'ייק ודרק הצטרפו אלינו מפני שהם הכירו את החברה עם מאי .
נכנסו למועדון והלב שלי דפק בעוצמה כמו שהמוזיקה נשמעה ברקע . היו בסים חזקים מכל הכיוונים מלא אנשים היו במקום דווקא מקום די ניחמד אמרתי למאי .
"אני יודעת " היא ענתה לי רוקדת לפי הקצב של המוזיקה ומחזיקה ביד כוס שתייה .
הסתכלתי בצדדים ולא ראיתי את ג'יק התקדמתי לשירותים וראיתי את אחי מתמזמז עם איזה משהי בלונדינית שווה .
נכנסתי לשירותים ולא האמנתי שזה קורה לי עוד הפעם . מילי היית בשירותים ביחד עם אפריל הצ'יוואווה שלה הצמודה . בכל מקום הן צמודות אחת לתחת של השנייה .
ואז ישר עלה למוחי שבעצם גם ניק כאן . מרחתי אודם אדום על השפתיים ושמעתי את מילי מצחקקת עם אפריל .
הייתי מעט דלוקה מהשתייה ששתיתי עם מאי לפני והרגשתי טיפה אמיצה .
"יש לך בעיה מילי ?"שאלתי אותה רותחת מזעם .
"כן יש לי ." היא ענתה לי עם חיוך מתנשא .
"אז בואי נפתור אותה " התקדמתי לעברה לפתע נשמע קולה של מאי "מה הולך פה ?" היא הזיזה אותי מעט לצד והרגיעה אותי .
"על מה את עצבנית ?" היא שאלה אותי . "סתם היא קנאית , היא מעצבנת אותי "
היא הסתכלה עליי מחייכת … "למה היא מעצבנת אותך ?" השפלתי את מבטי על הרצפה האפורה שהיית בשרותים .
היא המשיכה לנעוץ בי מבט מעצבן . "כי היא עם ניק " פלטתי בטעות מהפה את המשפט הזה .
מזל שמילי לא היית כבר בשרותים ואף אחד לא שמע את השיחה שלנו .
מאי חיבקה אותי ומשכה אותי לרחבה וגרמה לי לרקוד . המוזיקה היית די טובה היה מפוצץ במועדון ולפתע הבחנתי במישהו שרקד לידי קורץ לי עם העניים .
הוא היה חתיייך הורס . היו לו עניים כחולות והוא היה בלונדיני הוא היה נראה מפורסם היה לו שיער פרועה . הוא לבש חולצה לבנה מכופתרת ומכנס ג'ינס כחול כהה . הוא רקד ולפתע הרגשתי יד נוגעת לי במותן . לא עברה שנייה והייתי בין זרועותיו של אותו הנער .
מעט נלחצתי וראיתי מאי מהצד מחייכת ומחזיקה לי אצבעות .
הדיג'יי החליף שיר למקפיץ יותר וראיתי את כולם קופצים ומתפרעים החלטתי לזרום באותה שנייה עד שהבחנתי מהזווית של העין את ניק מתפרעה . חייכתי חיוך מטופש כי זה הצחיק אותי ורקדתי עם הנער .
"איפה את לומדת ?" הוא שאל אותי "בתיכון גרייד "עניתי לו .
המשכנו לרקוד תוך כדי הוא הספיק לזרוק לי באוזן "את יפה , ניפגש בחוץ למועדון עוד רבע שעה ?" הנהנתי בראשי ושמעתי את חבר שלו צועק לו " אריי קדימה בוא כבר " חייכתי לעצמי וחזרתי למאי .
מאי היית אמומה ממני . איזה חמודה קטנה היא אני חולה עלייה .
"אני לא מאמינה את פשוט יוצאת אחרי שנה ומפציצה במועדון ? " היא חייכה לי …
ספרתי לה שקבענו אני והבחור הזה להפגש בחוץ למועדון עוד רבע שעה .
באותו זמן דרק הספיק לקנות לי עוד כוס עם שתייה וכך עברו לה הרבע שעה .
כשיצאתי לבחוץ מעט התביישתי ראיתי את ארי יושב אם כמה בנים ושתי בנות שנאות טוב מאוד.
שתיהן לבשו ג'ינס עם קרעים וחולצות בטן לבנות .
התביישתי ובטח הוא שם לב בזה והתקדם לכיווני ומשך את ידי .
"היי חברה , תכירו זאת .." "אלי" עניתי מהוססת . הבנות היו דווקא די נחמדות לבולנדינית קראו מל ולשניה קרול . הן למדו בתיכון בילס שהיה קרוב לתיכון שאני למדתי בו .
ארי שאל את חברים שלו עם מפריעה להם שהוא יגנוב אותי לכמה זמן והלכנו מסביב למועדון .
"אהה אתה בטוח ?למה מאחורה ? " "כי אין שם אנשים , ככה נכיר "
"אתה לא חושב שעדיף שניסע למקום כלשהו ?" "לאן בא לך ?" הוא שאל אותי תוך כדי שהוא דוחף אותי לכיר ומתחיל להרים לי את החצאית .
"תעזוב אותי "צעקתי אך הוא להפסיק הוא נישק אותי בכוח עד שהעלה לי החצאית "
דמעות התחילו לזלוג מעניי הפחד תקף אותי בעוצמה חזקה כל גופי השתתק והפסקתי להתנגד .
לאחר כמה שניות שמעתי צעקות וראיתי את הנער נאבק בעוד נער לא הבנתי באותה דקה שזה בעצם ניק .
נפלתי על הרצפה והדמעות תקפו אותי ולא רצו לשחרר ראיתי איך ניק בועט לו בצלעות ומשתק אותו .
בסופו של דבר לחשתי לו "די " ניק הסתכל עליי וראה אותי נשענת על הקיר הוא התקרב אלי .
"את בסדר ?אלי ? אלי ?" שמעתי את ניק צועק לי אבל לא יכלתי לענות .
כי באותה דקה הבנתי שאני בעצם יותר לא בתולה . ניק הבחין בדם והסתכל עלי המבט שלו היה מתוסכל וכואב. הוא הרים אותי ולקח אותי לכיוון הרכב שלו .הוא רצה לקחת אותי לבית חולים אבל שכנעתי אותו שיקח אותי הבית .
"אלי?" הוא קרא לי . הסתובבתי אליו והדמעות המשיכו עדין ."אלי , הכלה יהי טוב אני מבטיח !"
הסתכלתי עליו ושתקתי לא עניתי לו לא ידעתי מה לענות . הגענו לבית ואף אחד לא היה בבית כבר ברנדה והבויפרנד החדש שלה בטח הלכו לאנשהו .
הרגשתי חלשה וניק הציעה לי לעזור לכנס לבית .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך