אשמח לדעתכם ולתגובות! (:

עדיף כישלון מכוער מאשר חלומות במגירה

22/04/2018 613 צפיות אין תגובות
אשמח לדעתכם ולתגובות! (:

הקדמה
בדיוק כשאימה יצאה מהבית רצה ליבי לשירותים. היא התיישבה מול האסלה והשתעלה, ניסתה להוציא את כל מה שאכלה כמה שעות קודם לכן. לאחר שרוקנה את כל תכולת בטנה היא נעמדה, חיממה את המים והתקלחה במשך החצי שעה שנותרה לה עד שעליה להתחיל להתארגן.
'ד"ר לאון לא ישמח', חשבה לעצמה ליבי בליבה, 'אבל מה זה עוד פעם אחת אחרי שלא דחפתי אצבעות במשך תקופה'. לאחר המקלחת נעמדה מול המראה וחייכה, הערב היא תשיג אותו סופית. היא אספה את שיערה ברשלנות, לא רצתה להיראות כאילו בזבזה את הארבע שעות האחרונות בסידורו, ונעמדה מול הארון. השמלה החדשה שאימה קנתה לה עמדה בצד, אומנם השמלה נועדה למכירה הפומבית בעוד כשבוע אך אימה לא תשים לב אם תלבש אותה כמה ערבים קודם לכן חשבה וחייכה.
עוד לפני שהייתה מוכנה שמעת צלצול בדלת, היא נשמה נשימה שלווה ונעלה את נעלי העקב הזהובות באטיות. במקום לרוץ אל הדלת בנואשות סימנה לדורותי, עוזרת הבית, לפתוח את הדלת. כשג'יימס נכנס בפתח הבית דורותי סימנה לו להתיישב על הספה ולחכות לליבי שמתכוננת בקומה מעליו.
ליבי נעמדה מול המראה, סידרה את מכפלת השמלה וחייכה, אדום יושב עליה בול. את שיערה הבלונדיני פזרה לאורך כתפייה ואת עיניה הירוקות הגדולות איפרה במעט מסקרה. כשירדה במדרגות קיוותה שג'יימס יושב מולה ומסתכל, היא חייכה בראוותנות וירדה לאט כמו דוגמנית הצועדת על השטיח האדום בתצוגת אופנה.
ג'יימס, ששמע את עקביה מיהר להסתובב וחיוכו התרחב מאוזן לאוזן, 'היא כל כך יפה' חשב לעצמו והתקרב אליה במהירות. "היי" אמרה ליבי וחייכה אליו בחזרה, ג'יימס הניח את ידו על גבה והוביל אותה לכיוון הדלת. "את כל כך יפה" לחש לה ונתן לה נשיקה קטנה על יד האוזן, בדיוק כמו שהיא אוהבת.
הלימוזינה חנתה בחוץ והנהג פתח לשניהם את הדלת וסימן להם להיכנס פנימה. ליבי לא התפלאה על השקעתו של ג'יימס לקראת הנשף הראשון שלהם יחד כזוג, 'הוא הרי רוצה לקבל הלילה' חשבה בליבה.
"הזמנתי לנו חדר הערב" לחש לה, כאילו קורא את מחשבותיה. ליבי חייכה והתיישבה על ברכיו, מלטפת את פניו העדינות. "התגלחת לכבודי" אמרה ונשקה לו. ג'יימס מלמל משהו אל תוך שפתיה אך את ליבי לא עניין באותו הרגע מה יש לו להגיד, היא הרימה את ידו והניחה אותה על חזה, "תיגע בי" לחשה אל תוך שפתיו.
ליבי וג'יימס יוצאים כבר כמעט חצי שנה, הערב היה מיוחד בשביל שניהם באותה המידה, ג'יימס לא לחץ על ליבי מההתחלה כלום, והיה אך ורק הג'נטלמן המושלם, אך לאחרונה הייתה זו ליבי שלחצה עליו לשכב. ג'יימס מעך את חזה וחייך, "את כל כך שווה" אמר, וסומק קל עלה על פניו. ליבי חייכה כאחת שיש לה תכנית והתקרבה אל החלון של הנהג מתרחקת מג'יימס, "שינוי בתכניות" דפקה על החלון וחייכה אל ג'יימס מאחוריה "אנחנו נסע אל מלון הפלאזה עכשיו". ליבי הסתובבה כדי להסתכל על ג'יימס ולראות את תגובתו לשינוי התכניות הפתאומי, לראות את תגובתו על העובדה שהיא החליטה לוותר על הנשף כי לא יכלה לחכות יותר. אך פתאום שמעה ליבי קול התנגשות חזק והרגישה את החלונות מתנפצות סביבה, ואחר כך ראתה רק שחור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך