עוד סיפור אהבה? – אמה ופלג – הקדמה

20/07/2017 622 צפיות אין תגובות

אמה בר – בת 16.5, עיניים חומות כהות, שיער שחור ארוך, צבע עור בהיר מאוד, רזה וגבוהה.
אמה ננטשה על ידי אמה מיד אחרי שנולדה. היא אומצה על ידי זוג הורים מקסימים בשם אלה ורונן. אמה גרה בהרצליה. לאלה ורונן היה כבר ילד בן שנתיים ושראו את אמה בת בשבוע, הם לא יכלו לעמוד בפני המתיקות שלה. אמה סופר שובבה ומצחיקה ואוהבת לחיות את החיים בדרך הכי טובה שאפשר. אמה לא יודעת על כך שאומצה למרות שכבר החלה לחשוד בגלל שהיא אינה דומה להורים שלה. נגלה על אמה סודות אפלים וישנים במהלך הסיפור.

פלג אורן – בן 17, עיניים ירוקות כהות, שיער שטני קצר, צבע עור בהיר, שרירי וגבוה.
פלג נולד למשפחה עשירה ומוצלחת אך חייו בודדים ועצובים. להוריו אין כמעט זמן להיות איתו והוא ילד יחיד. בגלל שגדל לבד ורק עם משרתים וכסף מסביבו, הפך פלג לילד מפונק, חסר חינוך ומרושע. פלג גר בסביון אך עבר בתחילת הסיפור להרצליה פיתוח. פלג הוא חולה מסיבות וחולה בנות. אף פעם לא היה במערכת יחסים ארוכה ואמיתית וכמעט כל ערב מביא סטוץ אחר בלילה.

עומר בר – אחיה הגדול של אמה, בן 18, עיניים תכולות, שיער בלונדיני, צבע עור שזוף, שרירי וגובה מאוד. עומר גדל כל חייו במשפחה מדהימה עם אחותו. אמה ועומר בקשר ממש טוב והם החברים הכי טובים. עומר גילה על כך שאמה מאומצת שהיה בן 10 ושמע שיחה בין ההורים שלו. עומר לא סיפר על כך לאף אחד וגם לא לאמה כי פחד שהיא תברח מהבית או תריב עם ההורים שלהם. עומר הוא ילד חכם ובוגר אבל גם חסר אחריות וילד מסיבות. עומר יעשה הכל בשביל אמה

שי אמירים – בת 16.5, עיניים ירוקות, שיער בלונדיני כמעט לבן, צבע עור בהיר, רזה ויחסית גבוהה. שי היא החברה הכי טובה של אמה. מה שאמה לא יודעת על שי זה ששי מאוהבת בעומר, אחיה של שי במשך 3 שנים. שי ועומר התנשקו פעם אחת אבל סיכמו לא לגלות לאף אחד. שי מנסה כל הזמן לזכות בתשומת ליבו של עומר והרבה פעמים גם מצליחה. שי נחמדה ורגועה. ההפך הגמור מאמה המטורפת והשובבה.

דניאל לוי – בן 17, עיניים חומות, שיער שחור, עור בהיר מאוד, שרירי וגבוה.
דניאל הוא ילד שלומד בכיתה עם פלג והם מתחברים מהר בגלל ששניהם ילדי מסיבות ושניהם מאוד עשירים, רעים ומפונקים. דניאל מבלה עם הרבה בנות, אבל היחידה שלא הצליח לגרום לה להתאהב בו היא אמה. דניאל מנסה לפלרטט איתה בכל דרך אבל אמה ממש לא מעוניינת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך