עירום חורפי מול תנור חימום

07/10/2017 1618 צפיות תגובה אחת

חלומות מוזרים ותחושת ריקנות, כמו צבעים מעורבבים בתוך חלל עצום ואפל. חלמתי עליה אתמול, אני עדיין יכול להרגיש את הגוף שלה. היד שלי מלטפת אותה מתחת לשמיכה עד שמגיעה לפנים. הן כה עדינות. תני לי עוד שנייה כזו של אושר. לנשק עוד את צווארך ולהצמיד אותך אלי.

בחורף הכל יותר רומנטי, זה כי הכל גם יותר מדכא, רגש שלא חסר לשנינו. אם יש שילוב מוצלח יותר משנינו הוא עירום בחורף מתחת לשמיכת פוך ותנור חימום. והשילוב המוצלח ביותר הוא כנראה כל אלה יחד איתה. עוד מעט חורף ועל פי כל התחזיות לא אזכה לגעת בה שוב. השילוב המנצח של קור וחום, מוצלח ככל שיהיה – יהיה חסר כל משמעות אם היא לא תהיה חלק ממנו.

הלילה בו ישנו יחד לא יוצא לי מהראש. היא הייתה כל מה שהייתי צריך וכל מה שהייתי צריך שכב לידי והעביר את ידיו על גופי. אני עוצם את עיניי ומרגיש את זה כאילו זה קורה עכשיו – החושך, החום, המגע, התשוקה. נגעתי בה בסקרנות בחלקים שלא הרשתה לי להגיע אליהם בעבר, היא כיוונה את ידיי אל מקומות שגרמו לה להשמיע צלילים שלא נשמעו בעבר. בחושך מוחלט ראינו דברים חדשים לגמרי. הקולות התגברו ואני מעלייה עכשיו, מלטף את שיערה, מנשק אותה ומכניס את שתי האצבעות שלי בעדינות פנימה. ביד אחת היא מושכת את שיערי הקצר וביד השנייה משפשפת את מה שמיד הולך להיות בתוכה.

אני רוצה לרוץ ולספר לכולם אבל אף אחד לא יאמין לסיפור שנשמע כאילו יצא מסרט קיטש זול שהיו מקרינים פעם בדרייב-אין. שנים של תשוקה ומתח מיני מודחקים היטב תחת חברות צמודה התפרצו להם אל לילה אחד של מגע פיזי לוהט.

בכל מקרה, הכל מוכן. בין נשיקות בכל מקום אפשרי בגופה ושריטות נעימות אני נכנס פנימה. הכל מסתכם לרגע הזה – מסתכלים בעיניים, נושכים שפתיים ונאנחים. אני בפנים.

אחרי המקלחת חזרנו למיטה. למרות החושך המוחלט ידעתי שהיא מסתכלת עליי, הרגשתי את החיוך שלה. עם יד על הלחי ודמעות בעיניים נישקתי אותה חזק. אני חושב שבכיתי כי הבנתי שלא אהיה עוד בחיים מאושר כמו הלילה. לילה חד-פעמי, מספק, מטורף, הרסני. הבנתי שאני מאוהב בה. הבנתי שאני מאוהב בכל מה שהיא מייצגת עבורי. אני אבוד בתוך עולם שבו היא משמעות החיים שלי והיא אינה עוד אלא זיכרון צבעוני שמגיח בין החלומות בלילות בודדים.


תגובות (1)

עמוק ומיוצג טוב, אהבתי את האווירה החמה והמסתורית והאלמנטים המלהיבים.

08/10/2017 17:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך