עישון אהבה ודברים אחרים-פרק 2

28/04/2016 610 צפיות 4 תגובות

ברגע שאפו נכנס דרך החריץ שנותר בין הדלת לצירה, ליהי קפצה ממקומה.
"בנצ'וק!" היא קראה וחיבקה את הנער החסון שנכנס לכיתה, פניו קרנו וגם פניה של ליהי. "התגעגעתי היא לחשה לאוזנו, והוא השיב לה בהנהון. אני באמת מקנאה בזוג המושלם הזה. בן, חברה של ליהי נכנס לכיתה ולא עזב את ידה.
"היי שירלי." הוא קרא לעברי באגביות. איזה יופי, גם אני קיימת. אבל לא כעסתי על ליהי. למרות שהיו לה הרבה חברים בן היא האחד בשבילה והיא מעולם לא הייתה מאושרת כמו שהיא עם בן. וכשהיא מאושרת, אני מאושרת.
"אני מצטערת שככה עזבתי." ליהי לחשה לעברי כשעברה על פניי בעוד היא ובן עזבו לשוחח בקצה הכיתה. הנהנתי לעברה והיא קרצה לעברי. איך היא תמיד מבינה אותי הנערה הזאת?

אט אט נכנסו כל התלמידים לכיתה. השתדלתי לברך כל אחד בברכת בוקר טוב אך היו כאלה שפספסתי. לבסוף גוש התלמידים האחרון נכנס והתיישב במקומו. כולם כבר ישבו במקומותיהם ואז הדלת נפתחה שוב. התכוננתי לקום לקראת בואה של המורה החדשה אך במקום זאת נכנס לכיתה מישהו אחר.
הוא היה אלוהי. נער גבוה ושחום מעט. שיערו החום כיסה את מצחו ואוזניו ועיניו הירוקות עברו על כל התלמידים בכיתה. לא ראיתי מה תגובת האחרים לבואו כי באותו רגע הרגשתי בבועה משל עצמי.
"במה את בוהה?" קולה של ליהי נכנס לאוזני האחת ויצא מהשנייה. "שין?" קולה נשמע שוב והפעם שמעתי אותה והתעוררתי מחלומי בהקיץ בבהלה.
"מ..מה?" שאלתי מבוהלת ומספר צחקוקים נשמעו סביבי, חלקם היו של ליהי. הסמקתי במבוכה ושקעתי לתוך כיסאי. "נדלקת על החדש?" ליהי לחשה אל אוזני.
"מה?!" הופתעתי מהשאלה והתיישרתי בכיסאי. "ל..לא… כלומר…" למזלי לא הספקתי להשלים את המשפט כי המורה החדשה נכנסה, ולא האמנתי שדווקא היא, מבין כולן, תהיה המחנכת שלנו השנה.
"שלום." קולה של המורה היה רגוע ונעים וליטף את אוזני. את הקול הזה הכרתי יותר מדי טוב. איך היא לא אמרה לי שום דבר?! "שמי הוא ליאורה, את חלקכם אני מכירה." היא אמרה וקרצה לעברי מחוייכת. כמה צחקוקים נשמעו מאחוריי הכיתה ואני הייתי נבוכה כל כך ששקעתי שוב בכיסאי.
"ואת חלקכם פחות." היא השלימה את משפטה. "אני עומדת ללמד אתכן בשנה האחרונה בבית הספר." היא אמרה בהתרגשות והתיישבה על שולחנה. "אז שיהיה לנו בהצלחה!" היא הכריזה והתחילה ללמד. ואני לא הקשבתי, כי בזמן שהיא דיברה אני חשבתי איך אני עומדת לסיים את השנה האחרונה שלי בבית הספר, כשאמא שלי היא המחנכת החדשה שלי.


תגובות (4)

חח סיפור ממש נחמד, אני מקווה שתמשיכי גם אם אין הרבה תגובות זה סיפור מאוד מעניין. אני מקווה לקרוא עוד פרק בקרוב❤

28/04/2016 14:47

תודה רבה מדהימה! אעלה בקרוב:)

28/04/2016 14:48

תמשיכי

28/04/2016 14:57

תודה רבה! מיד אעלה את הפרק השלישי.

28/04/2016 16:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך