נ.ר5
סיפור חדש! אולי ההקדמה נשמעת לא משהו, אבל מבטיח לכם שזה יהיה סיפור אהבה מותח במיוחד! להרשמה: שם- גיל- 11-18 מראה- אופי- כל הדמויות צריכות להיות בבית היתומים ולכן תצטרכו לכתוב איך הגיעו לשם ולמה. בינתיים, המקומות לא מוגבלים! תגיבו ותדרגו ותנו ביקורת! תאחלו בהצלחה!

על סודות ואהבה – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 30/09/2014 1353 צפיות 11 תגובות
סיפור חדש! אולי ההקדמה נשמעת לא משהו, אבל מבטיח לכם שזה יהיה סיפור אהבה מותח במיוחד! להרשמה: שם- גיל- 11-18 מראה- אופי- כל הדמויות צריכות להיות בבית היתומים ולכן תצטרכו לכתוב איך הגיעו לשם ולמה. בינתיים, המקומות לא מוגבלים! תגיבו ותדרגו ותנו ביקורת! תאחלו בהצלחה!

אוליביה היא נערה יתומה החיה כיום בבית יתומים במנהטן.
בבית היתומים, כולם צוחקים עליה, אין לה חברים, ובלה, מנהלת בית היתומים, שונאת אותה.
וכך גם אוליביה, שונאת את חייה. אף אחד לא מבקש אותה, לקחת אותה תחת חסותו ז כבר תשע שנים. רק שהיתה בת שבע, לקחו אותה מבית היתומים ששנאה כל כך, והיא, שרפה את ביתם של משפחתה המאמצת, ומאז, אף אחד לא רוצה אותה.
אז נמאס לה! היא מסתגת בחדרה, ורק כשצריכה לאכול או לעשות מטלות, יוצאת ממנו. כל חייה של אוליביה משתנים כאשר ביום הולדתה השש – עשרה, מקבלת מעטפה מאדם מסתורי. אין כתובת ואין מספר טלפון או שם על המעטפה. בתוך המעטפה מוסתר סודה של אוליביה, סוד שאפילו היא עצמה לא ידעה עליו. כל שבוע נשלחים אליה מכתבים עם רמז למי ששלח אותם ועוד חלק מהסוד, עד שלבסוף, מי ששלח לה את המכתבים, המתגלה כנער בן גילה.
ביחד עם הנער, מצטרפת אוליביה אל מסע סוחף רומנטיקה ומתח אחר סוד משפחתה וסודה שלה. היא מכירה אנשים חדשים, מקומות חדשים, אהבות חדשות.
סיפור אהבה מותח שיכול להיגמר בטוב, או סיפור אהבה שיכול להגרם ברע. אוליביה מגלה סודות כמוסים שהוריה האמיתיים התאמצו כל כך להסתיר ממנה, אנשים הקשורים לעברה, ואולי גם דרך לחיים חדשים, יפים יותר?


תגובות (11)

שם: מלודי איס (אבל הכינוי שלה זה פיקולו, זה הכינוי שלה)
גיל: 12
מראה: גובה ממוצע, רזה, שיער קצוץ בצבע קינמון- חום אדמדם. הלחיים שלה תמיד סמוקות ונראה שהיא תמיד ממהרת לאנשהו. עיינים ירוקות כהות, שפתיים מלאות, שתי גומות חן. שונאת בגדים בצבע לבן, הם גורמים לה להרגיש מתה.
אופי:היא דיסלקטית אבל ממש חמודה. אוהבת לעזור ותמיד מסתכלת על הדברים בצורה שונה ומיוחדת. מאוד אוהבת בעלי חיים, הידיים שלה חייבות תמיד להתעסק במשהו, שונאת לימודים, שכחנית.
למה היא בבית יתומים- אבא שלה נעדר עוד מלפני שהיא נולדה, ואמא שלה מתה במהלך הלידה. סבא וסבתא שלה גידלו אותה עד שהייתה בת 3 ואז זה כבר היה למעלה מכוחם (הם היו זקנים ותשושים מכדי להמשיך לטפל בה) הם עברו לבית אבות ומסרו אותה לבית היתומים. זה לא ממש מפריע לה, היא מתחבבת מהר על כולם ולא זוכרת הרבה דברים מהעבר שלה.
***הכינוי שלה זה פיקולו כי היא קטנה וחמודה… :)

30/09/2014 20:53

מקווה שהיא תיכנס :€

30/09/2014 20:54
Bar Bar

״״ההקדמה נשמעת לא משהו״״
זה נשמע אדיר אמג
הייתי נרשמת אבל אני גרועה בדברים האלה

30/09/2014 21:01

שם: אליסון מקול
גיל: 16
שיער חום ארוך חלק שמגיע עד קו המותניים, עיניים ירוקות כחולות כים, צבע עורה שזוף מעט. היא גבוה, לא שמנה ולא מלאה, היא בדיוק במידה הנכונה. בניגוד לרוב הבנות, היא כן אוהבת את גופה, היא אוהבת את המראה שלה והיא גאה בעצמה.
בגיל שמונה היא הגיעה לבית היתומים, הוריה עבדו בחנות המכולת של השכונה. יום אחד כמה נערים ישבו מחוץ למכולת ושתו עד אוהדן חושים. אחד הנערים זרק את הסיגריה בעודה דלוקה לתוך החנות דבר שגרם לשריפה גדולה.
אליסון היא ילדה חזקה, היא עברה הרבה דברים בחייה, היא התמודדה כמעט מול הכל, היא בחיים לא התאהבה, היא חיה בפחד מהכאב והאובדן.
אמ.. מקווה שתאהב את הדמות ותכניס אותה לסיפור.. אתה יכול לשנות את הדמות לפי הסיפור ולפי רצונך..
הסיפור וההקדמה שלו נשמע יפה ומעניין. אני מחכה להמשך.
אוהבת מלא ובהצלחה עם הסיפור, טולי❤

30/09/2014 21:01

שם:לורי הול
גיל:18
שיער שחור כפחם וקר, ממש עד לקו האוזניים, אבל היא גם חיננית ומרשימה כזאת… די נמוכה ועיניה חומות ושקדיות. היא עונדת תמיד זוג עגילים מפנינה וחוגרת פגיון, לטענתה הוא יעזור לה אך המנהלת רודפת אחריה כי היא ה"שובבה של המקום"
רקע: היא הגיעה לבית היתומים עם אחיה הצעיר כשהיא שוטטת דם, אף אחד לא ידע כיצד זה קרה מלבד אחיה והיא:
לורי הרגה בטעות את מנהל בית הספר שלה בזמן שניהל רומן עם אמא שלהם, אביהם מת והיא בחרה לפרנס אותם בדרך הזו, לורי ניסתה לנקום ובטעות חנקה אותו עד המוות.
היא תתאהב רק אם מישהו יאהב אותה, לא סתם, מישהו שנראה נחמד, היא תאהב רק מישהו שמאוהב בה, בגלל שהיא מאוד תומכת במה שנקרא כוח נשי.
אני אשמח שתכניס אותה לסיפור!

ג'ון הול
גיל: תבחר אתה, אם אפשר שאוליביה תתאהב בו.
מראה: שיער חום כהה ופרוע, חיוך שובב ותמידי, עיניו בורקות ומקרוב הן נראו תמימות הרבה יותר ממה שהן.
הוא די ביישן ביחס לאחותו אבל משתדל להתנהג גם בפראות.
רקע: אותו הרקע של לורי, אבל הוא שיתף פעולה איתה ונעל את החדר ואפילו עזר לה להיכנס לבית הספר.

30/09/2014 21:14

וואו נשמע כול כך יפה ועמוק, אין לי כרגע רעיון לדמויות [אם יהיה לי אני ישר אכנס ואגיב] אבל עכשיו סיקרנת אותי ואני אנסה בכל יכולתי לעקוב אחרי הסיפור.

30/09/2014 21:15

שם: לואיס וילאמס
גיל: 16
מראה: שרירי שער שחור עיניים ירוקות די גבוה ושזוף
אופי: נחמד קצת ביישן אוהב לעזור ושונא לפגוע באנשים
רקע: מצאו אותו באמצע הרחוב והוא לא זכר כלום מעברו

מקווה שתכניס אותו

30/09/2014 21:38

שם: ג'ול רייס.
גיל: 16
מראה: שיער שחור עד השכמות, עיניים כחולות צלולות, נמוכה, ממש רזה.
אופי: ממש אוהבת מוזיקה, היא מנגנת על הרבה כלים אבל בפנימייה יש לה רק גיטרה שהיא שלה והיא אוהבת לשיר. קצת יהירה, משתעממת בקלות, חסרת טקט בעליל, סך הכל די נחמדה אבל רק למי שנחמד הרבה. יש לה את היכולת לרכוש לעצמה הרבה אויבים… סרקסטית.
היא הגיעה לבית היתומים בגיל שתים עשרה בעקבות שרפה פתאומית שפרצה באחוזה של המשפחה שלה. היו לה שלושה אחים ואחות תאומה שמתו עם משפחתה. היא במקרה הייתה בזמן הזה אצל חברה שלה. בעקבות זה שלחו אותה לבית היתומים. הדבר היחיד שנשאר מהבית שלהם זה הגיטרה של אבא שלה שהפכה לחרוכה מעט אבל לא התקלקלה לגמרי. היא הפכה להיות צינית כמעט על כל דבר אבל כשמדברים על המשפחה שלה היא נעשית שקטה ולא מדבר עם אנשים למשך כמה ימים.
מספיק?

30/09/2014 21:40

אני לא אוהבת סיפורי אהבה אבל יש לי שתיי דמויות:

אושן (ocean) :
גיל:13
מראה: שיער שחור כמו פחם ועיניים ירוקות.
אופי: שרה מדהים, חברותית ונחמדה, מצחיקה אבל יודעת להיות רצינית, יש לה ביטחון עצמי ממש גבוהה (אבל היא לא פרחה או פקצה)

פליים (flame):
גיל:13, אחיה התאום אל אושן.
מראה: שיער לבן (אם לא טוב לך אז בלונדיני ¯\_(ツ)_/¯ ), חטוב, תספורת קוצים, רזה יחסית אבל בצורה יפה.
אופי: (ההפך מאושן) עצבני, רגזן, לא נחמד, גם הוא שר ממש יפה,שונא שפוקדים עליו או מאיימים על אחותו, רב בקלות,אוהב להתחיל מריבות וכשמדובר במכות (מה שקורה הרבה) הוא תמיד מנצח, חוץ מזה הוא משיג לעצמו אויבים ממש בקלות ושונאים אותו בשניות, אבל זה לא מזיז לו…
רקע (לשתיהם): היו תאומים ונמסרו לבית היתומים בגיל שנה, הם לא זוכרים כלום ממשפחתם, את אושן אימצו כבר מספר פעמים בתור שפחה אך החזירו במהירות (היא שברה דברים 'בטעות' כי לא רצתה להיות שפחה אלה ילדה חופשית) והם הצתרפו לאוליביה כי "אין להם משהו יותר טוב לעשות וכבר נמאס להם מהמקום הזה".
זה מספיק? בכללי אני לא אוהבת סיפורי אהבה אבל אני אוהבת אותך אז אני נותנת צ'אנס :)

30/09/2014 21:54

נשמע מעניין! אשמח לקרוא את ההמשך:)
שם: גרייס מורי
גיל:17
מראה: קארה חום חלק, עינים ירוקות, גבוהה ולבנה.
אופי: חכמה, עקשנית,מנומסת, תולעת ספרים, ביישנית, יהירה, לא מרבה לחייך ולא מרבה לדבר, היא נפתחת רק לאנשים שהיא סומכת עליהם, הכישרון שלה הוא ציור והיא חולמת להיות ציירת.
רקע: אימה של גרייס נפטרה בלידתה ואביה גידל אותה. הוא האשים אותה במות אימה, הוא התעלל בגרייס עד גיל תשע עד שהיא ברחה מהבית. היא חיה ברחוב כמה ימים עד ששני אנשים שמצאו אותה שלחו אותה לבית היתומים. ומאז היא חיה בבית היתומים, יותר נכון סגורה שם. היא לא מתקשרת עם אף אחד, רק יושבת בחדר שלה וקוראת או מציירת.
מקווה שזה טוב ומקווה שתכניס את הדמות לסיפור!:)

30/09/2014 22:49

שם: דקוטה לין.
גיל: 17.5
מראה: שיער ג'ינג'י מאוד ארוך, עיניים ירוקות עם גווני אפור , רזה, עגיל בגבה – אותו עשתה לעצמה לבד.
אופי: לא רגועה, אוהבת לעשות בעיות ונקלעת לצרות בקלות. עקשנית, תמיד עומדת על שלה. לא אוהבת לדבר על עברה ובדרך כלל משקרת לגבי כל מה שקשור אליה.
בזמנה הפנוי אוהבת לצייר, את התכונה הזאת ירשה מאמא שלה.
רקע: בגיל שתיים עשרה, בדרך לטיול ללונדון, עברה תאונת דרכים עם כל משפחתה. כתוצאה מכך, אחותה התאומה ואבא שלה נהרגו, ואמא הפכה להיות משותקת בשתי רגליה.
כולם האשימו אותה בתאונה שקראה, מאחר והיא היתה זאת שהפריע לכולם בנסיעה. עם הזמן הכניסה לעצמה לראש שאכן היא האחראית למה שקרה ולא יכלה לחיות עם האשמה, ולראות את אמא שלה משותקת לכסא גלגלים. לכן ברחה מהבית וכך הגיעה לבית יתומים.

01/10/2014 08:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך