פגיעה באמון 3

23/10/2014 695 צפיות אין תגובות

המשכנו ללכת יד ביד לכיון גן קטן ושקט ללא אנשים בכלל . הייתי בשוק לא האמנתי שזה הוא .שאלתי אותו זה אתה ? אתה היית בהודעות ? הוא ענה לי כן זה אני .. את לא מבינה כמה הפכתי עולמות כדי להשיג את המספר שלך . ישבנו במשך שעה והרגשתי שאני מכירה אותו שנים גיליתי לו סודות ושננו צחקנו .
יום למחרת הוא התקשר אלי וקבענו שניצא עם חברות שלי ועם חברים שלו .יצאנו לפאב .. קטן אבל ניחמד .. כל הערב הוא היה צמוד אלי שתינו ביחד וגיליתי שיניב :/ שתיין גדול .. אבל זה לא בפריעה לי עד שהרגע הזה בא…..
כשהחלטנו לחזור הבית הוא תפס אותי חזק ביד והזמין מונית והכניס אותי בכוח ונסענו … נבהלתי לא הבנתי מה קורה כאן … כל הדרך שתקתי לא ידעתי מה להגיד .. נסענו ליפו העתיקה שם לחוף המקום הכי מושלם לזוגות .. הוא תפס אותי הסתכל לי בעניים והתנצל על ההתנהגות הוא לפתע נפל על ברכיו ודמעות התחילו להציף את פניו … כמו תמימה ואני מדגישה כמו תמימה נפלתי לפח הזה נשאבתי . נפלתי ביחד איתו והוא התחיל לבכות ולצעוק מאי, אני אוהב אותך מאי ! לא יכלתי עוד להמשיך כך ופשוט רצתי לקנות בקבוק מים ושפכתי על פניו שיתעורר… כשהוא יתעורר טיפה מהסטלה הוא המשיך להציף אותי במילים המקסימות שלו שגרמו לי להרגיש מיוחדת ….
עזרתי לי לו לקום וליתעורר הזמנתי מונית וחזרנו לבית … לא הראתי עד כמה אני מתרגשת שמרתי הכל בפנים ..יום למחרת הייתי בטוחה שהוא לא יפנה אלי מרוב הפדיחה .. ושהוא היה בסטלה שהוא אמר שהוא אוהב אותי .. חיכיתי לטלפון לא עשיתי צעד ראשון . פתאום בסביבות אחר הצהריים קבלתי ממנו טלפון .. חשבתי זה הסוף להכרות שלנו ! עניתי .. מאי, הוא אמר לי … מאי , אני אוהב אותך אני לא משקר ! הוא התנצל על ההתנהגות שלו והפדיחות שגרם לי לעבור אבל הסביר שזה היה מאהבה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך