פגיעה באמון4

23/10/2014 594 צפיות אין תגובות

עבר שבוע והמשכונה בקשר היינו מושלמים ביחד היינו ה-זוג ! כולם דברו עלינו ושמחו יותר מאיתנו !
עד שערב אחד קראתי לחברה שלי ירדנה לבוא לשכונה עם לימור .. שתי חברות טובוות שלי עוד מהיסודי . וכן הן מושלמות שיער שחור שטני גבוהות רזות עם צפורניים עקבים ועניינים .
הכרתי להן את יניב הן לא שמחו בקרבתו .. הן התחילו להציף אותי הוא לא אוהב אותך הוא רק מחפש .. להבדיל מדידי ששמחה מהקשר שלנו ותמכה . לא התייחסתי אליהן וקרבתי בניהן לבין יניב . יצאנו הפעם למועדון מפואר וטוב ביותר רקדנו שתינו צחקנו עד שלפתע הבחנתי שיניב נעלם לי … חיפשתי אותו בכל מקום ומצאתי אותו עומד עם לימור ליד השירותים צוחקים .
מעט התעצבנתי אבל האמנתי ביניב ולימור ..
עבר עוד שבוע … עד שהרגע הזה הגיעה …!
אני יניב קבענו יום חמישי שהוא יהיה רק שלי ושלו בערב .. בלי לשקר חיכיתי ליום הזה ממש אבל ! הערב הגיעה וחבר שלו התקשר אלי ומר לי .. מאי .., יניב לא יכול לבוא היום אבא שלו מאושפז בבית חולים . בלי לחשוב פעמים רצתי אליו לבית אבל לא מצאתי אותו התקשרתי הטלפון היה מנותק … הרגשתי משהו מסריח לא ידעתי מה לעשות עם ההרגשה הזאת … התקשרתי למוקד של הבית חולים ושאלתי על מאושפז בשם אבא שלו וקבלתי תשובה שלילית … החכתי לדידי ובכיתי מרוב דאגה ! היית לי הרגשה מוזרה כזאת בבטן .. הרגשתי משהו לא בסדר הרגשתי שהוא איתה עם משהי אחרת … התקשרתי ללימור ושאלתי איפה את ? אני צריכה אותך …
לימור ענתה לי בפוזה; מה את רוצה ? אני עם חבר שלי תעזבי אותי ! נפגעתי התקשרתי לירדנה .. ירדנה איפה את ? אני צריכה אותך ! ירדנה תמיד היית זאת שפולטת בטעות דברים … אנחנו אמל יניב ! מההההההההה? צעקתי לה בטלפון ! וכאן הבנתי את כל הספור ! התקשרתי ליניב שאלתי אותו . למה עשית לי את זה ? הרי בכינו צחקנו ישבת על הברכיים למה ? קבלתי ניתוק בפנים !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך