noalovejb6
אני חייבת ביקורת על הקטע הזה...

פיגמליון וגליתאה- הגרסה העדכנית

noalovejb6 12/01/2015 1105 צפיות 3 תגובות
אני חייבת ביקורת על הקטע הזה...

פול התחיל לצייר את האישה מחלומו.
ראשית צייר את תווי פניה, את עיניה הכהות העמוקות ואת האף הקטן הסולד, את שפתיה שמעוטרות בחיוך המיוחד שלה.
ושיערה המסולסל והמבריק שנופל לצד צווארה, על כתפייה וגבה.
הוא התחיל לצייר את מבנה גופה ואת רגליה הארוכות, והוסיף וצייר את השמלה האדומה המהודרת שהייתה מושלמת לגופה והבליטה את כל הקימורים הנשיים שלה.
הוא לא זכר הרבה מהחלום, רק שהיא עמדה במרכזו של אולם גדול ומפואר וסביבה הייתה הילה לבנה ונוצצת.
הוא זכר גם את החיוך שלה, בדיוק אותו החיוך שצייר, ואת הניצוץ בעיניה שגרם לו להתאהב.
כשפול סיים את הציור הוא היה גאה כל כך.
זה היה הציור היפה ביותר שלו, כל כך יפה שזה היה דומה יותר לתמונה מאשר לציור.
הדמות הייתה יפה כל כך, נשית כל כך, כל פרט בה היה מושלם.
עברו כמה שנים מאז שפול התחיל לחלום על הדמות, והוא יצר מאות גרסאות שונות לציור שלה.
עכשיו פול כבר בן 30,הוא השתנה כל כך, הפרצוף שלו שהיה ילדותי בגר וזיפים מעטרים אותו.
הוריו של פול לוחצים עליו למצוא מישהי, אבל פול יודע שהוא לא רוצה להיות עם אף אחת.
בכל הבחורות שאיתן פול יצא במהלך השנים הוא מצא פגמים, אף אחת לא הייתה יפה מספיק, חכמה מספיק, מנומסת מספיק.
אף אחת לא הייתה מושלת מספיק.
במשך כל השנים האלה התפלל פול לכוח עליון, למרות שאף פעם לא האמין בקיומו של אל, הוא התפלל רק כי היה כל כך נואש למצוא מישהי דומה לדמות שלו.
היום פול עובר דירה, שוב.
בעיות השתייה שלו החריפו והוא נקלע לקשיים כלכלים ונאלץ לעבור לדירה קטנה יותר בחלק אחר של העיר.
הוא שתוי רוב הזמן כי להיות פיקח כואב לו מידי, לחשוב על כל הצרות שמקיפות אותו.
בזמן שהוא מסדר את הארגזים בבית החדש שלו הוא מוצא ארגז מאובק מלא בציורים של הדמות שלו.
גל של געגועים שטף אותו פתאום והוא החליט לצאת לטיול קצר באזור המגורים החדש שלו במקום לשתות עד שיכרון חושים שוב.
הוא הולך על המדרכה ממש מתחת לבניין, ורואה שכמה בניינים מימנו נמצא בית קפה. הוא מרגיש מותש לגמרי אבל בכל זאת נכנס לבית הקפה.
פול מקבל את הקפה שהזמין דקות לפני ופונה לכיוון היציאה מבית הקפה, דלת הכניסה לבית הקפה נפתחת ולמקום נכנסת בחורה יפהפייה. הבחורה מחלומו.
הוא מסתכל עליה ומתקשה להאמין למראה עיניו.
הבחורה מסתכלת עליו בחזרה ואומרת לו שהוא נראה לה מוכר,
"גם את מוכרת לי, אני לא יודע מאיפה…" הוא משקר, הוא יודע בדיוק מאיפה.
היא הבחורה המושלמת מהחלום.
ופול רק מרגיש מאושר כל כך על שמצא אותה.


תגובות (3)

ממש יפה! תקראי גם את שלי ותגיבי<3

12/01/2015 19:42

    אין לי זמן כרגע, אני בתקופת מבחנים וגם הסיפור הזה הוא עבודה למען האמת, יש לך רעיון אולי איך לעבות את הקטע כי הוא קצר מידי

    12/01/2015 20:07

מזכירה לי שם סיפור בספרות שלמדתי ..

14/01/2015 13:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך