פלוריבלה – הגרסה הישראלית – פרק 1

time machine123 15/11/2017 599 צפיות אין תגובות

אביטל עמדה מול המראה , כבר כמה שעות שהיא מנסה להשלים עם מראה החדש: שיער בלונדיני עם פוני חמוד , עיניים כצבע השמיים. לחיים ורודות וסמוקות , כאילו היא נולדה איתן משחר נעוריה.
היא נולדה כילדה חייכנית ובעלת שמחת חיים מתפרצת מתוכה כמו אש. היא עבדה לפרנסתה כעוזרת לילדים קטנים בבית היתומים.
אבל היום הזה התחיל קצת ברגל שמאל. היא יצאה מבית דודתה , מצוידת באופניים חשמליים שאביה ואמה הזהירו אותה רבות שאם לא תדע להשתמש בהן בהתאם , אז הם יראו את העניין בחומרה ויקחו את האופניים החשמליים ממנה לצמיתות.
כשהגיעה לפתח בית היתומים , היא התמלאה בחשש פתאומי שיפטרו אותה ושהיא תישאר בלי עבודה.
אבל משהו יותר חזק ממנה , פקד עליה להמשיך הלאה ולהתגבר על הפחד הפתאומי ולהיכנס פנימה.
היא נכנסה פנימה בראש מורם , נרגשת מאוד להתחיל עוד יום חדש בבית היתומים. לפתע , היה משהו מוזר שתפס את מבטה.
היה ילד קטן כבן שבע , שהסתתר מתחת למזרן. היא תהתה עם עצמה ממי הוא מתחבא כך. היא הציצה לעברו בסקרנות יתרה.
" קרה משהו , ילדון?" שאלה אביטל בסקרנות והמשיכה לבהות בו כמו עגל מפוחד.
" בבקשה , אל תגלי להם שאני נמצא פה. הם מחפשים אחריי כבר למעלה לשעה. אני מאוד מפחד שיענישו אותי." אמר הילד בעיניים מפוחדות וניכר בו שהוא חשש שאביטל תלשין עליו.
" אני לא אגלה לאף אחד שאתה כאן , אתה מסתדר שם?" שאלה שוב בקולה הדואג.
" בטח שאני מסתדר שם. " הוסיף הילד בביטחון. המשטרה כבר חיפשה אחריו מספר שעות והוא אינינו.
טובה ניסתה להסתדר עם הילדים שחורש השאיר אותה תחת חסותה. הילדים הללו , האחים שלו היו בעלי קשיי התנהגות ומרדניים אחרי שההורים שלהם נהרגו בתאונת מטוס מחרידה.
היא הייתה חייבת להודות באמת שהבית לא היה אותו הבית. הבית הזה שהיה לפני מאוד פעלתן ומלא חיים. הדברים מאוד השתנו מאז שחורש ונירה טסו לגרמניה שם הם קבעו שהם יגרו לאחר שחורש התברג כאיש עסקים מוצלח ובעל שם בעולם.
רק שנירה אהבה לבזבז את הכסף כמו שאנשים אוהבים לבזבז מים .
היא אהבה את החיים הטובים. היא אהבה לבלות , לראות סרטים ולנצל את טובו ליבו של חורש. היא לא הבינה אף פעם למה הוא היה איתה ולמה הוא בזוגיות עם המלפפון החמוץ הזה?
היא הרגישה בעצמה איך התחיל הבלאגן כשנירה הצטרפה למשפחה כשעוד ההורים היו עדיין בחיים. איך אז היא שמה לב שנירה אהבה להתקשט , להתבשם ולקנות דברים טובים שישמחו את ליבה. אבל הדברים הטובים שהיו דרך קבע בבית משפחת כהן , נעלמו אף הם.
עם מות ההורים של חורש , הדברים בבית התחילו מעט להתערער.
חורש ונירה התארסו והחליטו להינשא ישר עם חזרתם לארץ בעוד מספר חודשים. בינתיים החודשים האלה חלפו ביעף ולא קרה כלום מאז שהם עזבו את ישראל לטובת גרמניה.
לפתע טובה גילתה שתום אינינו. לאן נעלם הילד? בטח הוא ברח מהבית. זה מה שחסר לה, כך היא שומרת על הילדים כשחורש אינינו.
בינתיים , אביטל שהתחילה לעבוד, לא תארה לעצמה שהיום שלה יסתיים כך. היא הסתכלה לראות אם הילד שהתחבא מתחת למזרנים ופתאום היא הבחינה שהילד כבר לא היה שם.
לאן הוא נעלם עכשיו?
היא יצאה לבחוץ וחיפשה אותו בעיניה . היא הבחינה שהוא ניסה בכל כוחו לברוח מהמשטרה שחיפשה כבר כמה שעות ולא מצאה אותו.
היא הסתובבה והיא ראתה לצידה פקח משטרה שבחן אותה במבטיה.
" את עצורה בגין ניסיון חטיפה! " אמר לה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך