skyler222
אז אחרי כן המפקד ... חזרתי.סיפור קצת שונה, שנון יותר, בוגר יותר, מקווה שתהנו. אם אהבתן/ אהבתם, אל תשכחו לפרגן בתגובה טובה או בלב

פרועה עם פיגמה- פרק 1: פיגמה עם נעליים ורודות (16+)

skyler222 27/01/2017 1285 צפיות 9 תגובות
אז אחרי כן המפקד ... חזרתי.סיפור קצת שונה, שנון יותר, בוגר יותר, מקווה שתהנו. אם אהבתן/ אהבתם, אל תשכחו לפרגן בתגובה טובה או בלב

"מתי תחילה המשמרת שלך?" , אפשר לשמוע את הדלת נחרכת על הרצפה מעט, והיא נכנסת אל השרותים בעדינות הנשית שלה וסוגרת את הדלת אחריה.
אני נוגע בפתח הברז ומחכך את האמה שלי בשביל להוציא מעט טיפות עליה, ומורח את אותן טיפות על הגבות שלי, מסתכל לכמה רגעים על המראה בשקט צלול.
"אתה לא חייב לענות." היא מצחקקת מעט עם אמירתה, ומעבירה יד קטנה ועדינה על החולצת טריקו המכופתרת שלי.
אך אני בעולמי, לא שומע ולא מקשיב, כמו תמיד.
היא מתקרבת אלי באטיות ונוגעת ישירות באזור המפשעה שלי, מנסה לגרות אותי אליה .. אך אני מהדק את הלסת שלי ומושיט את ידייה חזרה אל מקומן, מלטף את שיערה וארוך והמלא, מנשק את שפתייה הקטנות והמתוקות.

אני יוצא מהרכב ונועל אותו ומוודא זאת על ידי הצפצוף של הרכב ומתקדם אל עבר המסעדה בהליכה שקטנה וידיים מכונסות בכיסים, עוד משמרת.
אני פותח את דלת המסעדה בעדינות ומתקדם אל כיוון הקופה, לאשר את הגעתי אל המשמרת.
"יש לי שאלה." גילי אומרת מבעד למטבח שצמוד אל הקופה ואני פשוט לא מצליח שלא לגלגל את עיני.
"למה אתה כלכך אדיש," היא שואלת בקול הצווחני הזה שלה וטופחת על השיש של המטבח תוך כדי שמטבלת את הקרפיון סלמון כבוש, "ואני אמשיך להציק לך." היא חורצת את מילותיה בקול הרם שלה, ומחכה לתגובה,
אני מרים את מבטי אליה ועיני מתכווצות בכניעה לאמירותיה, מנסה להבין מה היא לעזאזל רוצה מימני, "אני באתי לעבוד." , אני אומר אליה עם עיניים תוקפניות ומאלץ להשאיר את מבטי עליה בשביל שתעזוב אותי במנוחה.
היא מכווצת את גבותיה בחוסר הבנה, למה הבחור הכי וותיק במסעדה הזאת, כלכך חסר אמפתיה.
"זדיין." היא אומרת כתגובה אחרונה לשיחה שלנו, מניחה את המנה בעצבים על הדלפק בין המטבח לקופה, והולכת להכין את שאר המנות.
אני לוקח את המנה אל האורחים המכובדים שיושבים מולי ומחייך אליהם ברכות,
"יהיה אפשר להציע לכם עוד משהו?" אני אומר בקול רגוע ומניח את ידי על משענת הכסא של האורח, כאת קרבה אל המכובדים.
"לא" הוא עונה ומנפנף בידו שאעזוב אותם לנפשם, אני מהנהן וחוזר אל הקופה.
אני חושב לעצמי איזה יום חסר משמעות זה היום,
כל יום, החיים שלי פשוט חסרי משמעות.

אני מתכופף למתחת לקופה להוציא כמה בקבוקי קולה זירו שנגמרו במקרר ואני שומע את הדלת של המסעדה נפתחת,
אני מצליח לשמוע את אלה ועומרי הטבחים מתלחששים בצחוק מהמטבח, מה שמצליח לגרות את צומת ליבי.
אני מתרומם כשבידי חמישה בקבוקי קולה, ואני מבחין באבא ונערה שהעזה להיכנס אל המסעדה היוקרתית ביותר בתל אביב, עם פיג'מה ונעלי בית ורודות.
העיניים שלי מנסות להתאושש מהמראה המזעזע שאני שמולי , ופשוט לא מצליח להתאושש מזה.
"לך תשרת אותם." , לואי האחראי משמרת לוחש לי באוזן עם נגיעה של צחוק בקולו החלש ושולף את חמישה הבקבוקים מימני .
אני מוציא מהסינר שלבוש עלי את הפנקס שלי ואת העט, מתקדם אליהם בצעדים שקטים.
בדרכי אליהם, אני מבחין במסעדה ההמומה שמנסה להבין מה לעזאזל קורה, ולמה הנערה הזאת תהרוס להם את הערב היוקרתי שלהם, עם הלבוש המביש הזה.
"ערב טוב." אני מגיע אל השולחן ושולח חיוך זעיר אל האבא ומסיט את מבטי אל הנערה שיושבת מולי.

עיניה הירוקות הכהות מסתכלות עלי.
אי אפשר שלא להבין בהן, אני פשוט מהפנט.
"ערב טוב." היא משיבה אלי בחיוך קטן בין השפתיים המשורטטות והמעט בשרניות שלה.
אני פותח את הפה שלי בכוונה להחזיר להם תשובה, לשאול אותם אולי אם ירצו להזמין את המנות פתיחה שלנו? אולי ירצו לשתות משהו מרענן לפני?
אך לפני שאני מספיק לעשות את כל זה, אני מרגיש פשוט את כל ההורמונים שלי מתחילים להשתולל בצורה תוקפנית,
אני מתחיל להרגיש בליטה ממכנסי.


תגובות (9)

התגעגעתי

27/01/2017 01:43

    גם אני מאוד :)

    27/01/2017 01:47

מה אני אגיד לך. יש לך לא מעט טעויות תחביריות וזה מקשה על הקריאה. אבל עובדה שהצלחת לתפוס אותי במקום שרוב הכותבים(בהמשכים. רק בהמשכים)נכשלים. תמשיך. הסיפור מעניין מאוד. ואתה מוזמן לבקר בסיפור בהמשכים שלי "בזמן שחיכיתי לליאת." אם בא לך.

27/01/2017 02:09

    קודם כל, שמחה לשמוע את הביקורת שלך.
    אני בת, ואני יותר מאשמח לקרוא את הסיפור שלך.
    אדפדף במהלך הלילה.. ואקח לתשומת ליבי.
    במידה ותראה את התגובה שלי, אשמח אם תאמר לי דוגמאות של הבעיות התחבריות … תודה.

    27/01/2017 02:17

    חחחח עברתי עכשיו על הטקסט שנית ותיקנתי לפחות את מה שאמרת.
    השעה מאוחרת… פעם הבאה לא יקרה ;)

    27/01/2017 02:23

בכייף יקירה. גם אם תטעי לא קרה כלום. אחרי הכל התוכן הוא העיקר. לילה טוב.

27/01/2017 03:49

הליכה *שקטה
* ממני ( בכל הפעמים )
– מבט תוקפני ולא עיניים תוקפניות
– משפט לא יכול להתחיל ב ו' ופסיק הוא תחליף ל ו'
אני מסכימה עם מה שרפי אמר בביקורת שלו, אבל כמו שאני מכירה אותך זה הולך להיות אחד הסיפורים הטובים.
גוד לאק ; )

27/01/2017 12:16

    איזה כיף לקרוא תגובה כזאת,
    תודה רבה על הביקורת, אקח לתשומת ליבי!
    שבת שלום

    27/01/2017 13:15

לא הייתי באתר כבר שלוש שנים, הסיפור שלך היה הראשון שמשך את העין שלי.
נשמע מעניין :)

05/02/2017 04:25
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך