פרק ראשון : אלחנדרו ומשפחתו חוזרים למקסיקו

time machine123 27/08/2016 605 צפיות אין תגובות

רובי הנכה לא יכלה להזיז את רגליה בגלל התאונה שהיא עברה כשנפלה בקומה החמישית שבבניין. מאז התאונה , אין יום שלא עבר בלי שהיא חשבה על אלחנדרו ומריבל והחתונה שלהם. ליבה של רובי נותר פגוע , מרוסק והרוס בגלל אותו אלחנדרו ומריבל שהרסו את חייה והפכו אותם לבלתי אפשריים. רגל אחת כבר כרתו לה בגלל שיש לה שבר בעמוד השידרה והיא איננה יכולה ללכת בגלל זה. איך היא יכולה להמשיך הלאה כשמריבל ואלחנדרו חיים חיים מאושרים וטובים והיא איננה יכולה לצאת מכיוון שהיא כל הזמן בבית.
בעקבות ויכוח סוער עם אלחנדרו , היא ניגשה לעבר המעקה ואחזה בו בידיה החלשות עקב אחיזה זו היא נפלה היישר לעבר קומת הכניסה ונותרה מחוסרת הכרה עד שנותחה ובמהלך הניתוח כרתו לה את הרגל, פניה היפות נהיו מצולקות ומלאות סימנים שנותרו מאז התאונה שהייתה לה.
היא נשבעה בתוך ליבה שהיא לא תנוח עד שתהיה נקמה באלחנדרו ובמריבל ובכל מי שפגע בה.
רובי שלחה את אחייניתה כדי שהיא תעזור לה עם הנקמה. פרננדה ורובי היו דומות זו לזו כשתי טיפות מיים. אבל לשתיהן היה מאפיין דומה : הן היו רעות וליבן היה ריק מרגש.
מה שמפתיע הוא לא רק ההשפעה הרעה שהייתה לרובי על פרננדה אלא איך שהיא ניסתה לפתות אותה לבחור בצד שלה והיא רצתה שהיא תהיה כמוה.
כריסטינה ניסתה להגן על פרננדה ולמנוע מרובי להתקרב אליה. היא לא רצתה שפרננדה תלמד להיות רעה ותמשיך את דרכה. אבל רובי התקרב אל פרננדה בדרכיה הערומומיות ביותר ואמרה שהיא רוצה את הטוב ביותר בשביל אחייניתה.
אבל רובי לא הצליחה לפייס את כריסטינה ורובי ביקרה למרות האיסורים החוזרים והנשנים של כריסטינה.
*
החזרה של אלחנדרו ומשפחתו למקסיקו הייתה הרבה אחרי שרובי החליטה לנקום בכל אלה שפגעו בה. בנו של אלחנדרו , טוניו החליט ללמוד בעקבות אביו הרופא ונהיה רופא מתנתח בעצמו. מריבל הפכה להיות יד ימינו של אלחנדרו.
עד לפני כמה שנים הם מאוד חששו לחזור למקסיקו מפני שפחדו שרובי תתנקם בהם, הרי ביום חתונתם היא ניסתה לירות במריבל ובאלחנדרו, אבל היא לא הצליחה משום מה, היא לא רצתה לפגוע באלחנדרו כי הוא יקר לה מאוד.
משום שעדיין באיזושהי פינה נסתרת בליבה , היא אהבה את אלחנדרו. אבל היא לא הייתה מסוגלת לסלוח על בגידתו בה והעדפתו להיות עם מריבל מאשר להיות איתה.
רובי לא פסקה להאמין שיום אחד כל האלה שפגעו בה ושהסבו לה סבל, יגיעו ליום לשלם את המחיר בעצמם.
היא עדיין סירבה להחלים מאותם פצעי האכזבה שהלמו בה בעת התאונה שהייתה לה. ועדיין , רובי לא הייתה מסוגלת לעכל את עומק הכאב , השנאה ותחושת הנקמה שהתעוררה בה עד לפני תקופה קצרה.
היא העבירה לפרננדה את השרביט כדי שתנהל את מבצע הנקמה בעצמה, כדי לא להיפגע מרסיסים של לב שבור שוב. היא לא רצתה להיפגש בפרצופיהם של אלחנדרו ומריבל , הם בטח שמחו כששמעו על מפלתה הטרגית של רובי , האישה היפה שאיבדה הכול בבת אחת.
מאז התאונה שהיא חיוותה , היא כמעט לא יכלה לעשות כלום. נגזר עליה להישאר בתוך הבית ולהיזכר באותם הרגעים היפים שחוותה עם אלחנדרו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך