פרק 4 + פרק 5

time machine123 30/04/2017 546 צפיות אין תגובות

נקו' מ. קתרין
כשנכנסה אישה אחת לרשום את ילדיה בבית הספר " סטאר. הייתי בהלם מכך שהיא נדחפה מבלי לבקש ממני רשות.
" מה שם המשפחה של ילדייך?" שאלתי אותה מבלי לחשוב יותר מדיי.
" שם המשפחה של ילדיי הוא קפורלה. ועברנו מוורונה לארגנטינה." אמרה לי באדישות ואז נכנסתי לסוג של שוק. חשבתי שאני חולמת.
מה היא אמרה או שהיא סתם שתקה.
" מה קרה? " היא שאלה כי ראתה שפניי החווירו, מאוד.
" שום דבר , שום דבר!!" שיקרתי כי מאוד תסכלה אותי המחשבה שיש לוויטוריו אישה אחרת.
עוד שנייה הייתי מתעלפת מרוב הלם.
הייתי בטוחה שויטוריו לא היה נשוי בכלל. עכשיו אני יודעת שהוא היה נשוי לאיזבל.
אישה שכל חייה דאגה רק למראה החיצוני שלה.
נקו' מ. לאונרדו
כשחזרתי הביתה הייתי פצוע ונורא כאב לי. כל הזמן שכבתי במיטה ולא זזתי משם. אבי שחזר מהמשרד סיפר עד כמה הוא היה גאה בי על שהכנסתי מכות גם לדנטה וגם למריאנו. הכיתי להם במקום הכי עדין אצלם.
אבל אז שהתגרתי ברומיאו , מריאנו שהגן על כבודו האישי והחברתי , הוא הרגיש כאילו פגעתי לו בכבודו של רומיאו וביקש שאבקש סליחה על מעשיי הנבזים.
אבל מכיוון שלא התנצלתי בפניו , על כך שלטענתו פגעתי בכבודה של ברברה.
ועל זה הוא לא יכול לסלוח ובוודאי שלא לשכוח.
הלכנו מכות וגרמתי למריאנו ולדנטה להיפצע. לאחר שנתתי הבטחה לאימי איזבל ולאבי ויטוריו שהפעם אכן אני אסיים את השנה הזאת במצוינות כי שנה שעברה שלמדתי בבית הספר הקודם בורונה . נשארתי הרבה בבית ולא באמת הבטחתי שאני אסיים את השנה הזאת כמו שצריך.
מכיוון שעברנו מוורונה לכאן , כלומר לארגנטינה.
נתתי את הבטחתי להוריי שהפעם אני אהיה מסוגל לשבת בכיתה כמו בן אדם ולא להתנהג כמו חייה בכל פעם מחדש שאני מתעצבן באמת.
נקו' מ. לולה ( לולי)
אני סיימתי את הקשר שלי עם אוקטביו מכמה סיבות. סיבה ראשונה , מפני שהוא ילד ולא מתנהג כמו גבר. סיבה שנייה , מפני שהוא עזב אותי. סיבה שלישית , אין לי כבר כוחות להקשיב להרצאות שלו.
אוקטביו מתנהג כמו ילד כשהוא עזב אותי. בכל פעם ששלחתי אליו הודעות כי הייתי עצבנית מכך שהוא לא ענה . חשבתי באמת ובתמים שאנחנו זוג מאוהב. אבל כנראה שטעיתי .
נקוד' מ. אוקטביו
אני פשוט לא מבין למה זה קרה רק לי. זה לא הוגן . למה היא עושה לי. לי על כך שאני אהבתי אותה באמת. איך היא חשבה שעזבתי אותה . כי כשאמרתי לה שאני אוהב אותה. התכוונתי לכך ברצינות.
ניסיתי כבר הכול , כשניגשתי לדבר איתה . הרגשתי איך היא תוקעת חומות מסביבה ולא נותנת לי להתקרב בכלל.
אז באיזו דרך עוד אפשר יהיה להסביר לה שאני לא עזבתי אותה באמת כמו שהיא חשבה?
נקו' מ. ברברה
כשנפגשתי לראשונה עם איזבל קפורלה , שהייתה בעלת סוכנות דוגמנות שהייתי שמחה אם יכולתי להתברג בתוכה. סוף סוף אני שמחה על כך שנבחרתי להיות דוגמנית הבית שלה. אני בטוחה שלא סתם באתי לסוכנות . אני מדמיינת את עצמי לובשת שמלה לבנה וצועדת לחופה כשרומיאו אומר " אהובתי."
דמעותיי זולגות ללא הפסקה ובוודאי מובטח לנו עתיד שמח משותף יחד.
רק דבר אחד מטריד אותי: אם רומיאו לא יהיה עשיר , אז בטח שאני לא אהיה שמחה אם אוכל לקנות לי ולהוריי דירה מכספו של רומיאו.
שמחתי לקראת שיתוף הפעולה עם איזבל קפורלה.
האם אני אמצא את עצמי צועדת במסלול הדוגמנות. כשלרגליי אני נועלת סנדלים לבנים כשלג?
נקו' מ. אלנה
הלכתי למשרד לבדוק מה שלומו של ברונו. כשנכנסתי , הוא כמעט נפל מהכיסא שלו אחורנית. אני דואגת לו לאחרונה . מה יהיה אם הוא יחטוף התקף לב נוסף . לויטוריו ולאיזבל קפורלה , זה לא יהיה משנה בכלל אם הוא יתמוטט ויאבד את הכרתו לחלוטין.
עכשיו כשאני חושבת על זה בבהירות , גם לאביו נטליו זה לא יהיה כל כך אכפת.

*

נקוד' מ. ברברה
כשנכנסתי לחדר המנהלת לעוד שיחה על מה שעשיתי עם חברתי הכי טובה , סופיה.
השיחה שעשיתי עם המנהלת קתרין סולימן הייתה סתם משעממת וחסרת טעם.
היא אמרה שאשבע בפניה שהמעשים שעשיתי שנה שעברה ביחד עם סופיה לא יחזרו על עצמם שנית.
בטח שאימא שלי תשמע על השיחה , היא תכעס מאוד. יצאתי מן השיחה הזאת מאוד מאוכזבת.
מכיוון שסיבת הישארותי בבית הספר זה בגלל רומיאו עצמו. רו שלי יהיה גאה בי כאשר הוא יראה שאני לא אותה הברברה של השנה שעברה.
בשנה שעברה , הפרדתי בין רומיאו ללולי . טוב , אתם יודעים שהוא בסוף בחר בי מפני שלא הייתה לו ברירה.
היו לו שתיי אפשרויות: או אני או לולה. לולה נהייתה החברה של אוקטביו ואני נהפכתי להיות החברה של רומיאו.
ואני ממש שמחה שרומיאו בחר בי. אני מקווה שהוא לא התחרט ומצא לו נערה אחרת במשך טיולו בוורונה.
בטח הוא יביא לי מתנה משם. אם הוא ימצא מישהי שם. אני באמת לא יודעת מה אני אעשה.
נקוד' מ. קרולינה
כשדיברתי עם יולי על כך ששתינו עוברות לבתי ספר נפרדים , הדבר שבר את ליבה של חברתי הכי טובה ביותר. חשבתי להקל על סבלה הרב בכך שהיא תהנה בוורונה במקצת ותשכח מזה שאנחנו נהיה רחוקות זו מזו במשך שנה ארוכה שכזו.
אבל לא יכולתי לדמיין את עצמי לומדת במקום אחר. מקום בו אני לא אראה יותר את החברה הכי טובה שלי.
יולי ואני מכירות מגיל מאוד קטן. היינו סוג של חברות –אחיות כאלו. קשר נדיר שאי אפשר למצוא כמותו בשום מקום אחר.
אולי אני אחשוב על משהו ואני אפתיע אותה כאשר היא לא תתאר לעצמה שאני מתכוונת להירשם בלי ידיעתה לבית הספר " סטאר".
אולי זה יהיה רעיון מצוין מאשר ללמוד רחוק ממנה ולהתמלא בגעגועים רק מלחשוב על המרחק הרב שעלי לנסוע כדי ללמוד בבית הספר החדש.
מה אתם הייתם עושים במקומי?
האמת שאני לא יודעת מה לעשות. רק אתמול הייתי במסיבה שהתקיימה במועדון " אלגנס" ונתתי ללאונרדו , אחיה הבכור של חברתי הכי טובה ביקום לאסוף אותי בחזרה הביתה עם האופנוע שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך