פרק 7

time machine123 01/05/2017 532 צפיות אין תגובות

נקו' מ. ברונו
אם אני זוכר את היום שאבי , נטליו לא הסכים להכיר אותי כבן שלו באופן חוקי.
הרגשתי איך הלב שלי דופק וכל שנייה כאילו הוא יצא החוצה מגדרו.
בגלל זה אני מלא שנאה לבן אדם הנורא הזה שאני צריך לקרוא לו 'אבא'.
אבל האדם ההוא לא בדיוק ידע להיות אבא , אם הוא בכלל מכיר את האחריות הגדולה שעומדת מאחורי המילה הזאת.
אם בכלל הוא מכיר את המילה " אחריות" . יש לי ספק שהוא מכיר. בוודאי ויטוריו , אחי הגדול שבכלל לא היה אכפת לו לראות אותי מת.
אם בכלל מדברים עכשיו על ויטוריו קפורלה , הוא ואביו מתכננים לפשוט לי על החברה ומחכים כשהם שלובי רגל רק כדי שאני אפשוט את הרגל בחברה ואני אעקל אותה.
הנחמה היחידה שלי בחיים האלה , זאת אשתי אלנה. היא כאילו מהלכת קסם על הכול ועושה שאהיה רגוע.
בזכותה , אני חי וקיים. אלמלא היא , אולי לא הייתי חי יותר.
אני ואלנה מנהלים את החברה , באותה חברה שויטוריו ונטליו , אבי ואחי הגדול עובדים בחברה.
הם רק מחכים שאלנה ואני נתייאש ונפרוש מהחברה רק שלא יראו אותנו יותר.
נדמה שרק בשביל אלנה , אני נשאר לעבוד בחברה עם האנשים שהיא כל כך שונאת.
טוב , אני לא יכול להגיד שאני לא שונא. אני ממש אבל ממש שונא את משפחת קפורלה.
בגלל זה אסור להגיד בבית שלנו את שם המשפחה הארור הזה.
אמרתי את זה גם לרומיאו. רומיאו הוא הבן הכי טוב שאפשר היה לבקש.
ומריאנו? מריאנו הוא פשוט קסם של בחור. הוא הבן של האח של אשתי אלנה , טוב האח שלה ואשתו נהרגו בתאונה קשה וקטלנית.
מאז אני מגדל את מריאנו ואני רואה בו כמו בן שלי . הוא כמו הבן הנוסף שלי.
נקו' מ. אלנה
הלכתי שוב לבדוק מה שלומו ושוב נחרדתי לגלות שהוא סבל מהתקף לב נוסף.
למה הוא לא אמר לי כלום? איך זה שהוא לא העז לספר?
איך שהוא לא אמר לי שום דבר? הוא היה יכול לומר לי רק מילה אחת והייתי ניגשת לקראתו.
אני מתה מפחד אם אני אאבד בבת אחת את ברונו. די לי בסבלי כשאיבדתי את אחי ואת גיסתי בתאונת דרכים המחרידה הזאת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך