פרק 6

time machine123 01/05/2017 563 צפיות תגובה אחת

נקו' מ. יוליה
כאשר הגעתי לאחוזה , התרגשות מלאה אותי. אני שמחה שבאתי בשלום מוורונה. כשראיתי את רוסה רצתי אליה כמו מטורפת.
התרגשתי לראות אותה שוב. רוסה היא כמו האימא שאין לי.
טוב , נו יש לי אימא והיא מתייחסת כמו אל דבר מת . לא עשיתי לה כלום מימיי . למה מגיע לי כל הרע הזה?
חלפתי על פניה ולא התייחסתי אליה בכלל , בתוך תוכי מאוד נעלבתי כי היחס שקיבלתי ממנה היה מגעיל.
" איך היה בורונה? נו , למדת משהו חדש על משפחת קפורלה?" שמעתי את קולה של אימי מדבר אליי כמו מתוך חלום.
בדיוק שהתשובה הייתה על קצה לשוני , הגיעה אז סבי נטליו וענה במקומה.
" לא , לא היה לה זמן . כי מישהי פה טסה לוורונה." קרא סבי נטליו בציניות.
נמחק לי החיוך מהפנים באותו הרגע. הרגשתי איך ננעלתי מבפנים.
אחר כך שמעתי את צעדיו של אבי ויטוריו כאשר הוא ירד במדרגות. רצתי אליו מהר.
" אבא , איך התגעגעתי אלייך!" אמרתי בהתרגשות וחיבקתי אותו.
הוא גם חיבק אותי .
" הילדה היפה שלי סוף סוף חזרה לבית. את יפהפייה כמו סבתא שלך. " אמר ויטוריו בהתרגשות.
" אבא , סבא , רוסה. הבאתי מתנות לכולכם. רוצים לראות אותן עכשיו?" אמרתי בהתרגשות.
" את שלי תתני לי בחדר . אני מחכה לך שם. אני צריך לדבר איתך." אמר לי סבי נטליו והלך משם .
שמתי לב שפניו היו זועפות.
על מה הוא רצה שאני אדבר איתו?
נקו' מ. רומיאו
עמדתי והתבוננתי במריאנו הפצוע ששכב במיטה . לא הבנתי למה לאורנדו ומריאנו הלכו מכות. גם אימי ישבה שם בקצה המיטה.
" למה אתה מתגרה בלאונרדו? לא יכולת להתאפק עד שאני אחזור מוורונה ונסדר את העניינים כמו שצריך?" קראתי בפנים חמורות סבר.
" רומיאו , לאונרדו העליב אותך. לא יכולתי שהוא יפגע בכבודך. כבודך חשוב לי מאוד." ענה לי מריאנו בקול שקט.
" למה הלכת מכות איתו? למה?" שאלתי אותו שוב . אבל מריאנו לא השיב את מבטו אליי.
אימי ענתה במקומו. " בגלל שמות המשפחה שלנו ושלהם נשמעות כמו מילית רעות , מאוד רעות. חמוד שלי." אמרה אימי בלי חיוך.
כשהגעתי לברברה והראיתי בפניה את עגילי האהבה.
" עוד שרשראות?" היא שאלה והביטה בי בעיניים מקוות.
" לא , זה נקרא " עגילי האהבה". זה בשבילך." אמרתי ושמתי לה את עגילי האהבה בתוך כף ידה.
" וואו , רומיאו, זה באמת מתנה? עגילי האהבה , עאלק! מאיפה הבאת אותן? מהזבל?" אמרה ברברה בלעג.
הרגשתי צביטה ענקית בתוך ליבי אבל החלטתי לא לשים לב אליה. כי בכל מקרה ברברה , החברה שלי לא יודעת להעריך דברים שאני מביא מתנות מורונה.
" זה באמת בשבילך . הכול שלך." אמרתי בלי לשים לב למבט שחלף על פניה של ברברה.


תגובות (1)

הערות וביקורות יתקבלו בברכה

01/05/2017 10:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך